Elexz schreef:
iedereen zeikt hier op elkaar en de gemiddelde leeftijd is, als het niet letterlijk is, figuurlijk 14
Nee en nee
Elexz schreef:
De huidige hardstyle-scene is grotendeels gewoon zaad, dus logisch dat mijn reacties ook grotendeels zaad zijn, problem?
Je zegt het al: je reacties slaan nergens op
Elexz schreef:
Dat er dan kindjes zijn die bij hun eerste Noisecontrollers plaat zeggen dat ze vernieuwend zijn omdat ze dat op Youtube gelezen hebben, komt mijn strot uit.
Gebaseerd op? En zo ja, laat ze en hou gewoon je waffel.
Elexz schreef:
Wees blij dat er geen discussies uit voortgevloeid zijn. Juist van dit soort zeikmensjes zoals jij komen discussies van, dus houd je mond maar voortaan, m'kay?

Waar is de logica?
Kortom: jij leidt aan chronische lipdiarree; je praat poep en het blijf maar komen in elke post