Het is uiteindelijk ook gewoon mijn mening welke platen ik in m'n top 10 zet natuurlijk, maar ik zou geen platen weten behalve It Will Be OK en The Upside down (mijn persoonlijke TOTY). Maar ik associeer the Upside Down ook wel met een hele mooie tijd (corona, geboorte van m'n eerste dochter) dus die plaat heeft sowieso wat meer lading.
Moet ook wel zeggen dat ik hardstyle nog nooit zo weinig heb gevolgd als dit jaar, maar voorgaande jaren wist ik de absolute meesterwerkjes er nog wel uit te pikken, zou het nu echt totaal niet meer weten.
Ben ook geen groot fan van DBSTF of Phuture Noize (meer) moet ik toegeven.