Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Wat is dat nou weer voor vergelijking? :lol:

Bier drinken >>>>>>>>> er achter komen dat je maar 1 keer hoeft te vegen na het schijten


Erachter komen dat je maar 1x hoeft te vegen is ook wel heel chill hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lasagne >>> wolken >>> bromfietsen >>> gieters
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Lasagne >>> wolken >>> bromfietsen >>> gieters


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 14:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

The Upside Down >>> ademen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2020 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
DisAster schreef:
Uberhout schreef:
Ik vind hier dus echt geen reet aan en snap ook niet waarom iedereen hier zo lyrisch over is. Midintro is hetzelfde als driekwart van de huidige mainstream en wéér die typische zeurderige AoC sounds waar elke HHZ / WS / SR plaat vol mee zit.


Omdat mensen dat dus wel mooi vinden? En een track bestaat verders niet alleen uit een mid en leads. Als je de reacties leest snap je toch prima waarom anderen het mooi vinden, ze leggen je het precies uit.


90% van de reacties gaat niet inhoudelijk in op waarom ze de plaat zo vet vinden. :huh: Hooguit dat de melodie geweldig is, maar een geniale melodie komt wel vaker voorbij. Misschien was m'n post wat negatief verwoord, maar ik ben gewoon benieuwd naar wat deze plaat zo speciaal maakt, want ik hoor het niet.


Alles aan deze plaat is perfectie. De intro met fijne kicks. De vocals.. Prachtig! Vervolgens een ijzersterke break wat voor mij het nummer perfect maakt. Wat nog mooier is, is de climax. Die lange uithalen die eventjes stoppen en vervolgens weer door gaan. Perfect! TOTY materiaal dit. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 21:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeg eh, komt er nog wat van? Wildstylez zei in zo'n Art of Creation interview vorig jaar dat ze snel de Project One EP gingen afmaken voordat mensen boos werden. Inmiddels is het bijna 2022 en nog niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Zeg eh, komt er nog wat van? Wildstylez zei in zo'n Art of Creation interview vorig jaar dat ze snel de Project One EP gingen afmaken voordat mensen boos werden. Inmiddels is het bijna 2022 en nog niks...


Misschien heb je er van gehoord, maar er is zo'n virus gaande waardoor veel producers (en Project One) hun projecten even op stil hebben gezet.

Ook interessant dat mei tegenwoordig bijna 2022 is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 22:28 
 
Hardtraxx Crew

"bijna 2022" doe eens normaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Jordi schreef:
Wat is dat nou weer voor vergelijking? :lol:

Bier drinken >>>>>>>>> er achter komen dat je maar 1 keer hoeft te vegen na het schijten


Erachter komen dat je maar 1x hoeft te vegen is ook wel heel chill hoor.


Gast 1x vegen en dan geen poep zien is beste!!!!!+11+11++

Ot:

Hele dikke track, in principe heeft ie wel gelijk. Het voelt als gisteren toen het mei 2020 was en alles ingestort was. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Misschien heb je er van gehoord, maar er is zo'n virus gaande waardoor veel producers (en Project One) hun projecten even op stil hebben gezet.

Ook interessant dat mei tegenwoordig bijna 2022 is.

Dat AoC interview met Wildstylez was maanden na de start van COVID-19 gemaakt en toch was toen de intentie om het zsm nog uit te brengen.

Wildstylez, augustus 2020, op 8:40: "That's it for now, I think it's time for you guys to move. I have a Project One album to finish before people will get really mad. So let's do that and hope we can release that as soon as possible."

9 maanden later... Nakkes. Kennelijk is er niet veel "possible". Moet die muziek opgespaard worden om het op een festival te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz heeft laatst aangegeven dat ze wachten tot na de pandemie. Wellicht dat wsz dat bedoelde met 'as soon as possible'.

En ja, ik vind dat die muziek wel opgespaard moet worden tot festivals weer kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 13:44 
 
Hardtraxxer

Ik snap ze persoonlijk wel, maar ze kunnen toch juist voor de fans 1 of 2 tracks releasen als voorproefje en voor het lange wachten inmiddels.
Ik ben persoonlijk blij dat ik de leaked versie heb kunnen bemachtigen, en daar voel ik me niet schuldig over , heerlijke track, album gaat sowieso aangeschaft worden als die uit is dus support naar beide is er wel van mijn kant
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Ik snap ze persoonlijk wel, maar ze kunnen toch juist voor de fans 1 of 2 tracks releasen als voorproefje en voor het lange wachten inmiddels.
Ik ben persoonlijk blij dat ik de leaked versie heb kunnen bemachtigen, en daar voel ik me niet schuldig over , heerlijke track, album gaat sowieso aangeschaft worden als die uit is dus support naar beide is er wel van mijn kant


Als je toch al jaren wacht wat boeien die 2 tracks dan. Alles in 1x tegelijk is toch veel beter dan eerst 2 en dan een lange tijd later nog ff de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeff schreef:
Ik snap ze persoonlijk wel, maar ze kunnen toch juist voor de fans 1 of 2 tracks releasen als voorproefje en voor het lange wachten inmiddels.
Ik ben persoonlijk blij dat ik de leaked versie heb kunnen bemachtigen, en daar voel ik me niet schuldig over , heerlijke track, album gaat sowieso aangeschaft worden als die uit is dus support naar beide is er wel van mijn kant


Echte fan heeft geduld maaaadt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 21:42 
 
Hardtraxxer


@34:45
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2021 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sorry, ik vind het niet meer zo'n bijzondere plaat meer zoals hij 2 jaar geleden wel was na hem 80 keer voorbij te hebben horen komen in verschillende setjes. Release die hap gewoon :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Sorry, ik vind het niet meer zo'n bijzondere plaat meer zoals hij 2 jaar geleden wel was na hem 80 keer voorbij te hebben horen komen in verschillende setjes. Release die hap gewoon :/

Dan heb je de setjes zelf te vaak aangezet :P Heb zelf bewust deze track niet te vaak aan gezet in, wat zal het zijn, hooguit een handvol setjes. Ben iig blij dat er niets is veranderd aan de track, hij is perfect zoals die nu is (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 08:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Fusionmania schreef:
Sorry, ik vind het niet meer zo'n bijzondere plaat meer zoals hij 2 jaar geleden wel was na hem 80 keer voorbij te hebben horen komen in verschillende setjes. Release die hap gewoon :/

Dan heb je de setjes zelf te vaak aangezet :P Heb zelf bewust deze track niet te vaak aan gezet in, wat zal het zijn, hooguit een handvol setjes. Ben iig blij dat er niets is veranderd aan de track, hij is perfect zoals die nu is (L)


Same :thumbup:
Wat een track (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2021 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Sorry, ik vind het niet meer zo'n bijzondere plaat meer zoals hij 2 jaar geleden wel was na hem 80 keer voorbij te hebben horen komen in verschillende setjes. Release die hap gewoon :/


Fusionmania schreef:
Ja nogal, na jaren ons een beetje lekker te maken door verschillende teasers, hints en previews vind ik het echt eigenlijk best frustrerend en vreemd dat ze hem nog steeds niet uitgebracht heeft, überhaupt niet eens als een free.

Dit terwijl ze daar dondersgoed weten dat heel veel mensen hier op zitten te wachten.
Wellicht dat Willem of Joram dit ook lezen en ze toch eens gaan overwegen om het uit te brengen.
Zo, nu is dat ook eruit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2021 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
"bijna 2022" doe eens normaal :lol:

Telt half oktober al als bijna 2022? Of zal ik nog eens 5 maanden wachten en bijna 2023 poneren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het duurt mij eigenlijk allemaal net een beetje te lang, die releases en het album zelf. Nou snap/begreep ik dat ze wilden wachten tot de Corona storm wat was overgewaaid om het album groots te releasen, maar kom op het is ook niet dat een band van het kaliber Coldplay, U2, of Zanger Rinus met een nieuw album komt. Of hebben ze de verwachting dat er op Times Square een billboard met het nieuwe Project One album gaat schitteren?

Ik hoop dan ook maar dat ze op Qlimax een mooi podium krijgen om het album te releasen, want ben op The Upside Down na alweer een beetje uitgeluisterd op de rest wat bekend is (Love is not enough, Move with the one).

En dan zal het straks nog wel zijn dat iedere track van het album los digitaal te koop komt, zodat je als hobby DJ ook nog even een paar maanden kan wachten op de draaibare versies.

Maar dan wel weer een hype maken van het Eternity label, waarvan alles klinkt als een Headhunterz salade met een nieuwe dressing of een Wildstylez taart met een paar discospikkels van een nieuw talent.

mand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:01 
 
Hardtraxx Crew

Meph0 schreef:
MYTZE schreef:
"bijna 2022" doe eens normaal :lol:

Telt half oktober al als bijna 2022? Of zal ik nog eens 5 maanden wachten en bijna 2023 poneren?

Nu mag t ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ben wel helemaal ondersteboven van deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 19:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Deze man heeft grapjes
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks