Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2024 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De mid heeft wel een update gehad, zullen deze platen dan toch ooit een keer gaan komen ^^

Edit: heb er ff een knip van gemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2024 13:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zaterdag nog even uurtje streampje gekeken en toen kwam deze voorbij. Wat een mega dikke plaat. Was hem helemaal vergeten. Die P1 track 2 platen daarvoor (vanaf ~ 17:30) trouwens ook :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



@ 1:32:31
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2025 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ligt het aan mij of hebben 'ze' de vocals opnieuw ingesproken in de break (there's something angry, hungry for your blood etc) ? Heb toevallig Stranger Things even terug gekeken als recap voor het nieuwe seizoen en het is volgens mij niet hetzelfde.

Misschien omdat ze toch de rechten niet kregen van Netflix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt ja. Ook 'The Upside Down' net voor de climax.
Zonde dat de mid veranderd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 11:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die mid is nu zoveel energieker, vet gedaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2025 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Ligt het aan mij of hebben 'ze' de vocals opnieuw ingesproken in de break (there's something angry, hungry for your blood etc) ? Heb toevallig Stranger Things even terug gekeken als recap voor het nieuwe seizoen en het is volgens mij niet hetzelfde.

Misschien omdat ze toch de rechten niet kregen van Netflix?

Positief benaderd/ *hopium-modus*, dat zou gunstig zijn voor een release.
Waarom zou je het anders aanpassen als je een track toch niet wil gaan releasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eindelijk een release aanstaande??? :woot:

Afbeelding

https://www.instagram.com/p/DQ66B_YjM29/?hl=nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz toch weer z'n jaarlijkse nummero uno in de Q top 100 binnen

En terecht, waanzinnige plaat nog steeds :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
Retaliation schreef:
TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 01:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Nou dat zag ik niet aankomen. Lekker man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 01:31 
 
Hardtraxxer

Headhunterz ruikt de Top 100 en denkt: ik breng weer ff plaatje uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 01:32 
 
Hardtraxx Veteran

gvd eindelijk. :loving:

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 01:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na jaren de gelekte versie te horen, en dat er nu toch eindelijk een release is en een "official video" voelt een beetje onwerkelijk eigenlijk xd
Ben hier super blij mee, want nog steeds zo'n geweldige track :loving:
Voor het eerst live gehoord op Qlimax 2019, mega kippenvel toen :love:

Het klinkt ook alsof de track op een iets hoger bpm is geproduceerd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 01:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artwork is trouwens ook vet gedaan, doet me denken aan hun eerste album met die stad :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 08:30 
 
Hardtraxxer

Op de releasedate van het laatste seizoen van Stranger Things, kan geen toeval zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 09:12 
 
Hardtraxxer

Fantastisch!!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 09:49 
 
Hardtraxxer

Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kwaliteit spat er vanaf, top plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:thumbsup: :loving: Prachtig dat deze plaat tegen alle verwachtingen in nog wordt uitgebracht

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Rickzel schreef:
TOTY
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 11:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zonder enige twijfel mijn track van het jaar. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 12:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TOTY :loving:

Moet toch heerlijk zijn voor Heady. Het hele jaar in de studio hangen, geen optredens, beetje van het leven genieten en dan even casual tijdens het laatste seizoen van Stranger Things de mogelijke nummer 1 van 2025 droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vant weekend live gehoord inderdaad een top plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel de hype niet zo, zie niet hoe dit anders is dan een normale Wildstylez plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.


Ik snap het echt niet als deze op 1 komt hoor. Was leuk plaatje geweest als die gereleased in het jaar waar de plaat vandaan komt aka 2018/2019. Maar snap echt niet wat hier anno 2025 nou zo groundbreaking aan is. Ik hoor gewoon een euforisch hardstyle plaatje dat net zo goed uit 2015 had kunnen komen, ook qua kicks en sounddesign. Er zijn gewoon genoeg betere tracks uitgekomen dit jaar.

Ging die 2 jaar geleden btw niet 'zich volledig richten op produceren'? Kan je dan niet meer dan 1 teken van leven geven per jaar als je toch zogenaamd zoveel in de studio zit ipv alleen weer om iets te releasen voor de top 100? Nehhh man HHZ-fan zijn voor mij trek ik niet meer, knap dat anderen nog kunnen. Zoveel loze beloftes, huilen in een camera, zwaar irritant en ongeloofwaardig geworden die man wmbt. Het is net alsof hij niet wil accepteren dat hij allang voorbijgeraasd is in de scene, hij allang niet meer zo relevant is als 10-15 jaar geleden. Maar toch natuurlijk een hele grote fanbase die totaal niet objectief luistert heeft die toch wel op hem stemt als hij zijn 1 trackje per jaar 'omdat het moet voor de Q top 100' released terwijl sommige andere artiesten 5-10 toptracks per jaar eruit gooien NAAST het touren en al de gigs die hij niet heeft. En die doen dat allemaal zonder op 'record' te klikken en vervolgens te gaan huilen in een camera, of mysterieus gelul, die communiceren gewoon, straight to the point, bijna dagelijks ipv 1 post per jaar. City Lights is overigens al erg genoeg gerobbed in 2023. Als deze generieke 2019 track op #1 eindigt dit jaar is het zeker dat Willem een contractje heeft met Q dat alleen hij op #1 kan eindigen.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks