Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Rawbin wrote:Ben dan je toch gewoon een trieste vertoning. Ik wil het niet eens downloaden, zelfs niet om te lachen. Dat doe ik mijn PC niet aan
BuzzLightyear wrote:Ik betaal nog liever voor het binnenhalen van een virus dan dat ik deze meuk gratis meeneem.
Dit indd, moest ook stiekem om de opmerking van Buzz! xd
G
Hij zakt dieper en dieper en dieper....

schitterend ook die reacties hier xd
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
De kans is nog groter dat ik m'n PC uit het raam flikker en dat ie het nog doet dan dat ik deze set meeneem.
G
D-Teq wrote:De kans is nog groter dat ik m'n PC uit het raam flikker en dat ie het nog doet dan dat ik deze set meeneem.
:whistle:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik zal hem eens benaderen via sociale media en vertellen over dit topic. Kan de beste meneer zich toch verdedigen :cool:
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Haha PJ @ Twitter:
patrickjumpen Patrick Jumpen
I booked myself a state of the art radiostudio and a private teacher the 7th of july in order raise the quality of the Patrick Jumpen show.
xd
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ah op deze set zat ik al te wachten! topper!
T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
die draadstaal .... +1000000 ... "nou ophangen en me niet meer bellen xD"

ff over deze radioshow... best dat ie het doet, hij zal best nog ergens fans hebben die het leuk vinden, maar die verhalen over zichzelf vertellen lijkt me nou geheel onnodig en zinloos.
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
omg hier ga ik geen tijd aan verkloten ook al heb ik meer dan genoeg:P
I
Hardtraxxer
376 posts member since 2009
last seen Jun 2024
TheDizZorder wrote:die draadstaal .... +1000000 ... "nou ophangen en me niet meer bellen xD"

ff over deze radioshow... best dat ie het doet, hij zal best nog ergens fans hebben die het leuk vinden, maar die verhalen over zichzelf vertellen lijkt me nou geheel onnodig en zinloos.
Denk je dat er serieus mensen zijn die hier naar luisteren omdat ze fan van PJ zijn?

BTW waar is dit uitgezonden?