Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: heerlijke euforische plaat weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 14:59 
 
Hardtraxx Addict

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 21:10 
 
Hardtraxxer

heerlijke track zeg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:08 
 
Hardtraxxer

Al wat meer nieuws erover??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran

jaspervm schreef:
Al wat meer nieuws erover??


Daarom word er ook in dit topic gepost :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 13:00 
 
Hardtraxx Addict

Kan me nog niet echt overtuigen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 18:41 
 
Hardtraxx Addict

Intro beukt flink door voor NC doen :drool: . Melodie is ook prima. Heel benieuwd naar betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Darknezz schreef:
Intro beukt flink door voor NC doen :drool: . Melodie is ook prima. Heel benieuwd naar betere kwaliteit.


Ja, want (bijvoorbeeld) de intro van Break the show is totaaaaal niet hard. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

net in HQ op q-dance radio. Heerlijke track :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 00:39 
 
Hardtraxx Elite

op t eerste gehoord lijkt me dit echt een headhunterz track, maar dat dacht ik ook al bij break the show :P
heerlijke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 01:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Newbie

Bij mindset voelde ik me hier wel goed bij :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 12:59 
 
Hardtraxx Elite

ja eindelijk weer een lekkere hs plaat van nc
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:15 
 
Hardtraxx Newbie

lekkerrrrr
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CosmicDestination schreef:
Kan me nog niet echt overtuigen :(


Doet me nu ook nog niet echt veel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 14:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat was deze vet vannacht :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 15:27 
 
Hardtraxx Addict

Sappige schreef:
Bij mindset voelde ik me hier wel goed bij :yay:


Ik ook, dacht bij dat "Fuck yea" stukje dat ze hem teasede maar hoort blijkbaar bij de plaat. Monsterintro :worship: Climax vind ik ook vet, vooral de 2de :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk bij de mid als die kick zo laag gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

epic :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite

kick doet me wel veel aan hhz denken trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
ja eindelijk weer een lekkere hs plaat van nc

Wat was het album dan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers - Feel So Good

officieel bevestigd via twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Intro + tweede climax. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Live een hele gave track. Barst van de energie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kippenvel, heerijk! :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks