First off:

Intervention schreef:
Jezus alweer een anthem van hun, en dan ook nog eens het Qlimax anthem, Q-dance zakt dieper en dieper
Sinds waneer zijn psyko punkz duister? Want met hun als anthem makers krijg je dat duistere sfeertje nooit terug!
Heel heel jammer dat van Q.
Wildstylerz schreef:
liep net de zaal in ging zitten, kwamen psyko punkz op hoor ik fate or fortune :') ik dacht noooo
Waarom in godsnaam hun:/ deed dan bfront... en al anthem nummer 3 voor hun dit jaar
Maar wat dachten jullie nou serieus dan...dachten jullie echt dat het anthem voor Qlimax, paradijs voor de dagjesmens en "eerste feest" pur sang ook maar een kans had duister te worden? Of zelfs hard? Dat B-Front zelfs ook maar op het lijstje van Q-Dance heeft gestaan? Kijk, dat het zo erg als de Psychopatische Gasten zou worden is zelfs voor mij wat overdreven, maar niet compleet onverwacht.
_Padam schreef:
bijna blij dat ik geen kaartje heb nu

Dit maakt het verschil voor je?