Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Noisecontrollers

Track(s): All Around The World (Deep Mix)

Sample/video:



nummer aan het begin
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze klinkt wel heel erg vet eigenlijk, nu al een paar keer op repeat staan voor die melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:09 
 
Hardtraxx Elite

Klinkt echt lekker :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vocals zitten ook in het nummer van Kasparov - Around The World, dus lijkt me een remix/bootleg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al de nieuwe NC tracks van defqon klinken dik :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zit er niet een EP of album in de pijplijn? gezien het aantal nieuwe platen en nog niet uitgebrachte platen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

heerlijke track met veel drive erin, benieuwd naar de kicks in HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:06 
 
Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=WQvVUUgc ... r_embedded
8:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 12:09 
 
Hardtraxxer



8:20
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 21:05 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt als een héérlijke spaceplaat. Ook weer zo'n melodie die alleen Bas Oskam kan maken, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2013 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ben benieuwd in HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:45 
 
Hardtraxx Veteran

[zippy]http://www9.zippyshare.com/v/4456498/file.html[/zippy]
@19:02

Wel dezelfde vocals, alleen de rest is anders..

Kasparov - Around The World (Noisecontrollers Remix) dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 03:57 
 
Hardtraxxer

hij is wel veel veranderd.. hoop dat ze die 1ste versie ook releasen die klonk ook zo lekker zweverig=)
hoop eigenlijk ook nog steeds dat ze dat doen bij the message die 1ste versie is vele malen beter!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

ikvolgjeniethelemaal schreef:
hoop eigenlijk ook nog steeds dat ze dat doen bij the message die 1ste versie is vele malen beter!!!

Die van Ran-D & B-Front? Die eerste climax/versie was beter imo, idd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 14:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grappig, deze heeft de vocals van Noisecontrollers - All around the world zal dit wel de 1e versie zijn dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 15:19 
 
Hardtraxxer

gydo schreef:
Grappig, deze heeft de vocals van Noisecontrollers - All around the world zal dit wel de 1e versie zijn dan?

De 1ste versie komt uit op het album : noisecontrollers - all around the world ( deep mix )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ikvolgjeniethelemaal schreef:
gydo schreef:
Grappig, deze heeft de vocals van Noisecontrollers - All around the world zal dit wel de 1e versie zijn dan?

De 1ste versie komt uit op het album : noisecontrollers - all around the world ( deep mix )


Oh nice :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks