Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het niet zo denderend eerlijk gezegd. Begin van de melodie is mooi, maar gaat daarna de mist in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 19:37 
 
Hardtraxxer

Title: Noisecontrollers - Experience The Beyond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 20:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

StephanKetz schreef:
Title: Noisecontrollers - Experience The Beyond

Wow bedankt voor alweer een supervers nieuwtje man, staat verder ook niet op het plaatje in het YT filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 21:47 
 
Hardtraxxer

Maar niet in de titel van deze thread...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 22:47 
 
Hardtraxxer

:sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:16 
 
Hardtraxx Addict

Originele plaat waarin de veelzijdigheid van Bas weer naar voren komt, vooral in de climax. Jammer van de slappe kicks anders was dit echt een bazen Anthem.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 00:38 
 

Vind deze kicks wel wat hebben, goed geslaagd plaatje weer zoals altijd bij deze opperhelden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 11:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind die kicks echt heel vet. Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws en dat waardeer ik heel erg :D
Ook dit is weer een geweldige productie van ze
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sjuul schreef:
Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws

Altijd ja? Luister dan nog maar eens goed naar hun platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 18:21 
 
Hardtraxx Newbie

supervette track en die kicks iedereen kan wel zeuren maar noisecontrollers proberen wel weer vernieuwend te zijn kunnen er maar weinig zeggen tegenwoordig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
sjuul schreef:
Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws

Altijd ja? Luister dan nog maar eens goed naar hun platen.

Jezus, autist. Hou toch eens op met zeiken bij elk nummer en conflictjes uit te lokken. Hoe oud ben je, 15? Dat toontje ook van je comments, gatverdamme, sneulord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:32 
 

Meph0 schreef:
Elexz schreef:
sjuul schreef:
Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws

Altijd ja? Luister dan nog maar eens goed naar hun platen.

Jezus, autist. Hou toch eens op met zeiken bij elk nummer en conflictjes uit te lokken. Hoe oud ben je, 15? Dat toontje ook van je comments, gatverdamme, sneulord.


Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

mij een retard noemen terwijl je het niet snapte. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

mij een retard noemen terwijl je het niet snapte. :aww:

Lol, fittie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 20:56 
 

Meph0 schreef:
JEFSKIII schreef:
Jij bent anders ook maar een slap aftreksel uit de zaadlawine van je pa

mij een retard noemen terwijl je het niet snapte. :aww:

Lol, fittie!


:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:27 
 
Hardtraxxer

Slechtste Noisecontrollers plaat tot nu toe.
Wat een lachertje die kicks :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Destination schreef:
Klinkt als een gemiddelde NC plaat, ik wacht wel met oordelen tot de HQ.


Voor mij lang geleden dat Noisecontrollers een gemiddelde plaat heeft gemaakt?


Netjes gewacht tot HQ, vind deze track toch echt wel onder het NC niveau.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxx Elite

intro is echt heel dik, melodie is ook zeker niet verkeerd! alleen jammer dat de kick net wat mist.
lekker plaatje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet me qua sfeer denken aan Revolution Is Here.
Ik mag dit soort plaatjes wel, snap de omslag van reacties ook niet echt. Vind het zelf een mooie plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zet er een kick onder en ik koop het :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het wel een lekker plaatje. De kicks in de climax vind ik een stuk beter klinken dan de kicks in de intro
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Elexz schreef:
sjuul schreef:
Noisecontrollers proberen altijd weer wat nieuws

Altijd ja? Luister dan nog maar eens goed naar hun platen.

Jezus, autist. Hou toch eens op met zeiken bij elk nummer en conflictjes uit te lokken. Hoe oud ben je, 15? Dat toontje ook van je comments, gatverdamme, sneulord.

Nee want jij bent het engeltje van Hardtraxx inderdaad. Ga toch weg man, iedereen zeikt hier op elkaar en de gemiddelde leeftijd is, als het niet letterlijk is, figuurlijk 14. De huidige hardstyle-scene is grotendeels gewoon zaad, dus logisch dat mijn reacties ook grotendeels zaad zijn, problem? Dat er dan kindjes zijn die bij hun eerste Noisecontrollers plaat zeggen dat ze vernieuwend zijn omdat ze dat op Youtube gelezen hebben, komt mijn strot uit. Wees blij dat er geen discussies uit voortgevloeid zijn. Juist van dit soort zeikmensjes zoals jij komen discussies van, dus houd je mond maar voortaan, m'kay? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
iedereen zeikt hier op elkaar en de gemiddelde leeftijd is, als het niet letterlijk is, figuurlijk 14
Nee en nee
Elexz schreef:
De huidige hardstyle-scene is grotendeels gewoon zaad, dus logisch dat mijn reacties ook grotendeels zaad zijn, problem?
Je zegt het al: je reacties slaan nergens op
Elexz schreef:
Dat er dan kindjes zijn die bij hun eerste Noisecontrollers plaat zeggen dat ze vernieuwend zijn omdat ze dat op Youtube gelezen hebben, komt mijn strot uit.
Gebaseerd op? En zo ja, laat ze en hou gewoon je waffel.
Elexz schreef:
Wees blij dat er geen discussies uit voortgevloeid zijn. Juist van dit soort zeikmensjes zoals jij komen discussies van, dus houd je mond maar voortaan, m'kay? ;)
Waar is de logica?

Kortom: jij leidt aan chronische lipdiarree; je praat poep en het blijf maar komen in elke post
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vecht dat maar via PM uit heren. Discussies zijn toegelaten, maar niet op deze manier. Ok?
Graag terug ontopic onder dit bericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Plaat mist inderdaad wat qua kicks, al zijn die in de 2e mid intro wel heel erg vet. Punch heeft alleen totaal geen bass volgens mij... verder een prima plaat, vind hem best anthem-waardig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Vind dit wel een van de minste Noisecontrollers platen... Vind het allemaal enorm slap overkomen. De melodie is ronduit slaapverwekkend en de kicks zijn ook zo slap als wat. :/
Had er toch wel meer van verwacht, aangezien de anthems van NC vrijwel altijd lekker zijn.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks