Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Deze man heeft grapjes


Poh, ja ga helemaal brokko om deze mannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 12:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
MYTZE schreef:
"bijna 2022" doe eens normaal :lol:

Telt half oktober al als bijna 2022? Of zal ik nog eens 5 maanden wachten en bijna 2023 poneren?

Zeg eh, komt er nog wat van? Wildstylez zei in zo'n Art of Creation interview eind 2020 dat ze snel de Project One EP gingen afmaken voordat mensen boos werden. Inmiddels is het bijna 2023 en nog niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 13:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

"bijna 2023" doe eens normaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
"bijna 2023" doe eens normaal :lol:


klopt toch ook, 5 maanden nog.. die hype is allang weg kan mij gestolen worden als ze dat album nog uitbrengen :lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had even de stille hoop dat ze met deze zouden komen ten tijde van de release van seizoen 4 van Stranger Things. De hype richting dat seizoen was zo hoog, niet gek om daar op mee te liften, maar helaas.

Seizoen 5 komt pas in 2024, misschien dat die dan eindelijk eens uitkomt. xd

Verder ben ik de hype rond het album ook wel beu. Heb nu mijn hoop gevestigd op Qlimax, aangezien dat podium zich wel leent voor een presentatie in 'live' vorm. Maar verder...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2022 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2022 21:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.

Als brave braverik heb ik dat niet gedaan. Maar ben er nu ook wel klaar mee. Misschien dat die leak de reden is dat ze het niet uitbrengen. "Het is toch al geleakt, mimimi ben boos, ik ga iets anders doen". Als dat echt zo is... diva's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 11:14 
 
Hardtraxxer

Ik heb de gelekte promo ook al een beste tijd, de plaat is echt heel lekker maar dit duurt te lang nu daarom zal dit ook geen hit meer worden, zelf luister ik hem nog regelmatig.
Hetzelfde geld voor Love Is Not Enough.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.


Als ze dat doen mogen ze onderhand al beginnen met de marketing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track :D


Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..
-.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stanley3x0 schreef:
Revolting Against schreef:
Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track :D


Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..
-.-

Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was het niet een foutje van de publisher? Ze stonden ineens op youtube onder zo'n automatisch gegenereerd kanaal. Om rips uit livesets tegen te gaan kunnen producers 'promo's' uploaden om gebruik te maken van het copyright systeem van youtube. Geloof dat daar ergens een vinkje verkeerd is gezet en toen waren ze ineens openbaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2022 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Stanley3x0 schreef:
Revolting Against schreef:
Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track :D


Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..
-.-

Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.

Er was toen een Franse muziekuitgeverij die het op Youtube had gezet in streamingkwaliteit
Daarna stonden de video’s nog lange tijd op “prive”
Overigens zijn van een aantal tracks de kicks erna weer aangepast
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks