Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.

Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:00 
 
Hardtraxx Addict

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.

Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.


A-men.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.

Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.


Allememaggies, op de doordeweekse avond nog wel! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 23:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Meph0 schreef:
emmerick schreef:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.

Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.


Allememaggies, op de doordeweekse avond nog wel! :worship:

Het is zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een track! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:30 
 
Hardtraxxer

Meph0 schreef:
emmerick schreef:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.

Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.

Het doet er mij anders ook aan denken eerlijk gezegd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker hoor :) . Lekkere energieke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk ik dek me van te voren even in door te zeggen:

Citaat:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.


Ik zeg dus niet dat het dezelfde kick is. Ik hoor wel veel overeenkomsten, deze kick klinkt net zo hol als die van hhz.

Maar goed als ik je zou zeggen dat code black voor brennan heart produceert zou je me ook niet geloven dus maakt niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vreselijke kicks, het is nog geen HQ, maar de structuur van de kick beloofd niet veel goeds. Net alsof er iemand in je oor staat te blazen. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:58 
 
Hardtraxx Addict

Alweer een geniale track, wat een helden! :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Maar goed als ik je zou zeggen dat code black voor brennan heart produceert zou je me ook niet geloven dus maakt niet uit.

Nu je toch het startschot hebt gegeven, mag het dan wel naar buiten komen :P
Maar inderdaad maar de vraag wie dit gaat geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

De vocals zijn echt verschrikkelijk en dat is zonde want vooral de kick klinkt fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk energieke intro, lekkere kicks (voor zover dat te horen is). Alleen waarom nou weer van die schreeuwvocalen :sick: Past totaal niet bij de rest van de track. De climax zelf klinkt ook verschrikkelijk met die omhoog pitchende kicks......
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 22:54 
 
Hardtraxxer

Echt jammer, vind NC helemaal niks meer.
Vind deze track al niet geweldig, maar de vocals verpesten het helemaal :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 17:42 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alles in deze track (zelfs de vocals!) spreekt me eigenlijk enorm aan zo op het eerste gehoor, behalve de kick in de climax.. Ik ga nog zeker niet oordelen, maar ik hoop heel erg dat deze niet gaat tegenvallen, waar ik wel bang voor ben als ik het zo beluister. Wát een track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 17:10 
 
Hardtraxxer

better quality;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:16 
 
Hardtraxxer

DaBerry schreef:
Echt jammer, vind NC helemaal niks meer.
Vind deze track al niet geweldig, maar de vocals verpesten het helemaal :sick:

Ik vind die vocals hier juist echt heerlijk. :P De plaat is al een en al energie, en vocals versterken dat gevoel ook nog eens.

Heerlijke track :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 18:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg >.<
Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dat we wel blij mogen zijn dat wij iemand als Bas Oskam in onze scene hebben, wat een genie. Klinkt echt heerlijk euforisch weer zeg :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2012 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke track!!

Omlaag pitchende mid-Intro :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 19:47 
 
Hardtraxxer

best quality atm : )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran

Nice, qlimax cd rip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sorry maar die 2e climax verpest echt een hele hoop
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks