Voor mij ook haha.BuzzLightyear wrote:Door het lezen van al deze heerlijke reacties begint mijn ochtend alweer goed
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
dit dus...wat een belachelijk vent is die patrick jumpen tochtomac wrote:Nekschot + slotje
Wat een imbeciel... Ik heb hier echt geen woorden voor.
Damn!Kepro wrote:Voor mij ook haha.BuzzLightyear wrote:Door het lezen van al deze heerlijke reacties begint mijn ochtend alweer goedEn almighty die foto's haha.
Als dit je dag niet goed maakt, weet ik niet meer wat wel
Het meest trieste is dat dit joch beweert hulp te hebben gehad van Jeroen Flamman (of dat hij mee heeft geproduceerd), echt niet de eerste de beste in de dance-scene.
View on YouTubep-stylez wrote:en het erge is nog, dat hhz dit in een setje zou draaien.. aangezien hun buddies zijn volgens Patrick zelf...
*He even knew my name!!*
On-topic
slechte kick, melodie komt me alweer de strot uit. Nee dus
hij heeft anders nog fans
in a previous video people start unsubscribing. you know what ? i didnt. why? becouse then i miss opporunity like this. gotta love this.
rYOBI1338 1 week geleden
@rYOBI1338
That was the whole idea, I wanted the wannab's to forget me. I wanted it to be a nicer enviroment under the videos.
PatrickJumpen 1 week geleden
in a previous video people start unsubscribing. you know what ? i didnt. why? becouse then i miss opporunity like this. gotta love this.
rYOBI1338 1 week geleden
@rYOBI1338
That was the whole idea, I wanted the wannab's to forget me. I wanted it to be a nicer enviroment under the videos.
PatrickJumpen 1 week geleden
Die nicht denkt ook echt dat ie grappig is... Godverdomme wat heb ik een hekel aan dit soort mensen.
Vermaak is het zeker! Staan een paar schitterende reacties in dit topic, geweldig!93Wesley93 wrote:Optimaal (leed)vermaak![]()
![]()
Enne, Hardstyle remix, tis eerder een heppiedepeppiecrappy gay doing doing kick edit
-
M
i am a kid and i traning Jumpstyle i love Jumpstyle, Patrick jumpen is the Best!
TIENSURF178 1 dag geleden

TIENSURF178 1 dag geleden
Hij geilt ook echt op die likes he :'). Het lijkt wel hoe meer likes hij heeft, hoe harder z'n lul wordt :')
hij is een niemand sluit dit topic maar
is het een jongen dan ???D-Teq wrote:Hij geilt ook echt op die likes he :'). Het lijkt wel hoe meer likes hij heeft, hoe harder z'n lul wordt :')
Meh, tis een pratende buttplug met tentakels en een aarsface.djpatt wrote:is het een jongen dan ???D-Teq wrote:Hij geilt ook echt op die likes he :'). Het lijkt wel hoe meer likes hij heeft, hoe harder z'n lul wordt :')
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
Dit is echt te gruwelijk grappig en echt een goed begin van de dag! Ik begrijp niet hoe je jezelf zo schaamteloos serieus kan nemen.
Edit voor iedereen die nog even door wilt lachen:
View on YouTube
Prachtig filmpje met een interview!
View on YouTube
-
BHardtraxxer
- 62 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Wat een faalnummer!! heeft alleen synth en kicks verandert.. Als hier een release van komt zou ik die hooguit kopen als onderzetter voor mijn biertje
Uhm, geld uitgeven aan dit stuk vreten? Gatver nee, ik betaal nog liever voor een trojan horse dan hiervoor.Dutchforce wrote:Wat een faalnummer!! heeft alleen synth en kicks verandert.. Als hier een release van komt zou ik die hooguit kopen als onderzetter voor mijn biertje
Hele tijd hardstyle op de achtergrond, en dan die kutstem van die mongool van een patrick Jumpen, die zegt dat hij de uitvinder van Jumpstyle is...Madbone wrote:Dit is echt te gruwelijk grappig en echt een goed begin van de dag! Ik begrijp niet hoe je jezelf zo schaamteloos serieus kan nemen.
View on YouTube