Hardtraxx Veteran
3209 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Fate or Fortune
Sample/video: View on YouTube
Last edited by Fusionmania on 27 Oct 2012 14:33, edited 4 times in total.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 13 days ago
:cry:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Pakkend deuntje vond ik het! Intro en outtro ook prima energiek, misstond niet gisteravond!
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Anthem nr 3 al dit jaar voor deze heren. Leuk.
A
Hopen dat het nog wat wordt, maar wtf waarom hun nou weer dan draaien ze er dus ook :slow:(ondanks dat het lijstje bij qdance headhunterz best meevalt ^^ )
Last edited by Anonymous on 21 Oct 2012 11:01, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Naar wat ik kan horen geen bijzonder nummer. Ook niet een echt duister sfeertje zoals in de trailer :/

Edit: Klinkt stiekem toch wel lekker, kijk nu al uit naar een datum ergens over 4,5 week :yay:
Last edited by urbandesigner on 22 Oct 2012 23:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper :thumbdown:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Inhoudsloze melodie, zit niets geen spanning of emotie in. Kicks zullen wel weer om te janken zijn.
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Fate or Fortune (Qlimax 2012 Anthem)
Sample/video: View on YouTube

small edit, longer mainpart:)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
:')
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 3 days ago
nummer is niet slecht, maar voor qlimax??? :surrender: :surrender: :cry:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo >.<
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar
A
Hopen op outro als vorig jaar :drool:
Hardtraxxer
137 posts member since 2009
last seen Oct 2025
Vannacht het nummer meteen live mogen aanhoren, maar nee... dat is echt niks. Toen ik gewoon al de tekst Fate Of Fortune hoorde en PP achter de draaitafel zag kreeg ik al een minder gevoel.

Persoonlijk vind ik het totaal geen Qlimax plaat. Had liever Wildstylez de anthem zien maken, die is toch creatief genoeg. Maar die heeft natuurlijk zijn handen vol aan zijn XQ
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Feb 2015
HAHAHAHAHAHA
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Vind de artiestkeuze wel heel erg teleurstellend, van te voren weet je bijna al zeker dat er zo'n nietszeggende melodie gaat uitrollen.
K
haha
A
View on YouTube
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
bijna blij dat ik geen kaartje heb nu :P
Hardtraxxer
625 posts member since 2011
last seen Apr 2026
Psyko Punkz, laatste wat ik gehoopt had... ook een ongelofelijk saai nummer. Hoe dan ook, t feest wordt er niet minder op, je kan hier wel mooi op mee brulllen net zoals vorig jaar. wordt gezellig haha.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Wat is dit weer jammer zeg, had dit echt niet gehoopt/verwacht!
Het nummer is niet eens zo heel slecht maar voor een Qlimax anthem.. :(
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 8 days ago
First off: :lol:
Intervention wrote:Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper :thumbdown:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Wildstylerz wrote:liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo >.<
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar
Maar wat dachten jullie nou serieus dan...dachten jullie echt dat het anthem voor Qlimax, paradijs voor de dagjesmens en "eerste feest" pur sang ook maar een kans had duister te worden? Of zelfs hard? Dat B-Front zelfs ook maar op het lijstje van Q-Dance heeft gestaan? Kijk, dat het zo erg als de Psychopatische Gasten zou worden is zelfs voor mij wat overdreven, maar niet compleet onverwacht.
_Padam wrote:bijna blij dat ik geen kaartje heb nu :P
Dit maakt het verschil voor je?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Hopeloos dit :lol:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
De piano stukjes vind ik om heel eerlijk te zijn best storend. Overigens houdt de sfeer in de track totaal geen steek. Tot en met de break is er geen probleem, maar de climax die er dan achteraan komt.. Jammer!
Wel even zeggen dat ik dit een van de betere tracks van hun vindt.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Intervention wrote:Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Sinds wanneer heeft Qlimax een ''duistere'' line-up