Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): Experience The Beyond (IQon Anthem 2013)

Sample/video:

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Klinkt dik! wachten op hq :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Eerste dubbelpost dit jaar :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt als een gemiddelde NC plaat, ik wacht wel met oordelen tot de HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 15:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoef hier geen hq voor te hebben, noisecontrollers kennende is dit gewoon fucking goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Klinkt vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb hem een paar keer even goed geluisterd, melodie wat ik kan horen klinkt erg lekker! Kicks zijn bij NC nooit een probleem, iig zeer benieuwd naar een betere en langere sample
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:05 
 

Wat een eindbazen zijn het ook hé, elke plaat die ze maken weet me te boeien en is altijd weer geweldig (op Sludge na) . :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Elite

Noisecontrollers en Frontliner zijn toch wel de bazen in het maken van Anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige wat ik hier van kan herinneren zijn de kicks, en die gingen me een partij hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klinkt al goed! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Destination schreef:
Klinkt als een gemiddelde NC plaat, ik wacht wel met oordelen tot de HQ.


Voor mij lang geleden dat Noisecontrollers een gemiddelde plaat heeft gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Destination schreef:
Klinkt als een gemiddelde NC plaat, ik wacht wel met oordelen tot de HQ.


Voor mij lang geleden dat Noisecontrollers een gemiddelde plaat heeft gemaakt?


Ik ben onder de indruk wat hun kunnen produceren, maar hun stijl ligt mij meestal niet echt, kwestie van smaak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze was ongelooflijk heerlijk op Freaqshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:10 
 
Hardtraxx Addict

Dit klinkt tot nu toe erg veelbelovend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:30 
 
Artiest

iMark schreef:
Ik hoef hier geen hq voor te hebben, noisecontrollers kennende is dit gewoon fucking goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat klinkt die intro enorm dik zeg, en die kicks gaan volgens mij echt lekker door :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Klinkt als Tony Nancy
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melodie klinkt in elk geval heerlijk! Voor de rest wacht ik op HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Deze was ongelooflijk heerlijk op Freaqshow.


Dit. De intro/outro klonk echt wel ziek met die 'onderbroken' kicks/bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 01:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat klinkt ook dit van heerlijk van hun kant!

Laat maar komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 10:54 
 
Hardtraxx Elite

Maximize schreef:
Enige wat ik hier van kan herinneren zijn de kicks, en die gingen me een partij hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxx Elite

melodie klinkt weer lekker :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks