al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
Related topics
- View the latest post: Noisecontrollers - Everybody Feel So Good (Jay Reeve Edit)
- View the latest post: Noisecontrollers - Feel So Good/Trick Or Treat (SCANTRAXX126)
- View the latest post: Alphaverb - Feel Good (AVIO Edit) (ALPHAFREE006)
- View the latest post: Jay Reeve - Feel Good (DWX902)
- View the latest post: Nuracore @ Sentirsi Bene #12 (Feel Good Italy)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
eindelijk weer eens een hs plaat van hun
al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.Wildstylerz wrote: al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
Jaydee 2012 edit mag trouwens ook wel eens komen.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
die is er al een tijdjeemmerick wrote:Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.Wildstylerz wrote: al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Die heeft nooit een officiële release gehad dacht ik, wel een radio edit op een of ander dj mag top 100 album.Wildstylerz wrote:die is er al een tijdjeemmerick wrote:Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.Wildstylerz wrote: al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
In dat geval zal beak the show en fairytale ook niet meer uitgebracht worden want die zijn ook al als radio edit uit op een mix CD.
Klinkt heel erg euforisch! Zou het een plaatje van hen zijn of een andere? In ieder geval geinteresseerd in deze plaat.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
YES!
is vrij weggegeven via die dj mag zooi.emmerick wrote:Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.Wildstylerz wrote: al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
niet de full.Festuca wrote:is vrij weggegeven via die dj mag zooi.emmerick wrote:Gaat nog wel even duren voordat dat allemaal gereleased is ben ik bang, NC schieten echt totaaal niet op met releases.Wildstylerz wrote: al mogen ze sludge, break the show, fairytale, universe was born, move your body remix, unite vocal edit, gimme love hard edit en die met showtek wel releasen
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Klinkt lekker zeg! 
nee de half-full, ja de fullWout1997 wrote:niet de full.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
Jaydee 2012 edit is nog niet full gereleased. Er is alleen een radio edit van weggegevenFestuca wrote:nee de half-full, ja de fullWout1997 wrote:niet de full.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Quote mezelf even:Festuca wrote:nee de half-full, ja de fullWout1997 wrote:niet de full.
Het is geen full track dus geen officiële release.Die heeft nooit een officiële release gehad dacht ik, wel een radio edit op een of ander dj mag top 100 album.
Als je dat wel als een release ziet dan zeg je eigenlijk dat break the show en fairytale ook al uit zijn want die zijn ook al een tijd als radio edit te downloaden.
Jaydee is full, ik weet zeker dat jullie hem niet eens geluisterd hebben maar niet meegenomen omdat hij kort is, maar wel full, einde discussie
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2013
eigenwijs is ook wijs....Festuca wrote:Jaydee is full, ik weet zeker dat jullie hem niet eens geluisterd hebben maar niet meegenomen omdat hij kort is, maar wel full, einde discussie
sinds wanneer is een track met een volledige intro en outro niet full dan?
Simpel. Jaydee daar:
https://hardtraxx.com/gratis-tr ... t27438.htm
En niet deze plaat: hier!
Ontopic.
https://hardtraxx.com/gratis-tr ... t27438.htm
En niet deze plaat: hier!
Ontopic.
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Ik heb hem nooit gedownload nee alleen via youtube beluisterd. Dat was geen full dus de uploader heeft de intro er dan vanaf geknipt denk ik. Hij is idd heel kort maar blijkbaar dus toch full als je hem download. Excuses 
klinkt super lekker voor zover ik kan horen
Uiteraard even HQ afwachten
Uiteraard even HQ afwachten
Wat een eigenwijze mensen hier zeg, zeg gewoon niks als je het niet zeker weet. Jaydee edit is allang free released , niks radio edit maar gewoon de FULL. En die is z'n 3 minuten ja.
--------
Lekker nummer voor zover ik kan horen!
--------
Lekker nummer voor zover ik kan horen!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
heerlijk euforisch plaatje!
Maar die vocals zijn wel echt bagger
Maar die vocals zijn wel echt bagger
-