Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu al zin in Noisecontrollers in de HMH over 2.5 week. Wil dit horen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 17:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hopelijk in de stijl van CTRL.ALT.DEL, dan komt het helemaal goed. Kan hier nog niet heel veel uit op maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

Klinkt echt supervet, heerlijke drive in de intro en lekkere melodie. Ik hoop dat deze bij Hard Bass ook langskomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:25 
 

erg lekker nrtje :D :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom deden ze dit niet met World of Madness of Unite? Damn, dit klinkt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier ga ik wel vrolijk van worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In de beginpost een langere sample toegevoegd, het gehele anthem is gefilmd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
In de beginpost een langere sample toegevoegd, het gehele anthem is gefilmd!

Dat is nou al de derde baggeropname. Staan mensen daar met hun 5 jaar oude telefoon te filmen ofzo? Toen ik daar was met HWS heb ik 20 keer beter geluid opgenomen met een simpele iPhone.

Anyway, het nummer klinkt lekker. Ben heel benieuwd naar een HQ-versie. Of een LQ-versie van een behoorlijke telefoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Klinkt veelbelovend.

Midintro lijkt aardige kicks te hebben.
Break beetje standaard vocals, maar vooruit, omdat het een anthem is :P
Hoor in de climax alleen weer gruwelijke pitchkicks, hoop dat die meevallen...

Even HQ afwachten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik zo die onzuiverheid hoor in de camera en de geluid wat erachter zit wel redelijk te horen zijn... WORD IK HEEL BLIJ VAN DIE KICKS :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:33 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wizzieuploadzz schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=qesE0yEy5q8

Ja! Zie je wel, het is wel mogelijk om een normale opname te maken.

Anthem lijkt te beginnen bij 2:20.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

Mid-intro klinkt wel aardig maar na de leuke lyrics vind ik de climax iets te happy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is precies waarom ik destijds ooit gek ben geworden op Noisecontrollers.
Hun beste plaat sinds tijden als je het mij vraagt. heerlijk dromerig met een verzorgde kick eronder
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 12:00 
 
Hardtraxxer

Die kick :loving: Ik weet nog dat toen deze er bij de freaqshow in kwam ik meteen zo stond . wooooooooooww :P

klapt er dus heerlijk op. ging wel redelijk snel vervelen moet ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind filmpje met het hele anthem toch te slechte kwaliteit om nog meer te oordelen. :/
Ik wacht nog wel op een HQ of een betere kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:36 
 

Khadber schreef:
Nu al zin in Noisecontrollers in de HMH over 2.5 week. Wil dit horen!


Me 2.

Die intro is echt sick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro was echt vet ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:34 
 
Hardtraxxer

ik denk dat hij 'experience the beyond' heet en dat hier de HQ preview is: http://q-dance.com.au/IQON/ als je de line-up compleet maakt.

klinkt goed!

edit:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... b8jquyEjuI
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHA die kick! Wtf zeg. Het enige wat aardig is, is de melodie. De rest is echt een gedrocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxxer

Ik dacht dat ik mijn koptelefoon niet goed aangesloten had maar de kick blijkt echt zo te klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:54 
 
Hardtraxxer

Noisecontrollers - Escape (2013 iQon anthem/edit )

' 14:00 opening file 'NC-EscapeFREE' , edit edit edit edit, 16:00 tadaa iQonnnnn 2013 anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

beginpost aangepast :) heel erg sterke track als je het mij vraagt. De kicks vind ik ook erg lekker, net even iets anders dan we gewend zijn, redelijk hard doordat ze net even iets meer 'kraken' en tegenlijk toch ook toegankelijk, prima mainstream plaatje dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 14:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die melodie komt me erg bekend voor, van een recente track. Vind het geen geweldig nummer verder. Snap ook niet dat ze gewoon een soort Break The Show kick gebruiken.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks