Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Je verstaat hem niet en klinkt nog erger dan DJ Hardstyle. Wat een faalbeer die Patrick Jumpen.
Last edited by Protoss on 10 Mar 2011 14:33, edited 1 time in total.
Het is ook gewoon ongelovelijk hoe hij een slechte track nog slechter kan remixen :') . Maargoed daarom postte ik hem ook
.
ja dat snappen weD-Teq wrote:Het is ook gewoon ongelovelijk hoe hij een slechte track nog slechter kan remixen :') . Maargoed daarom postte ik hem ook.
whaha die comments:
- I hit the like button before i even watch the video.
> Thats what I like to hear!!!!! Thanks for your like!!! You're being a hugh support!!!

> Thats what I like to hear!!!!! Thanks for your like!!! You're being a hugh support!!!
Patrick Jumpen @ YouTube reacties: "When I reffer to jumpstyle I usually refer to the dance. I still think trance-"jump" is for pussies. Have fun roflingLyst wrote:whaha die comments:
Kids want tunes, I want likes ha ha ha xD like like like!!!!"
:')
Als ik zen kop zie schiet ik spontaan in de lach :')
En als dan holiday daar op volgt val ik vn mn stoel van het lachen
Gigantische fail dit ! ofniie?
En als dan holiday daar op volgt val ik vn mn stoel van het lachen
Gigantische fail dit ! ofniie?
-
A
Goeiemorgen, postcodekanjerrobinD wrote:I lol'd
is hij gay ?
Almighty wrote:Goeiemorgen, postcodekanjerrobinD wrote:I lol'd
is hij gay ?
Maaruh, gooi hier aub een heel snel slotje op en laten we hier nooit meer naar om kijken. Deze trieste travestiet verdient geen aandacht.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Het zou je kind maar zijn...
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ik ken er wel meer, komen voornamelijk de namen Jannes en Frans Bauer in voorWIJNUH wrote:Ik ken welgeteld één track die slechter is dan Holiday:
-
WHardtraxxer
- 568 posts member since 2009
- last seen Nov 2015
Wie zijn dat?Skedoedelefloeps wrote:Ik ken er wel meer, komen voornamelijk de namen Jannes en Frans Bauer in voorWIJNUH wrote:Ik ken welgeteld één track die slechter is dan Holiday:
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
De geruchten gaan rond dat het de ouders zijn van Patrick Jumpen, maar het is nooit bewezen.WIJNUH wrote:Wie zijn dat?Skedoedelefloeps wrote:Ik ken er wel meer, komen voornamelijk de namen Jannes en Frans Bauer in voorWIJNUH wrote:Ik ken welgeteld één track die slechter is dan Holiday:
Nou als cabaretier zou hij er best nog wel door kunnen als hij dit soort tracks blijft maken hoorChukkels wrote:Almighty wrote:Goeiemorgen, postcodekanjerrobinD wrote:I lol'd
is hij gay ?![]()
Maaruh, gooi hier aub een heel snel slotje op en laten we hier nooit meer naar om kijken. Deze trieste travestiet verdient geen aandacht.
Hahahaha

Zelfs als je geen idee hebt wie dit is zou je dit niet serieus op kunnen vatten :')
Dat hoofd + die manier van praten...
Lijkt wel of hij een extra chromosoom heeft zo
En dan ben ik serieus en loop niet zomaar met zulke dingen te strooien.
I mean JUST LOOK AT IT! Are you looking? See how happy it is?
Zelfs als je geen idee hebt wie dit is zou je dit niet serieus op kunnen vatten :')
Dat hoofd + die manier van praten...
Lijkt wel of hij een extra chromosoom heeft zo
I mean JUST LOOK AT IT! Are you looking? See how happy it is?