Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 22:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
sorry maar die 2e climax verpest echt een hele hoop

Zonde inderdaad, vind de track sowieso minder vet dan dat ik hem live vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

Vind die 2e climax juist heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die tweede climax doet me heel erg denken aan een oude track.. Kom er zo één, twee, drie niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 00:18 
 

Wat een eindbazen plaat is dit toch, opschieten met releasen . :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 10:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die 2e climax doet me denken aan de kermis en happy hardstyle. Ik vind het echt zo amateuristisch als wat klinken vergeleken met de rest van het nummer. Echt zonde imo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 12:38 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Ik vind het echt zo amateuristisch als wat klinken vergeleken met de rest van het nummer. Echt zonde imo :p


Gast.... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Kettingzaag schreef:
Ik vind het echt zo amateuristisch als wat klinken vergeleken met de rest van het nummer. Echt zonde imo :p


Gast.... :lol:


Zo komt het op mij over, gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:39 
 
Hardtraxxer

Wordt tijd dat de Noisecontrollers weer eens wat gaan releasen, The Universe Was Born moet nog uitkomen, en die is er al een hele tijd.
Laat staan hoelang het duurt voordat deze en Break The Show uitkomen.

Digital Age :thumbdown: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

Universe Was Born is volgens mij op Defqon 2011 voor het eerst gedraaid. Nu lijkt mij het logisch dat ze wachten met het releasen daarvan tot hun album uit kwam, maar het is inmiddels 15 maanden verder, en nog steeds geen release! Als ze er niet trots op zijn, geef hem dan free weg, want ik vind dit een van de dikste tracks van het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 19:52 
 
Hardtraxxer

Helemaal mee eens, vind het ook vreselijk irritant dat je gewoon helemaal niets hoort van ze, willen ze Break The Show en Feel So Good wel releasen, en zelfde geldt voor Universe Was Born
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Van mij hadden ze gewoon bij Fusion mogen blijven. Ookal releasen zij ook niet snel, DA slaat helemaal nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 13:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Noisecontrollers Facebook:
"Dear hs-lovers. Coming week our tracks "universe was born" and our rmx of Bioweapon - Move your body will be released. We know this took far toooooo long. We will release Break the show and Sludge short after."
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 14:15 
 

Nightbreaker schreef:
Noisecontrollers Facebook:
"Dear hs-lovers. Coming week our tracks "universe was born" and our rmx of Bioweapon - Move your body will be released. We know this took far toooooo long. We will release Break the show and Sludge short after."


Kijk dat lijkt er meer op, en als ze er kort daarna ook Timeless en Feel So Good releasen op DA, zijn ze weer lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 17:00 
 
Hardtraxx Elite

Lekker plaatje! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxxer

album edit :)
2nd climax♥
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eerste climax is echt een miljoen keer origineler qua sounds dan de tweede. Vind die tweede zelfs een enorme teleurstelling na de eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 12:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Serieus, wat klinken die beide climaxen kut zeg :sick: Van die rotvocalen er door heen. Dat terwijl de intro zo gaaf is. Jammer dat ze dat dus nog weten te verpesten, die twee passen ook gewoon totaal niet bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Eerste climax is echt een miljoen keer origineler qua sounds dan de tweede. Vind die tweede zelfs een enorme teleurstelling na de eerste.

Ik vind het zelf juist wel leuk om te horen. Het lijkt een beetje op de producties van een paar jaar geleden waar het allemaal dat ritme had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

Die outro is echt ziek. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Die tweede climax doet me heel erg denken aan een oude track.. Kom er zo één, twee, drie niet op.

Triangle of Life?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een hoog niveau is dit zeg :D Dikke intro, originele eerste climax en de 2e doet me wel wat aan oudere nummers denken :) Outro is ook weer ziekelijk :love:

voor een mainstream nummer 10/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een boutplaat... Climaxen passen niet bij elkaar en de kicks zijn echt super kut... Het zijn ook de kicks die de mid-intro verneuken... Goeie kick ipv deze had hem echt 30x vetter gemaakt... Vocalen vind ik ook echt heel erg storend :/ Maak weer eens platen als Astral, Shreek of Surge of Power of zo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem echt zo gaaf :worship: Voor mij imo de beste NC plaat sinds E=NC2. Dat ie maar snel gereleased word :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze plaat is niet voor mij weggelegd. Wellicht was ie zonder vocals vele malen beter geweest. Ik vind ze nogal gay over komen. NC mogen wat mij betreft wel weer eens wat producen in de lijn van E=NC², Ctrl.Alt.Delete, Shreek etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Vocals zijn verschrikkelijk irritant en de eerste climax mist echt drive. Tweede climax gaat op zich wel, maar de kicks in zowel de eerste als tweede climax zijn gewoon lelijk.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks