G1LL schreef:
En dat geneuzel over Frontliner, alsof hij dat mooie duistere anthem even in elkaar zou zetten.. Eeum, wat denk je zelf. Dat zou dan een soort Symbols of Rage Remix track worden.
Ik lees ook overal erg veel negatieve reacties over 't anthem, ben benieuwd of Psyko Punkz dat wat gaat aantrekken.
Alsof onze mainstream artiesten zich ooit iets hebben aangetrokken van wat een paar mensen op het internet zeggen, al zouden het er 1000 zijn, dan zijn er volgens hun nog altijd 24800 die het wel mooi vinden, want 80% van de mensen die klaagt komt toch niet.