Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 04:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Fate or Fortune
Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 05:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakkend deuntje vond ik het! Intro en outtro ook prima energiek, misstond niet gisteravond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 09:31 
 
Hardtraxxer

Anthem nr 3 al dit jaar voor deze heren. Leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:04 
 

Hopen dat het nog wat wordt, maar wtf waarom hun nou weer dan draaien ze er dus ook :slow:(ondanks dat het lijstje bij qdance headhunterz best meevalt ^^ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar wat ik kan horen geen bijzonder nummer. Ook niet een echt duister sfeertje zoals in de trailer :/

Edit: Klinkt stiekem toch wel lekker, kijk nu al uit naar een datum ergens over 4,5 week :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper :thumbdown:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Inhoudsloze melodie, zit niets geen spanning of emotie in. Kicks zullen wel weer om te janken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:03 
 
Hardtraxxer

Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Fate or Fortune (Qlimax 2012 Anthem)
Sample/video:

small edit, longer mainpart:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nummer is niet slecht, maar voor qlimax??? :surrender: :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo >.<
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:39 
 

Hopen op outro als vorig jaar :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vannacht het nummer meteen live mogen aanhoren, maar nee... dat is echt niks. Toen ik gewoon al de tekst Fate Of Fortune hoorde en PP achter de draaitafel zag kreeg ik al een minder gevoel.

Persoonlijk vind ik het totaal geen Qlimax plaat. Had liever Wildstylez de anthem zien maken, die is toch creatief genoeg. Maar die heeft natuurlijk zijn handen vol aan zijn XQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind de artiestkeuze wel heel erg teleurstellend, van te voren weet je bijna al zeker dat er zo'n nietszeggende melodie gaat uitrollen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 11:58 
 

haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:13 
 

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bijna blij dat ik geen kaartje heb nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psyko Punkz, laatste wat ik gehoopt had... ook een ongelofelijk saai nummer. Hoe dan ook, t feest wordt er niet minder op, je kan hier wel mooi op mee brulllen net zoals vorig jaar. wordt gezellig haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is dit weer jammer zeg, had dit echt niet gehoopt/verwacht!
Het nummer is niet eens zo heel slecht maar voor een Qlimax anthem.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

First off: :lol:

Intervention schreef:
Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper :thumbdown:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.


Wildstylerz schreef:
liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo >.<
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar


Maar wat dachten jullie nou serieus dan...dachten jullie echt dat het anthem voor Qlimax, paradijs voor de dagjesmens en "eerste feest" pur sang ook maar een kans had duister te worden? Of zelfs hard? Dat B-Front zelfs ook maar op het lijstje van Q-Dance heeft gestaan? Kijk, dat het zo erg als de Psychopatische Gasten zou worden is zelfs voor mij wat overdreven, maar niet compleet onverwacht.

_Padam schreef:
bijna blij dat ik geen kaartje heb nu :P

Dit maakt het verschil voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopeloos dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran

De piano stukjes vind ik om heel eerlijk te zijn best storend. Overigens houdt de sfeer in de track totaal geen steek. Tot en met de break is er geen probleem, maar de climax die er dan achteraan komt.. Jammer!
Wel even zeggen dat ik dit een van de betere tracks van hun vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Intervention schreef:
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.


Sinds wanneer heeft Qlimax een ''duistere'' line-up
1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks