Hmmm origineel is beter. Typisch gevalletje van, had van de klassieker afgebleven.
:')
Klassieker?Parvuz wrote:Typisch gevalletje van, had van de klassieker afgebleven.![]()
Die kwal is geen artiest, dus brand maar losTitatovenaar wrote:Ik zeg dit niet vaak over artiesten.. maar wat een mafkees..... en wat een troep.
+1Almighty wrote:Die kwal is geen artiest, dus brand maar losTitatovenaar wrote:Ik zeg dit niet vaak over artiesten.. maar wat een mafkees..... en wat een troep.
Almighty wrote:Die kwal is geen artiest, dus brand maar losTitatovenaar wrote:Ik zeg dit niet vaak over artiesten.. maar wat een mafkees..... en wat een troep.
Die track is gewoon zo slecht dat het grappig is :') elke keer als ik dat nummer luister lig ik in een deukKhadber wrote:Verknipte gast, bizar slechte track, what else is on?
+1Titatovenaar wrote:Ik zeg dit niet vaak over artiesten.. maar wat een mafkees..... en wat een troep.
Dat slaat dus echt helemaal nergens op. Hij heeft dit nummer nog nooit gedraaid en dat zal die hoogstwaarschijnlijk ook niet doen.p-stylez wrote:en het erge is nog, dat hhz dit in een setje zou draaien.. aangezien hun buddies zijn volgens Patrick zelf...
Hoor wie het zegtp-stylez wrote:en het erge is nog, dat hhz dit in een setje zou draaien.. aangezien hun buddies zijn volgens Patrick zelf...
?KickinAzz wrote:Hoor wie het zegtp-stylez wrote:en het erge is nog, dat hhz dit in een setje zou draaien.. aangezien hun buddies zijn volgens Patrick zelf...
Naja hardstyle in de top 40 zou op zich geen kwaad kunnen zolang de muziek er maar niet op aangepast wordt zoals dat bij jumpstyle gebeurdePierrePruuk wrote:Hoop niet dat dit op de een of andere manier in de top 40 of zo terechtkomt.. wie weet wat er dan volgt..
Als Patrick zegt dat ze vrienden zijn, geloof je dat dan?p-stylez wrote:?KickinAzz wrote:Hoor wie het zegtp-stylez wrote:en het erge is nog, dat hhz dit in een setje zou draaien.. aangezien hun buddies zijn volgens Patrick zelf...