Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg >.<
Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt :D

Wout1997 schreef:
Wat een hoog niveau is dit zeg :D Dikke intro, originele eerste climax en de 2e doet me wel wat aan oudere nummers denken :) Outro is ook weer ziekelijk :love:

voor een mainstream nummer 10/10

Schizofreen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, ik zat net de comments door te lezen en 't viel mij ook al op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 16:38 
 

Lyst schreef:
Wout1997 schreef:
Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg >.<
Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt :D

Wout1997 schreef:
Wat een hoog niveau is dit zeg :D Dikke intro, originele eerste climax en de 2e doet me wel wat aan oudere nummers denken :) Outro is ook weer ziekelijk :love:

voor een mainstream nummer 10/10

Schizofreen?


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 17:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is nou goeie humor!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Scherp van je Lyst! Was mij niet eens opgevallen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2013 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wout1997 schreef:
Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg >.<
Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt :D

Wout1997 schreef:
Wat een hoog niveau is dit zeg :D Dikke intro, originele eerste climax en de 2e doet me wel wat aan oudere nummers denken :) Outro is ook weer ziekelijk :love:

voor een mainstream nummer 10/10

Schizofreen?

Nee, ben gewoon na mening verandert na de HQ. Zelfde dat ik Break The Show nu ook wel lekker vind en eerst niet. Kicks klonken op die andere video gewoon veel slechter.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks