Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Broken Balance wrote:Deze man heeft grapjes
Poh, ja ga helemaal brokko om deze mannetje.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Meph0 wrote:
MYTZE wrote:"bijna 2022" doe eens normaal :lol:
Telt half oktober al als bijna 2022? Of zal ik nog eens 5 maanden wachten en bijna 2023 poneren?
Zeg eh, komt er nog wat van? Wildstylez zei in zo'n Art of Creation interview eind 2020 dat ze snel de Project One EP gingen afmaken voordat mensen boos werden. Inmiddels is het bijna 2023 en nog niks...
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 1 day ago
"bijna 2023" doe eens normaal :lol:
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
Pannenkoek wrote:"bijna 2023" doe eens normaal :lol:
klopt toch ook, 5 maanden nog.. die hype is allang weg kan mij gestolen worden als ze dat album nog uitbrengen :lol: xd
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 16 days ago
Ik had even de stille hoop dat ze met deze zouden komen ten tijde van de release van seizoen 4 van Stranger Things. De hype richting dat seizoen was zo hoog, niet gek om daar op mee te liften, maar helaas.

Seizoen 5 komt pas in 2024, misschien dat die dan eindelijk eens uitkomt. xd

Verder ben ik de hype rond het album ook wel beu. Heb nu mijn hoop gevestigd op Qlimax, aangezien dat podium zich wel leent voor een presentatie in 'live' vorm. Maar verder...
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Jordi wrote:Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.
Als brave braverik heb ik dat niet gedaan. Maar ben er nu ook wel klaar mee. Misschien dat die leak de reden is dat ze het niet uitbrengen. "Het is toch al geleakt, mimimi ben boos, ik ga iets anders doen". Als dat echt zo is... diva's.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Ik heb de gelekte promo ook al een beste tijd, de plaat is echt heel lekker maar dit duurt te lang nu daarom zal dit ook geen hit meer worden, zelf luister ik hem nog regelmatig.
Hetzelfde geld voor Love Is Not Enough.
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Rickzel wrote:Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.
Als ze dat doen mogen ze onderhand al beginnen met de marketing.
Hardtraxxer
90 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Revolting Against wrote:Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..
-.-
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Stanley3x0 wrote:
Revolting Against wrote:Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..
-.-
Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Was het niet een foutje van de publisher? Ze stonden ineens op youtube onder zo'n automatisch gegenereerd kanaal. Om rips uit livesets tegen te gaan kunnen producers 'promo's' uploaden om gebruik te maken van het copyright systeem van youtube. Geloof dat daar ergens een vinkje verkeerd is gezet en toen waren ze ineens openbaar :lol:
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Revolting Against wrote:
Stanley3x0 wrote:
-.-
Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.
Er was toen een Franse muziekuitgeverij die het op Youtube had gezet in streamingkwaliteit
Daarna stonden de video’s nog lange tijd op “prive”
Overigens zijn van een aantal tracks de kicks erna weer aangepast
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Komt deze ooit nog? We zijn inmiddels bijna “VIJF” jaar verder?!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je hoeft niet heel ver te zoeken voor de full versie van deze plaat.

Heb liever dat Wollem Live Forever eens uitbrengt
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Denk dat je een "echte" release voor deze plaat (iig deze versie) inmiddels wel kunt vergeten :P
Hardtraxxer
last seen 16 days ago
Zou echt doodzonde zijn als de versie welke we kennen (of de plaat in zijn geheel) niet gereleased wordt.
Hardtraxxer
573 posts member since 2009
De hype is toch allang voorbij, laat ze lekker dat album op een donkere plek stoppen. :evil:
Hardtraxxer
477 posts member since 2016
Deze plaat is toch gelekt met nog een aantal anderen. Dus helemaal prima zo, wat mij betreft!
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Ik zou ze ook graag in setjes willen draaien. Tevens is Love is Not Enough zonder mix-intro gereleased. (Mocht die met mid-intro zijn gereleased, mag iemand me dat laten weten middels een PB)
J
Hardtraxx Addict
1219 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
View on YouTube
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
View on YouTube
@ 21:03 :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014