Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:06 
 
Hardtraxx Addict

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Feel So Good

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran

eindelijk weer eens een hs plaat van hun ^^
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:20 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-


Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.

Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-


Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.

Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.


die is er al een tijdje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:26 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-


Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.

Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.


die is er al een tijdje ;)


Die heeft nooit een officiële release gehad dacht ik, wel een radio edit op een of ander dj mag top 100 album.

In dat geval zal beak the show en fairytale ook niet meer uitgebracht worden want die zijn ook al als radio edit uit op een mix CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heel erg euforisch! Zou het een plaatje van hen zijn of een andere? In ieder geval geinteresseerd in deze plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit goed in elkaar zo te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:44 
 
Hardtraxx Elite

YES!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 18:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-


Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.

Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.

is vrij weggegeven via die dj mag zooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
emmerick schreef:
Wildstylerz schreef:
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen -.-


Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.

Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.

is vrij weggegeven via die dj mag zooi.

niet de full.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:11 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt lekker zeg! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
niet de full.


nee de half-full, ja de full
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Wout1997 schreef:
niet de full.


nee de half-full, ja de full

Jaydee 2012 edit is nog niet full gereleased. Er is alleen een radio edit van weggegeven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:22 
 
Hardtraxx Elite

Festuca schreef:
Wout1997 schreef:
niet de full.


nee de half-full, ja de full


Quote mezelf even:

Citaat:
Die heeft nooit een officiële release gehad dacht ik, wel een radio edit op een of ander dj mag top 100 album.


Het is geen full track dus geen officiële release.
Als je dat wel als een release ziet dan zeg je eigenlijk dat break the show en fairytale ook al uit zijn want die zijn ook al een tijd als radio edit te downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaydee is full, ik weet zeker dat jullie hem niet eens geluisterd hebben maar niet meegenomen omdat hij kort is, maar wel full, einde discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Jaydee is full, ik weet zeker dat jullie hem niet eens geluisterd hebben maar niet meegenomen omdat hij kort is, maar wel full, einde discussie

eigenwijs is ook wijs....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:42 
 
Artiest
Avatar gebruiker

sinds wanneer is een track met een volledige intro en outro niet full dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel. Jaydee daar:
gratis-tracks-hs/noisecontrollers-toneshifterz-jaydee-2012-edit-t27438.htm

En niet deze plaat: hier!
Ontopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 19:49 
 
Hardtraxx Elite

Ik heb hem nooit gedownload nee alleen via youtube beluisterd. Dat was geen full dus de uploader heeft de intro er dan vanaf geknipt denk ik. Hij is idd heel kort maar blijkbaar dus toch full als je hem download. Excuses :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

klinkt super lekker voor zover ik kan horen :love:

Uiteraard even HQ afwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2012 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een eigenwijze mensen hier zeg, zeg gewoon niks als je het niet zeker weet. Jaydee edit is allang free released , niks radio edit maar gewoon de FULL. En die is z'n 3 minuten ja.

--------
Lekker nummer voor zover ik kan horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:00 
 
Hardtraxx Addict

heerlijk euforisch plaatje! :thumbsup:
Maar die vocals zijn wel echt bagger >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:11 
 
Hardtraxx Veteran

eigenwijsjes hier full is full .uit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:20 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer leuk. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2012 12:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Klinkt weer als één grote bom euforie. Ben benieuwd.
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks