Leuke melodie, en lekkere vocals.
Related topics
- View the latest post: Project One - The Upside Down
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down 011 (Fool Forest Edition)
- View the latest post: Switch Technique/Freqax - Devoted/The Upside Down House (YSRD006)
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down #111
- View the latest post: DiabLik & Re-Born & Verjo @ Upside Down 096
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Basxt wrote:Goede kicks.
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Dit klinkt eigenlijk best wel dik. Meldodie heeft een lekkere drive en de kick is zoals hierboven al is gezegd prima.
Vond dat oudere Wasted Mind stijltje opzich wel leuk, dit is geen verkeerde plaat maar klinkt weer als Angerfist een paar jaar terug.
Goede kicks ja, zou Wasted Mind het eindelijk begrijpenBasxt wrote:Goede kicks.
Kicks hebben idd veel weg van Angerfist 2010-2011 maar dat is juist goed, dat waren namelijk prima kicks
Vind je? Ik vind die in Burn This MF Down, Street Fighter, From The Blackness wel beter klinken eerder gezegd. De enige echt vette kicks van hem in die tijd vond ik die van dat Syndicate Anthem met The Masters Elite.dawasiknie wrote:Goede kicks ja, zou Wasted Mind het eindelijk begrijpenBasxt wrote:Goede kicks.
Hij heeft namelijk best potentie om een goede mainstream producer te worden, zie dit nummer.
Kicks hebben idd veel weg van Angerfist 2010-2011 maar dat is juist goed, dat waren namelijk prima kicks
Ik vind ze een stuk minder mooi, klinkt net alsof iemand op een pan slaat en er een flinke laag distortion overheen heeft gegooid.
Ik vind dat er meer bass in de tail zit, en er ook wat meer "rag" gehalte achter die kicks zitten. Die andere kicks zitten amper kracht in imo, te zacht en de punch te hoog ge-pitcht.