Citaat:
Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.
Ik snap het echt niet als deze op 1 komt hoor. Was leuk plaatje geweest als die gereleased in het jaar waar de plaat vandaan komt aka 2018/2019. Maar snap echt niet wat hier anno 2025 nou zo groundbreaking aan is. Ik hoor gewoon een euforisch hardstyle plaatje dat net zo goed uit 2015 had kunnen komen, ook qua kicks en sounddesign. Er zijn gewoon genoeg betere tracks uitgekomen dit jaar.
Ging die 2 jaar geleden btw niet 'zich volledig richten op produceren'? Kan je dan niet meer dan 1 teken van leven geven per jaar als je toch zogenaamd zoveel in de studio zit ipv alleen weer om iets te releasen voor de top 100? Nehhh man HHZ-fan zijn voor mij trek ik niet meer, knap dat anderen nog kunnen. Zoveel loze beloftes, huilen in een camera, zwaar irritant en ongeloofwaardig geworden die man wmbt. Het is net alsof hij niet wil accepteren dat hij allang voorbijgeraasd is in de scene, hij allang niet meer zo relevant is als 10-15 jaar geleden. Maar toch natuurlijk een hele grote fanbase die totaal niet objectief luistert heeft die toch wel op hem stemt als hij zijn 1 trackje per jaar 'omdat het moet voor de Q top 100' released terwijl sommige andere artiesten 5-10 toptracks per jaar eruit gooien NAAST het touren en al de gigs die hij niet heeft. En die doen dat allemaal zonder op 'record' te klikken en vervolgens te gaan huilen in een camera, of mysterieus gelul, die communiceren gewoon, straight to the point, bijna dagelijks ipv 1 post per jaar. City Lights is overigens al erg genoeg gerobbed in 2023. Als deze generieke 2019 track op #1 eindigt dit jaar is het zeker dat Willem een contractje heeft met Q dat alleen hij op #1 kan eindigen.