Poh, ja ga helemaal brokko om deze mannetje.Broken Balance wrote:Deze man heeft grapjes
Related topics
- View the latest post: Wasted Mind - I Live Upside Down (2014 Edit)
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down 011 (Fool Forest Edition)
- View the latest post: Switch Technique/Freqax - Devoted/The Upside Down House (YSRD006)
- View the latest post: DiabLik @ Upside Down #111
- View the latest post: DiabLik & Re-Born & Verjo @ Upside Down 096
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Zeg eh, komt er nog wat van? Wildstylez zei in zo'n Art of Creation interview eind 2020 dat ze snel de Project One EP gingen afmaken voordat mensen boos werden. Inmiddels is het bijna 2023 en nog niks...Meph0 wrote:Telt half oktober al als bijna 2022? Of zal ik nog eens 5 maanden wachten en bijna 2023 poneren?MYTZE wrote:"bijna 2022" doe eens normaal
klopt toch ook, 5 maanden nog.. die hype is allang weg kan mij gestolen worden als ze dat album nog uitbrengenPannenkoek wrote:"bijna 2023" doe eens normaal
Ik had even de stille hoop dat ze met deze zouden komen ten tijde van de release van seizoen 4 van Stranger Things. De hype richting dat seizoen was zo hoog, niet gek om daar op mee te liften, maar helaas.
Seizoen 5 komt pas in 2024, misschien dat die dan eindelijk eens uitkomt.
Verder ben ik de hype rond het album ook wel beu. Heb nu mijn hoop gevestigd op Qlimax, aangezien dat podium zich wel leent voor een presentatie in 'live' vorm. Maar verder...
Seizoen 5 komt pas in 2024, misschien dat die dan eindelijk eens uitkomt.
Verder ben ik de hype rond het album ook wel beu. Heb nu mijn hoop gevestigd op Qlimax, aangezien dat podium zich wel leent voor een presentatie in 'live' vorm. Maar verder...
Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.
Als brave braverik heb ik dat niet gedaan. Maar ben er nu ook wel klaar mee. Misschien dat die leak de reden is dat ze het niet uitbrengen. "Het is toch al geleakt, mimimi ben boos, ik ga iets anders doen". Als dat echt zo is... diva's.Jordi wrote:Hoppa totaal niet rouwig om dattie nog niet uit is, dr is een goeie kwaliteit promo gelekt die ik al een ontelbaar veel plays heb gegeve. Kan die jankmajoor fluiten naar zijn spotify royalties!!!! dat zal em lere.
Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Ik heb de gelekte promo ook al een beste tijd, de plaat is echt heel lekker maar dit duurt te lang nu daarom zal dit ook geen hit meer worden, zelf luister ik hem nog regelmatig.
Hetzelfde geld voor Love Is Not Enough.
Hetzelfde geld voor Love Is Not Enough.
Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Love is not enough is een ander verhaal, dit is bijna een oude track
Als ze dat doen mogen ze onderhand al beginnen met de marketing.Rickzel wrote:Een nieuw Project 1. album ga je niet zo random op spotify dumpen. Ze hebben altijd gezegd dat het een act is voor de grootste podia van de wereld. Kan haast niet anders dan dat ze hier mee wachten tot de eerstvolgende Qlimax editie o.i.d.
Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..Revolting Against wrote:Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.Stanley3x0 wrote:Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..Revolting Against wrote:Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Was het niet een foutje van de publisher? Ze stonden ineens op youtube onder zo'n automatisch gegenereerd kanaal. Om rips uit livesets tegen te gaan kunnen producers 'promo's' uploaden om gebruik te maken van het copyright systeem van youtube. Geloof dat daar ergens een vinkje verkeerd is gezet en toen waren ze ineens openbaar 
Er was toen een Franse muziekuitgeverij die het op Youtube had gezet in streamingkwaliteitRevolting Against wrote:Zeker weten. Hoop dat ze snel het lek boven krijgen.Stanley3x0 wrote:Ik heb nog steeds t idee dat als die tracks destijds niet gelekt waren, we dat album inmiddels al lang hadden gehad..Revolting Against wrote:Nu ligt dat luisteren van de gelekte promo natuurlijk aan men zelf. Als die niet gelekt was en je hem niet zo vaak kon luisteren was je hem ook nog niet beu. Want het is niet dat die op feesten nou zo vaak gedraaid wordt.
Daarna stonden de video’s nog lange tijd op “prive”
Overigens zijn van een aantal tracks de kicks erna weer aangepast
Komt deze ooit nog? We zijn inmiddels bijna “VIJF” jaar verder?!
Je hoeft niet heel ver te zoeken voor de full versie van deze plaat.
Heb liever dat Wollem Live Forever eens uitbrengt
Heb liever dat Wollem Live Forever eens uitbrengt
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
Denk dat je een "echte" release voor deze plaat (iig deze versie) inmiddels wel kunt vergeten 
Zou echt doodzonde zijn als de versie welke we kennen (of de plaat in zijn geheel) niet gereleased wordt.
De hype is toch allang voorbij, laat ze lekker dat album op een donkere plek stoppen. 
Deze plaat is toch gelekt met nog een aantal anderen. Dus helemaal prima zo, wat mij betreft!
Ik zou ze ook graag in setjes willen draaien. Tevens is Love is Not Enough zonder mix-intro gereleased. (Mocht die met mid-intro zijn gereleased, mag iemand me dat laten weten middels een PB)
-
JHardtraxx Addict
- 1219 posts member since 2017
- last seen 11 hours ago
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013