The Venator wrote:Klinkt idd gewoon als de kick in Hollow.Qlown wrote:Kick neigt wel naar die van Hollow imo.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Bron?Ofcourse wrote:Minus Militia staan op Qapital dus zou zo kunnen inderdaad!
Denk dat ie t verward met Hard Basspatrickjeb wrote:Bron?Ofcourse wrote:Minus Militia staan op Qapital dus zou zo kunnen inderdaad!
Of door de fanpage van Minus Militia die de Qapital trailer op hun pagina postte.pim0412 wrote:Denk dat ie t verward met Hard Basspatrickjeb wrote:Bron?Ofcourse wrote:Minus Militia staan op Qapital dus zou zo kunnen inderdaad!
Vind het meer als Frequencerz klinken
Zeker als je bedenkt dat die kick praktisch dezelfde is als die van Hollow.p-stylez wrote:Vind het meer als Frequencerz klinken
-
QHardtraxx Veteran
Inb4 midintro van Hollow, en dat deze plaat de "themesong" wordt van Qapital (zoals YoS bij The Qontinent). Frequencerz & JoS gingen toch iets speciaals doen met Hollow? Stel je voor dat dit het wordt.
En dan een videoclip speciaal voor het 'anthem'.
Offtopic:
Is het niet verdacht dat D-BLOCK & S-TE-FAN 2x mag draaien op Rebirth Festival? Maken zij het anthem?
Is het niet verdacht dat D-BLOCK & S-TE-FAN 2x mag draaien op Rebirth Festival? Maken zij het anthem?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Verdachte vragen kun je altijd stellen in de daarvoor bedoelde topics.jonah_psvfan wrote:Is het niet verdacht dat D-BLOCK & S-TE-FAN 2x mag draaien op Rebirth Festival? Maken zij het anthem?
Stel je vraag:
Rebirth Festival 2014 · Mission: Evolution (12/13-04-2014, Raamse Akkers, Haaren)
-
MHardtraxxer
- 59 posts member since 2011
- last seen Nov 2020
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Doe mij die maar..
Heeft tenminste een mid. Verder is de climax nu beter
-
QHardtraxx Veteran
View on YouTube
View on YouTube
Laatste komt me zo bekend voor, maar dit klinkt als een remix daarvan.
View on YouTube
Laatste komt me zo bekend voor, maar dit klinkt als een remix daarvan.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Can't Hold Us (Frontliner Never Comes Down Bootleg)Barticf wrote: View on YouTube
Nieuwe van Technoboy? Hij ging een plaat met reverse bass maken en Headhunterz support 'm altijd.Barticf wrote:View on YouTube
Volgens mij draaide hij deze ook op FreaQshow? Zieke reverse zat daaronder.
Dit is toch gewoon Nightmare into Reality van Zany, of ben ik nou gek? Stond gewoon op Planet Zany...Vaassenaar wrote:Nieuwe van Technoboy? Hij ging een plaat met reverse bass maken en Headhunterz support 'm altijd.Barticf wrote:View on YouTube
Dat is 'm ja... zat gisteren al te zoeken welke track het was, maar had geen zin om verder te kijken dan Audiofreq 
Niet jouw schuld. Die vage barticf komt hier 2 videos posten van tracks die allang uit zijn...Vaassenaar wrote:Jullie hebben gelijk
iemand de track vanaf 0:00 tot 1:00?? ik weet dat erna Redemption van Art Of Fighters word ingemixt..
View on YouTube
View on YouTube
-
A