Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Vind het niet zo denderend eerlijk gezegd. Begin van de melodie is mooi, maar gaat daarna de mist in mijn ogen.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Title: Noisecontrollers - Experience The Beyond
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
StephanKetz wrote:Title: Noisecontrollers - Experience The Beyond
Wow bedankt voor alweer een supervers nieuwtje man, staat verder ook niet op het plaatje in het YT filmpje.
S
Hardtraxxer
596 posts member since 2012
last seen Jul 2023
Maar niet in de titel van deze thread...
T
Hardtraxxer
385 posts member since 2011
last seen Aug 2015
:sick: :sick: :sick:
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Originele plaat waarin de veelzijdigheid van Bas weer naar voren komt, vooral in de climax. Jammer van de slappe kicks anders was dit echt een bazen Anthem.....
J
Vind deze kicks wel wat hebben, goed geslaagd plaatje weer zoals altijd bij deze opperhelden :worship:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Vind die kicks echt heel vet. Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws en dat waardeer ik heel erg :D
Ook dit is weer een geweldige productie van ze
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
sjuul wrote:Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws
Altijd ja? Luister dan nog maar eens goed naar hun platen.
A
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2010
last seen Sep 2018
supervette track en die kicks iedereen kan wel zeuren maar noisecontrollers proberen wel weer vernieuwend te zijn kunnen er maar weinig zeggen tegenwoordig :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Elexz wrote:
Jezus, autist. Hou toch eens op met zeiken bij elk nummer en conflictjes uit te lokken. Hoe oud ben je, 15? Dat toontje ook van je comments, gatverdamme, sneulord.
J
Meph0 wrote:
Elexz wrote:
Jezus, autist. Hou toch eens op met zeiken bij elk nummer en conflictjes uit te lokken. Hoe oud ben je, 15? Dat toontje ook van je comments, gatverdamme, sneulord.
Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

mij een retard noemen terwijl je het niet snapte. :aww:
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
JEFSKIII wrote:Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

Lol, fittie!
J
Meph0 wrote:
JEFSKIII wrote:Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

Lol, fittie!
:kiss2:
S
Hardtraxxer
801 posts member since 2011
last seen Jul 2018
Slechtste Noisecontrollers plaat tot nu toe.
Wat een lachertje die kicks :/
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Taxi wrote:
Destination wrote:Klinkt als een gemiddelde NC plaat, ik wacht wel met oordelen tot de HQ.
Voor mij lang geleden dat Noisecontrollers een gemiddelde plaat heeft gemaakt?
Netjes gewacht tot HQ, vind deze track toch echt wel onder het NC niveau.. :P
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
intro is echt heel dik, melodie is ook zeker niet verkeerd! alleen jammer dat de kick net wat mist.
lekker plaatje :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Doet me qua sfeer denken aan Revolution Is Here.
Ik mag dit soort plaatjes wel, snap de omslag van reacties ook niet echt. Vind het zelf een mooie plaat :)
Hardtraxxer
172 posts member since 2010
last seen May 2015
zet er een kick onder en ik koop het :P
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Vind het wel een lekker plaatje. De kicks in de climax vind ik een stuk beter klinken dan de kicks in de intro
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Meph0 wrote:
Elexz wrote:
Nee want jij bent het engeltje van Hardtraxx inderdaad. Ga toch weg man, iedereen zeikt hier op elkaar en de gemiddelde leeftijd is, als het niet letterlijk is, figuurlijk 14. De huidige hardstyle-scene is grotendeels gewoon zaad, dus logisch dat mijn reacties ook grotendeels zaad zijn, problem? Dat er dan kindjes zijn die bij hun eerste Noisecontrollers plaat zeggen dat ze vernieuwend zijn omdat ze dat op Youtube gelezen hebben, komt mijn strot uit. Wees blij dat er geen discussies uit voortgevloeid zijn. Juist van dit soort zeikmensjes zoals jij komen discussies van, dus houd je mond maar voortaan, m'kay? ;)
Hardtraxx Veteran
3735 posts member since 2010
last seen Jul 2026
Elexz wrote:iedereen zeikt hier op elkaar en de gemiddelde leeftijd is, als het niet letterlijk is, figuurlijk 14
Nee en nee
Elexz wrote:De huidige hardstyle-scene is grotendeels gewoon zaad, dus logisch dat mijn reacties ook grotendeels zaad zijn, problem?
Je zegt het al: je reacties slaan nergens op
Elexz wrote:Dat er dan kindjes zijn die bij hun eerste Noisecontrollers plaat zeggen dat ze vernieuwend zijn omdat ze dat op Youtube gelezen hebben, komt mijn strot uit.
Gebaseerd op? En zo ja, laat ze en hou gewoon je waffel.
Elexz wrote:Wees blij dat er geen discussies uit voortgevloeid zijn. Juist van dit soort zeikmensjes zoals jij komen discussies van, dus houd je mond maar voortaan, m'kay? ;)
Waar is de logica?

Kortom: jij leidt aan chronische lipdiarree; je praat poep en het blijf maar komen in elke post
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Vecht dat maar via PM uit heren. Discussies zijn toegelaten, maar niet op deze manier. Ok?
Graag terug ontopic onder dit bericht.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Plaat mist inderdaad wat qua kicks, al zijn die in de 2e mid intro wel heel erg vet. Punch heeft alleen totaal geen bass volgens mij... verder een prima plaat, vind hem best anthem-waardig :)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 10 days ago
Vind dit wel een van de minste Noisecontrollers platen... Vind het allemaal enorm slap overkomen. De melodie is ronduit slaapverwekkend en de kicks zijn ook zo slap als wat. :/
Had er toch wel meer van verwacht, aangezien de anthems van NC vrijwel altijd lekker zijn.