Kwalitatief zijn Noisecontrollers zo geniaal. Kunnen maar weinig artiesten tegen op boksen.
Jammer genoeg pakken ze me de laatste tijd niet meer.
Feel So Good, Sludge en Break The Show vind ik niet zo heel geweldig. Het pakt me op een of andere manier gewoon niet. Kicks in dit nummer zijn wel vreselijk irritant zeg

Hopen dat die collab met Showtek maar gauw uitkomt

Wat een hoog niveau is dit zeg

Dikke intro, originele eerste climax en de 2e doet me wel wat aan oudere nummers denken

Outro is ook weer ziekelijk
voor een mainstream nummer 10/10