Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
emmerick wrote:kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.
Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Meph0 wrote:
Gelukkig heb jij het trackrecord van een pinda die over ruimtevaart praat wat dit soort zaken betreft, dus kan de rest van de wereld gewoon leven met het feit dat de track èn kick van Noisecontrollers zijn.

Echt, elke track waarvan vast staat dat artiest 1 het gemaakt heeft, zeg jij dat artiest 2 ermee te maken heeft, omdat een plingeltje je toevallig bekend voorkomt. Doodvermoeiend en forumlees-plezierverdrijvend.
A-men.
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Meph0 wrote:

Allememaggies, op de doordeweekse avond nog wel! :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Destination wrote:
Meph0 wrote:

Allememaggies, op de doordeweekse avond nog wel! :worship:
Het is zondag.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wat een track! :worship:
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Meph0 wrote:

Het doet er mij anders ook aan denken eerlijk gezegd...
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lekker hoor :) . Lekkere energieke plaat!
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Ik denk ik dek me van te voren even in door te zeggen:
kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.
Ik zeg dus niet dat het dezelfde kick is. Ik hoor wel veel overeenkomsten, deze kick klinkt net zo hol als die van hhz.

Maar goed als ik je zou zeggen dat code black voor brennan heart produceert zou je me ook niet geloven dus maakt niet uit.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Vreselijke kicks, het is nog geen HQ, maar de structuur van de kick beloofd niet veel goeds. Net alsof er iemand in je oor staat te blazen. :x
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Alweer een geniale track, wat een helden! :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
emmerick wrote: Maar goed als ik je zou zeggen dat code black voor brennan heart produceert zou je me ook niet geloven dus maakt niet uit.
Nu je toch het startschot hebt gegeven, mag het dan wel naar buiten komen :P
Maar inderdaad maar de vraag wie dit gaat geloven.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
De vocals zijn echt verschrikkelijk en dat is zonde want vooral de kick klinkt fijn.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Vette track :worship:
Hardtraxx Crew
30632 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Wat een heerlijk energieke intro, lekkere kicks (voor zover dat te horen is). Alleen waarom nou weer van die schreeuwvocalen :sick: Past totaal niet bij de rest van de track. De climax zelf klinkt ook verschrikkelijk met die omhoog pitchende kicks......
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Echt jammer, vind NC helemaal niks meer.
Vind deze track al niet geweldig, maar de vocals verpesten het helemaal :sick:
L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Alles in deze track (zelfs de vocals!) spreekt me eigenlijk enorm aan zo op het eerste gehoor, behalve de kick in de climax.. Ik ga nog zeker niet oordelen, maar ik hoop heel erg dat deze niet gaat tegenvallen, waar ik wel bang voor ben als ik het zo beluister. Wát een track!
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube better quality;)
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
DaBerry wrote:Echt jammer, vind NC helemaal niks meer.
Vind deze track al niet geweldig, maar de vocals verpesten het helemaal :sick:
Ik vind die vocals hier juist echt heerlijk. :P De plaat is al een en al energie, en vocals versterken dat gevoel ook nog eens.

Heerlijke track :worship:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg >.<
Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt :D
K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Ik vind dat we wel blij mogen zijn dat wij iemand als Bas Oskam in onze scene hebben, wat een genie. Klinkt echt heerlijk euforisch weer zeg :).
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Heerlijke track!!

Omlaag pitchende mid-Intro :drool: :drool:
W
Hardtraxxer
308 posts member since 2012
last seen Nov 2013
View on YouTube best quality atm : )
I
Hardtraxx Veteran