Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:40 
 
Hardtraxxer

heny schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P

hahahah xd
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Addict

Lekker anthem dit. Snap de haat hier niet zo eigenlijk? De midintro is wel beter dan de climax.
En dat filmpje is wel geniaal. :lol:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het zo op het eerste gehoor prima klinken!
In ieder geval 100 keer beter dan het Q-Base anthem van deze heren.

En wat betreft Qlimax waardig of niet, zo'n anthem als dit past gewoon prima bij Qlimax.
Het is gewoon een mainstream feest en dat is altijd zo geweest.
De mainstream is tegenwoordig alleen wat vrolijker en melodieuzer dan pakweg 6/7 jaar geleden.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Het gaat niet zo zeer om de lompe kicks en de duistere melodieen. Het gaat meer om de sfeer die ze in een track moeten maken.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:47 
 

Wout1997 schreef:
Het gaat niet zo zeer om de lompe kicks en de duistere melodieen. Het gaat meer om de sfeer die ze in een track moeten maken.

Zelfs dat niet
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 18:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind hem eigenlijk best wel goed klinken :) Zo op het eerste gehoor
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:02 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ging hem beluisteren met geen verwachtingen, maar moet zeggen dat ik hem helemaal niet zo slecht vind als sommige hier zeggen. Had het sowieso erger verwacht, nee prima plaatje :)


Precies dit ;)
Al is het net niet goed genoeg voor een anthem -.-
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 19:08 
 
Hardtraxxer

DaBerry schreef:
Jurheinen schreef:
Ging hem beluisteren met geen verwachtingen, maar moet zeggen dat ik hem helemaal niet zo slecht vind als sommige hier zeggen. Had het sowieso erger verwacht, nee prima plaatje :)


Precies dit ;)
Al is het net niet goed genoeg voor een anthem -.-


Heb zo wat dezelfde mening... had het slechter verwacht van Pysko Punkz. Toch stiekem benieuwd naar de HQ. Wat wel een feit is, is dat ik veel liever een B-front of een Adaro het anthem had zien maken
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 21:30 
 
Hardtraxxer

Gadver de eerste dj van de line up is bekend en deze is niet fijn
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:11 
 

sjeeks schreef:
heny schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P

hahahah xd


:lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ik hem wat vaker geluisterd heb ben ik ook best benieuwd naar HQ
Ik had dit niet achter PP gezocht, het klink voor als nog best lekker! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Wel even zeggen dat ik dit een van de betere tracks van hun vindt.

Dat is ook niet zo moeilijk. Die gasten brengen voor 90% troep uit. Deze track behoort tot de 10% die wel 'te doen' is. Maar NIET voor een Qlimax anthem. -.-

Vitality schreef:
In ieder geval 100 keer beter dan het Q-Base anthem van deze heren.

Dan praat je ook over het slechtste nummer sinds Disrespect/Bass Boom. :x
Bericht Geplaatst op 23 okt 2012 15:07 
 
Hardtraxx Newbie



Ik vind het allemaal wel fijn klinken. Ook voor Qlimax!
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor PP doen vind ik het een prima plaat.. voor Qlimax mwha.. HQ ff afwachten voor verdere beoordeling
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:33 
 
Hardtraxxer

Lol faalfiguren hier haten op alles wat niet raw is.

prima track, niets mis mee.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Lol faalfiguren hier haten op alles wat niet raw is.

prima track, niets mis mee.

Faalfiguren die net 3 platen gehoord hebben en bliep bliep skrietsh skrietsh raw vinden.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:37 
 
Hardtraxxer

raw is toch maar een hype, waarom de moeite.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MrK schreef:
Lol faalfiguren hier haten op alles wat niet raw is.

prima track, niets mis mee.


Zucht, ook voor jouw: Mainstream kan prima zijn, werk het dan wel goed uit. Alle 13 in een dozijn platen komen uit de mainstream, dus blijkbaar zit het originele en diverse bij de raw hardstyle.

Denk dat de mid intro nog best te doen is hier, die break & climax zijn zoo saai.

En als jij 'm goed vind, prima, maar laat anderen ook een mening hebben en koppel 't niet direct aan de ''raw fanatics'' hier.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:43 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
MrK schreef:
Lol faalfiguren hier haten op alles wat niet raw is.

prima track, niets mis mee.


Zucht, ook voor jouw: Mainstream kan prima zijn, werk het dan wel goed uit. Alle 13 in een dozijn platen komen uit de mainstream, dus blijkbaar zit het originele en diverse bij de raw hardstyle.

Denk dat de mid intro nog best te doen is hier, die break & climax zijn zoo saai.

En als jij 'm goed vind, prima, maar laat anderen ook een mening hebben en koppel 't niet direct aan de ''raw fanatics'' hier.

Ben met je eens dat het iets te kort door de bocht is maar 90% van de "raw fanatics" kijkt niet eens verder dan de artiest in de titel en begint al te mauwen over dat het allemaal te happy is.

respect voor jouw smaak word toegekend door de ander, niet door jezelf door te zeggen dat alles behalve jouw smaak kut is.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:44 
 
Hardtraxx Addict

MrK schreef:
raw is toch maar een hype, waarom de moeite.

Raw.. een hype? :lol:
Als er ook maar één hype is binnen de hardstyle dan is het handjeklap meezing mainstream hardstyle die hetzelfde klinkt als 10.000 andere tracks.
Vind mainstream heerlijk, maar moet het nog wel origineel blijven.
Overigens is het volgens Q de bedoeling om van Qlimax en dark en raw feest te maken, dus zo vreemd is het niet eens dat mensen er wat van zeggen als het dat niet is.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:46 
 
Hardtraxxer

Stereorockerz schreef:
MrK schreef:
raw is toch maar een hype, waarom de moeite.

Overigens is het volgens Q de bedoeling om van Qlimax en dark en raw feest te maken, dus zo vreemd is het niet eens dat mensen er wat van zeggen als het dat niet is.

dan snap jij niet wat Q zegt; die willen de duistere SFEER van Qlimax terughalen. Oftewel het magische, onbekende. Niet bfrontthemachinethera die een plaat op 200bpm zetten.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naja als je niet een keer wat anders doet snap ik dat heel goed hoor. Psyko Punkz komende hele tijd met precies 't zelfde, zelfde geld voor bijv. Coone. En ja, dan kan ik eigenlijk best begrijpen dat je zonder 't te luisteren al een mening klaar hebt liggen. En als die dan juist is (wat vaak zo is!) dan zeg je dat in de reactie. Ik denk dat niemand hier zonder te luisteren zomaar iets opschrijft..

En over die sfeer, Qlimax is het meest commerciële hardstyle feest die er is dus ik kijk nergens meer van op. Dit is ook precies de reden dat ik het feest niet ga bezoeken. En duister is echt wel anders dan het magische en onbekende ;) .
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Naja als je niet een keer wat anders doet snap ik dat heel goed hoor. Psyko Punkz komende hele tijd met precies 't zelfde, zelfde geld voor bijv. Coone.


Als ik het album van bv. The Machine luisteren dan is dat ook het aantal tracks x hetzelfde. Nu kan het zijn dat ik de originaliteit van z'n tracks onderling niet hoor omdat ik 'happy hardstyle' minded ben maar ditzelfde geldt voor alle stijlen en alle artiesten.
G1LL schreef:
En over die sfeer, Qlimax is het meest commerciële hardstyle feest die er is dus ik kijk nergens meer van op. Dit is ook precies de reden dat ik het feest niet ga bezoeken. En duister is echt wel anders dan het magische en onbekende ;) .


Precies. Je weet dat het commercieel en overbekend is, dat de 'rawstyle' niet verder komt dan een eventuele Zatox en dat je het anthem toch nooit leuk vind. Waarom dan de moeite doen om te gallen.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat dit een forum is en mensen graag hun mening hier geven. En over dat van The Machine is onzin, 't zelfde zou zeggen als je 't over Headhunterz zou zeggen.

Headhunterz gebruikt wel vaak dezelfde sounds, maar wat er om heen zit heeft vaak een andere insteek, luister maar's goed ;) . Hij blijft zijn tracks interessant houden, en dat doet The Machine ook.
Bericht Geplaatst op 24 okt 2012 16:59 
 
Hardtraxxer

G1LL schreef:
Omdat dit een forum is en mensen graag hun mening hier geven.

Het steekt me dat het gros hier vind dat ze hun mening MOETEN geven. Mensen die bij elk 'happy hardstyle' filmpje posten hoe kut en commercieel het wel niet is. Helaas ben ik dan weer zo'n figuur die hapt.
G1LL schreef:
En over dat van The Machine is onzin, 't zelfde zou zeggen als je 't over Headhunterz zou zeggen.

was ook niet als feit bedoeld maar als voorbeeld dat ik dezelfde originaliteit, die een 'rawstyle-persoon' niet in 'happy hardstyle hoort', zelf niet in 'rawstyle' hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks