DisAster schreef:
Uberhout schreef:
Ik vind hier dus echt geen reet aan en snap ook niet waarom iedereen hier zo lyrisch over is. Midintro is hetzelfde als driekwart van de huidige mainstream en wéér die typische zeurderige AoC sounds waar elke HHZ / WS / SR plaat vol mee zit.
Omdat mensen dat dus wel mooi vinden? En een track bestaat verders niet alleen uit een mid en leads. Als je de reacties leest snap je toch prima waarom anderen het mooi vinden, ze leggen je het precies uit.
90% van de reacties gaat niet inhoudelijk in op waarom ze de plaat zo vet vinden.
Hooguit dat de melodie geweldig is, maar een geniale melodie komt wel vaker voorbij. Misschien was m'n post wat negatief verwoord, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat deze plaat zo speciaal maakt, want ik hoor het niet.
Alles aan deze plaat is perfectie. De intro met fijne kicks. De vocals.. Prachtig! Vervolgens een ijzersterke break wat voor mij het nummer perfect maakt. Wat nog mooier is, is de climax. Die lange uithalen die eventjes stoppen en vervolgens weer door gaan. Perfect! TOTY materiaal dit.