Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:58 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Die melodie komt me erg bekend voor, van een recente track. Vind het geen geweldig nummer verder.


Het is gewoon een edit van Escape,
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks vallen wel mee, ze zijn niet heel goed maar ik vind ze absoluut niet storend.
Ik vind het echt een heerlijke plaat :loving:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:28 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind de geluiden in de intro absoluut niet goed naar voren komen. Maar dan neem ik aan dat de afmix nog niet goed is en dat er nog vanalles aan veranderd kan worden. Ook dat geluid in de mid vind ik niet chill, alsof de kick de hele tijd hapert. Melodie is wel goed maar ik vind dat de kicks juist weer te weinig naar voren komen in de climax. Ik wacht nog even af op de release versie, kijken of ze die verbeterd hebben :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:41 
 
Hardtraxx Elite

Symbolism schreef:
Noisecontrollers - Escape (2013 iQon anthem/edit )

' 14:00 opening file 'NC-EscapeFREE' , edit edit edit edit, 16:00 tadaa iQonnnnn 2013 anthem.



Het enige wat op Escape lijkt is de melodie, qua sounds is het echt een totaal andere track, dus nee.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het eerste gehoor een enorme boutplaat..
Er zit echt werkelijk niks in wat mij aanspreekt. :(
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:50 
 
Hardtraxxer

kicks missen heel wat kracht, melodie wel leuk maar niet bijzonder.
Ze hadden er misschien wat meer tijd in moeten steken
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dudejay schreef:
kicks missen heel wat kracht, melodie wel leuk maar niet bijzonder.
Ze hadden er misschien wat meer tijd in moeten steken


Ik vind de kicks hier thuis ook behoorlijk kracht missen. alleen vind ik die kicksrolls in de intro echt gruwelijk vet.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer en zeer matig. Begon leuk maar het zakt naarmate de plaat verder vordert steeds verder af.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxxer

vond um live beter klinken hmm :/
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die kickrolls in de intro zijn heel dik, in de climax missen ze toch wel iets. :/
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer de kicks klinken wel lekker, maar missen gewoon die kracht imo. :/
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Het enige leuke is de lyrics.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:41 
 
Hardtraxx Veteran

Dit vind ik echt drie keer niks
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:45 
 
Hardtraxx Elite

The Venator schreef:
Dudejay schreef:
kicks missen heel wat kracht, melodie wel leuk maar niet bijzonder.
Ze hadden er misschien wat meer tijd in moeten steken


Ik vind de kicks hier thuis ook behoorlijk kracht missen. alleen vind ik die kicksrolls in de intro echt gruwelijk vet.


Eens, Kicks hebben erg weinig kracht. Zit ook bijna geen punch in.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:52 
 
Hardtraxxer

wat een track weer van nc :worship:
Klonk heel goed op freaqshow :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sensa schreef:
vond um live beter klinken hmm :/


Ik ook!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik heb hem live niet mogen horen, maar denk dat die live juist dik klinken. Lekkere melodie ook, goeie plaat!
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:06 
 
Hardtraxxer

Nice one :whistle:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:12 
 
Hardtraxx Veteran

Heerlijke melodie, maar wat een zaadkicks. Op die "MQ" previews klonken die kicks zo lekker vol net als bij Break The Show. Hopen dat er nog wat wordt aangepast dan.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:woot: :woot:
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt erg inspiratieloos. Slappe kick, random melodie... Ja. Gewoon ernstig saai dit.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heel erg aparte kick, en in de mid wordt ie nog aparter. Maar de track pakt me wel :)
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Alles is kloppend in deze track, heerlijk! De kick ook, klinkt erg goed. Het mooiste aan de track vind ik de intro en de melodie. Hoor ook duidelijk het anthemsfeertje hierin :) Nice.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De sounds in de mid klinken wel gaaf, die kicks willen echter hard zijn, maar komen zo totaal niet over. De rest vind ik echt 3x niks. Veelste blij.
Bericht Geplaatst op 07 jan 2013 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind 't over 't algemeen wel een leuke plaat, ook die kicks kan ik wel mee leven. Vind alleen de sounds in de climax veeeeeeels te blij en saai, had wel wat energieker en origineler mogen wezen, dan was dit echt een topplaat geweest!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks