Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 14:39 
 
Hardtraxx Veteran

heb inmiddels 3x gerefreshed en elke keer komt er een stuk tekst bij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 14:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand al ergens de extended versie te koop gezien? Op Beatport en hardstyle.com nog niets te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
heb inmiddels 3x gerefreshed en elke keer komt er een stuk tekst bij :lol:


Ja moet alles goed zetten voor er weer dingen gecherrypicked worden of alles uit z'n verband wordt gehaald zodat er weer lekker verontwaardigd gedaan kan worden om een iets andere mening dan de rest. Jwt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Revolting Against schreef:
Iemand al ergens de extended versie te koop gezien? Op Beatport en hardstyle.com nog niets te vinden.

Nope, tot nu toe alleen een streaming release. :P

edit: blijkbaar staat de extended op beatport: https://www.beatport.com/release/the-up ... wn/5659433
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen topic compleet zonder leeglooppost van Emre :thumbsup:
Dan weet je als producer dat je het goed hebt gedaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:25 
 
Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Citaat:
Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.


Ik snap het echt niet als deze op 1 komt hoor. Was leuk plaatje geweest als die gereleased in het jaar waar de plaat vandaan komt aka 2018/2019. Maar snap echt niet wat hier anno 2025 nou zo groundbreaking aan is. Ik hoor gewoon een euforisch hardstyle plaatje dat net zo goed uit 2015 had kunnen komen, ook qua kicks en sounddesign. Er zijn gewoon genoeg betere tracks uitgekomen dit jaar.

Ging die 2 jaar geleden btw niet 'zich volledig richten op produceren'? Kan je dan niet meer dan 1 teken van leven geven per jaar als je toch zogenaamd zoveel in de studio zit ipv alleen weer om iets te releasen voor de top 100? Nehhh man HHZ-fan zijn voor mij trek ik niet meer, knap dat anderen nog kunnen. Zoveel loze beloftes, huilen in een camera, zwaar irritant en ongeloofwaardig geworden die man wmbt. Het is net alsof hij niet wil accepteren dat hij allang voorbijgeraasd is in de scene, hij allang niet meer zo relevant is als 10-15 jaar geleden. Maar toch natuurlijk een hele grote fanbase die totaal niet objectief luistert heeft die toch wel op hem stemt als hij zijn 1 trackje per jaar 'omdat het moet voor de Q top 100' released terwijl sommige andere artiesten 5-10 toptracks per jaar eruit gooien NAAST het touren en al de gigs die hij niet heeft. En die doen dat allemaal zonder op 'record' te klikken en vervolgens te gaan huilen in een camera, of mysterieus gelul, die communiceren gewoon, straight to the point, bijna dagelijks ipv 1 post per jaar. City Lights is overigens al erg genoeg gerobbed in 2023. Als deze generieke 2019 track op #1 eindigt dit jaar is het zeker dat Willem een contractje heeft met Q dat alleen hij op #1 kan eindigen.


Gast. Doe niet zo butt hurt. Het is prima dat je een andere mening hebt, maar het is de manier waarop je die brengt waardoor je reacties krijgt. Andere mensen vinden het mooi, jij vindt het niks. Prima toch. Kan niet allemaal op een lijn liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Geen topic compleet zonder leeglooppost van Emre :thumbsup:
Dan weet je als producer dat je het goed hebt gedaan! :D


Dit is gewoon absoluut niet de beste track van dit jaar en bovendien hoort een 2019 plaat gewoon sowieso niet de 2025 track of the year te winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
hurricane schreef:
Geen topic compleet zonder leeglooppost van Emre :thumbsup:
Dan weet je als producer dat je het goed hebt gedaan! :D


Genoeg mensen met dezelfde mening als mij, mss eens buiten t forum kijken. Niet iedereen kan eeuwig in iemands kont blijven zitten he. Dit is gwn absoluut niet de beste track van dit jaar en bovendien hoort een 2019 plaat gewoon sowieso niet de 2025 track of the year te winnen.

Zullen vast meer mensen zo denken, maar ik heb niet de indruk dat het een mening is die breed gedeeld is.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de hoeveelheid reacties op P1 Insta, bijna 900 in 14 uur tijd, zoiets heb ik bijvoorbeeld nog niet gezien bij bijvoorbeeld een Rebellion. Terwijl die 3x meer volgers hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zaagkick schreef:
hurricane schreef:
Geen topic compleet zonder leeglooppost van Emre :thumbsup:
Dan weet je als producer dat je het goed hebt gedaan! :D


Genoeg mensen met dezelfde mening als mij, mss eens buiten t forum kijken. Niet iedereen kan eeuwig in iemands kont blijven zitten he. Dit is gwn absoluut niet de beste track van dit jaar en bovendien hoort een 2019 plaat gewoon sowieso niet de 2025 track of the year te winnen.

Zullen vast meer mensen zo denken, maar ik heb niet de indruk dat het een mening is die breed gedeeld is.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de hoeveelheid reacties op P1 Insta, bijna 900 in 14 uur tijd, zoiets heb ik bijvoorbeeld nog niet gezien bij bijvoorbeeld een Rebellion. Terwijl die 3x meer volgers hebben.


Ja vind je het gek dat 2 van de grootste namen van de scene, waarvan 1 er nooit meer optreedt en de ander ? Geen idee of die nog leeft ook, bij ‘return’ achtige posts meer engagement krijgen dan een duo dat elk weekend optreedt? Daarnaast hebben headhunterz en wildstylez samen bijna 1m insta volgers, je snapt natuurlijk wel dat veel meer mensen die post zien dan de 39k volgers van alleen het project one account zelf. Edit; het is een collab post, meer dan 1M volgers gecombineerd gaat die post naartoe (headhunterz, wildstylez, project one en aoc posten die insta samen, niet alleen project one). Dus die vergelijking klopt van geen kant.

Niet breed gedeelde mening mss nee, omdat een groot deel van de headhunterz fans ook totaal niet objectief kijkt. Als je dit jaar naar hardere stijlen hebt geluisterd en dit oprecht de #1 track van dit jaar vind weet ik srs niet wat ik je moet vertellen.

https://old.reddit.com/r/hardstyle/comm ... adhunterz/

Dit soort dingen worden al 3/4 jaar semi regelmatig gepost hoor. Al sinds het ‘soon coming’ P1 album dat 7 Jaar geleden ‘soon coming’ was. Alleen bij elk klein kritiekpuntje op HHZ wordt meestal meeeega butthurt gereageerd dus een neutrale discussie is toch niet mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met alle teksten die jij eruit gooit en dan vragen om een "neutrale" discussie, ik moet daar wel om glimlachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja en dat snap dus echt niet wat er zo raar is aan mijn teksten. Ik zie mezelf hierboven alleen maar dingen typen die sense maken. Het is net alsof HHZ bezig is met een spelletje ‘hoe relevant kan ik blijven met tegelijkertijd zo min mogelijk moeite naar mijn fans’.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sap je reactie, heb zelf niet echtwat met hhz en zn maniertjes trekken mij ook echt niet, maar ik vind deze plaat dus wel echt heel gaaf. Sorry!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap ook zeker dat men dit men een leuke plaat kan vinden :P als ie nou gwn kapt met dramaqueenen en dat album eruit gooit is dit het laatste wat ik er ooit over hebt gezegd. Nadat ik een VPN botfarm heb gemaakt om met een paar doezoe accounts te zorgen dat t een dbstf plaat ofzo word dit jaar ipv the upside down.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn dat hij nu beschikbaar is, ik vind deze plaat een verademing in de recente hardstyle. Minder druk, minder over de top, iets meer flow in plaats van alle abrupte elementen. Dat er maar weer meer van deze twee topartiesten beschikbaar mag komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Zaagkick schreef:
Citaat:
Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.


Ik snap het echt niet als deze op 1 komt hoor. Was leuk plaatje geweest als die gereleased in het jaar waar de plaat vandaan komt aka 2018/2019. Maar snap echt niet wat hier anno 2025 nou zo groundbreaking aan is. Ik hoor gewoon een euforisch hardstyle plaatje dat net zo goed uit 2015 had kunnen komen, ook qua kicks en sounddesign. Er zijn gewoon genoeg betere tracks uitgekomen dit jaar.

Ging die 2 jaar geleden btw niet 'zich volledig richten op produceren'? Kan je dan niet meer dan 1 teken van leven geven per jaar als je toch zogenaamd zoveel in de studio zit ipv alleen weer om iets te releasen voor de top 100? Nehhh man HHZ-fan zijn voor mij trek ik niet meer, knap dat anderen nog kunnen. Zoveel loze beloftes, huilen in een camera, zwaar irritant en ongeloofwaardig geworden die man wmbt. Het is net alsof hij niet wil accepteren dat hij allang voorbijgeraasd is in de scene, hij allang niet meer zo relevant is als 10-15 jaar geleden. Maar toch natuurlijk een hele grote fanbase die totaal niet objectief luistert heeft die toch wel op hem stemt als hij zijn 1 trackje per jaar 'omdat het moet voor de Q top 100' released terwijl sommige andere artiesten 5-10 toptracks per jaar eruit gooien NAAST het touren en al de gigs die hij niet heeft. En die doen dat allemaal zonder op 'record' te klikken en vervolgens te gaan huilen in een camera, of mysterieus gelul, die communiceren gewoon, straight to the point, bijna dagelijks ipv 1 post per jaar. City Lights is overigens al erg genoeg gerobbed in 2023. Als deze generieke 2019 track op #1 eindigt dit jaar is het zeker dat Willem een contractje heeft met Q dat alleen hij op #1 kan eindigen.


Persoonlijk vind ik de 2019 hardstyle beter dan de hardstyle van vandaag, overal moeten harde drops tussendoor zonder melodie, dat trekt mij niet. City Lights vind ik een oké nummer, maar dat is voor mij echt geen top 10 track. Of een nummer goed is heeft toch niks te maken met of die meegaat met de sound?

Smaken verschillen nu eenmaal :)

Al ben ik het met je eens dat hij erg weinig released, als ik kijk naar wat bijvoorbeeld D-Block & S-te-Fan dit jaar hebben gepresteerd dan is dat echt dag en nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Het is een leuk plaatje, niet meer dan dat,

Eens.

Citaat:
dat deze plaat gewoon outdated klinkt tov huidige hardstyle.

Dat maakt voor mij dat ik dan wel weer blij ben met deze release. Laat de sound van 2019 of daarvoor maar weer dominant worden juist.

En nu Rise & Fall ook graag releasen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 18:13 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
En nu Rise & Fall ook graag releasen :)

:yes: daar zit ik het meest op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Love Is Not Enough ook tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 20:44 
 
Hardtraxxer

P1 album komt vast als VWAB is geweest, of tijdens dat weekend. Momentum is daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toty
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2025 23:23 
 
Hardtraxxer

Zaagkick schreef:
Citaat:
Prachtige plaat en sounddesign en natuurlijk weer slim aan het einde van het jaar..
Die staan weer op nummer 1 om middernacht strakjes.


Ik snap het echt niet als deze op 1 komt hoor. Was leuk plaatje geweest als die gereleased in het jaar waar de plaat vandaan komt aka 2018/2019. Maar snap echt niet wat hier anno 2025 nou zo groundbreaking aan is. Ik hoor gewoon een euforisch hardstyle plaatje dat net zo goed uit 2015 had kunnen komen, ook qua kicks en sounddesign. Er zijn gewoon genoeg betere tracks uitgekomen dit jaar.

Ging die 2 jaar geleden btw niet 'zich volledig richten op produceren'? Kan je dan niet meer dan 1 teken van leven geven per jaar als je toch zogenaamd zoveel in de studio zit ipv alleen weer om iets te releasen voor de top 100? Nehhh man HHZ-fan zijn voor mij trek ik niet meer, knap dat anderen nog kunnen. Zoveel loze beloftes, huilen in een camera, zwaar irritant en ongeloofwaardig geworden die man wmbt. Het is net alsof hij niet wil accepteren dat hij allang voorbijgeraasd is in de scene, hij allang niet meer zo relevant is als 10-15 jaar geleden. Maar toch natuurlijk een hele grote fanbase die totaal niet objectief luistert heeft die toch wel op hem stemt als hij zijn 1 trackje per jaar 'omdat het moet voor de Q top 100' released terwijl sommige andere artiesten 5-10 toptracks per jaar eruit gooien NAAST het touren en al de gigs die hij niet heeft. En die doen dat allemaal zonder op 'record' te klikken en vervolgens te gaan huilen in een camera, of mysterieus gelul, die communiceren gewoon, straight to the point, bijna dagelijks ipv 1 post per jaar. City Lights is overigens al erg genoeg gerobbed in 2023. Als deze generieke 2019 track op #1 eindigt dit jaar is het zeker dat Willem een contractje heeft met Q dat alleen hij op #1 kan eindigen.

Ik ben het volkomen met je eens. Oprecht. Vind de manier van doen ook niet tof en vind al die drama overdreven. Maar toch trekt het me altijd als er 'Headhunterz' bijstaat.
Ik heb voor City Lights gestemd destijds en hoop dat DBSTF dit jaar nummer 1 pakt. Niet dat die top 100 verder heel erg boeit. Maar ik denk wel dat P1 ermee vandoor gaat. Grote fanbase, twee artiesten, verder ook wel gewoon een mooie plaat. Dan is het al snel besloten denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2025 17:35 
 
Hardtraxxer

Vind de track vet letterlijk tot de climax en daarna kan het wat bij betreft snel vergeten worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2025 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze kan naar releases??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2025 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
Deze kan naar releases??

er kan wel meer naar releases, maar gebeurd al lang niet meer :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks