Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heny schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P

Was het maar zo'n feest! :whistle:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:20 
 
Hardtraxx Elite

Haha die video is wel grappig.

Nog een preview:

Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
En dat geneuzel over Frontliner, alsof hij dat mooie duistere anthem even in elkaar zou zetten.. Eeum, wat denk je zelf. Dat zou dan een soort Symbols of Rage Remix track worden.

Ik lees ook overal erg veel negatieve reacties over 't anthem, ben benieuwd of Psyko Punkz dat wat gaat aantrekken.

Alsof onze mainstream artiesten zich ooit iets hebben aangetrokken van wat een paar mensen op het internet zeggen, al zouden het er 1000 zijn, dan zijn er volgens hun nog altijd 24800 die het wel mooi vinden, want 80% van de mensen die klaagt komt toch niet.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heny schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P


Haha, prachtig. :worship:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
heny schreef:
https://www.facebook.com/photo.php?v=408632542537621 :P


Haha, prachtig. :worship:


Je kunt me echt opvegen :P
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

hahaa precies zoals ik er over denk geniaal :lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:42 
 
Hardtraxxer

Toen ik hem gister live hoorde dacht ik wat krijgen we nou? klonk voor geen meter gister.
Nu ik hem een aantal keren terug heb geluisterd zit het nr toch wel redelijk goed in elkaar, en kan ik er mee door :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Koelkast schreef:
nou ze lijken wel heul erg op elkaar. zeker symbols en halos.
doelde meer op dezelfde 'soort' synths die we de laatste tijd van frontliner te horen krijgen.

Symbols & Halos... ja.
Melodyman gewoon NEE. Totaal andere synth.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snitch_MP schreef:
kan ik er mee door :)

Dit is inderdaad voldoende ja, kan er mee door... kom op zeg, dit is voor een 'normale' track misschien net voldoende, maar er zit toch totaal geen sfeer in of wat dan ook. Melodie gaat helemaal nergens heen... En ik bedoel niet eens de sfeer die velen bij Qlimax willen (ik zelf ook), maar gewoon sfeer in het algemeen. Saaie kutplaat, als je het mij vraagt.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:00 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Snitch_MP schreef:
kan ik er mee door :)

Dit is inderdaad voldoende ja, kan er mee door... kom op zeg, dit is voor een 'normale' track misschien net voldoende, maar er zit toch totaal geen sfeer in of wat dan ook. Melodie gaat helemaal nergens heen... En ik bedoel niet eens de sfeer die velen bij Qlimax willen (ik zelf ook), maar gewoon sfeer in het algemeen. Saaie kutplaat, als je het mij vraagt.


Ik vind het sowiso geen slechte plaat, vind hem nu wel redelijk klinken.
Maar idd voor Qlimax kan dit niet, is een beetje jammer. De sfeer wat je in een qlimax anthem moet hebben is al jaren niet meer het geval
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:16 
 
Hardtraxx Newbie

Wil niet veel zeggen hoor.. maar die midintro klinkt echt wel dik man, en je kunt ook wel zeggen dat zon beetje alles wel gedaan is kwa breaks en melo's het houd ooit een keertje op met het "kippenvel" momentje.
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

A-Nionic schreef:
Wil niet veel zeggen hoor.. maar die midintro klinkt echt wel dik man, en je kunt ook wel zeggen dat zon beetje alles wel gedaan is kwa breaks en melo's het houd ooit een keertje op met het "kippenvel" momentje.

Dus dan maar gewoon een schijt anthem afleveren, omdat alles al een keer gedaan is en het kippenvel moment er dus niet in zit? Is het dan geen optie om iets origineels te verzinnen waardoor dat kippenvel momentje er wel in zit?
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JefQ schreef:
HAHAHAHAHAHA
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Na het een paar keer gehoord te hebben is het wel qlimax waardig :)
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ilmar schreef:
Na het een paar keer gehoord te hebben is het wel qlimax waardig :)


Deze heb jij sws promo
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ilmar schreef:
Na het een paar keer gehoord te hebben is het wel qlimax waardig :)


Deze heb jij sws promo

:lol:
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
MikezDJ schreef:
Blablabla

Lees nou het topic eens door. Er zijn genoeg mensen die precies aangeven wat ze slecht vinden.

Sorry dat we je favoriete DJ's en platen afkraken


Niet mijn favo dj's die afgekraakt worden, daar heb ik namelijk nog weinig kwaade woorden over gehoort..
Bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Ging hem beluisteren met geen verwachtingen, maar moet zeggen dat ik hem helemaal niet zo slecht vind als sommige hier zeggen. Had het sowieso erger verwacht, nee prima plaatje :)
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 00:44 
 
Hardtraxxer

Artiest: Psyko Punkz
Track(s): Fate or Fortune
Sample/video:

woooow♥
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar de HQ versie afwachten ^^
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind het geeneens zo'n slechte track nog niet, maar als Qlimax anthem? Nee dankje! Waarom? Ik mis die enorme sfeer die hoort bij Qlimax, vind de in/outro vrij 'random' en niets toevoegen aan een Qlimax achtige gevoel, maar ook de opbouw naar de climax van de track vind ik nogal simpel voor een anthem als dit. Normaal kun je met de opbouw naar de climax toe echt een enorm sterke sfeer neerzetten en het thema van dit jaar mooi inbouwen, ik mis dat soort dingen allemaal.

Nogmaals, de track opzicht is zo slecht nog niet, vind het voor de PP wel verrassend goed iig, maar als Qlimax anthem kan deze echt niet ermee door, snap de keuze van Q ook niet. Er zijn zoveel meer namen die wel een goed anthem zouden kunnen neerzetten, mede doordat ze zo goed zijn om een bepaalde sfeer/gevoel in de track te krijgen. Als dit een nieuwe PP track was, had ik ze trouwens wel credits toegestoken denk ik. Maar voor een anthem van dit formaat zul je wel met wat beters moeten (kunnen) komen.

Ik luister natuurlijk wel nog eens naar de HQ sample die vast en zeker deze week online komt. Maar ik denk niet dat die mijn mening zal veranderen.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is hem net niet
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 12:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan nog niet zoveel opmaken over de bombastische sfeer die een Qlimax anthem moet hebben. Vind het niet verkeerd klinken. Vind het Reverze anthem echt heel tof, dus heb er opzich wel vertrouwen in.
Bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tjonge wat kunnen mensen zich druk maken om niks zeg, lekker belangrijk wie het anthem maakt, Qlimax heeft uberhaupt al jaren geen speciale anthem meer gehad.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks