klinkt wel lekker
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Radical Redemption - For The New Shit
Klinkt weer ziek! Beter komt die kerel binnenkort met een dikke EP op MiM of zo. 
TBA Chain-reaction?
View on YouTube
View on YouTube
Last edited by Asylum on 25 Apr 2011 20:07, edited 2 times in total.
Delcone wrote:TBA Chain-reaction?
[youtube]http://www.youtube.com/=player_embedded&v=xdo4LYEKVfA#at=114[/youtube]
Die gast kan toch ook nooit een leuke avond hebben, die filmt werkelijk alles.
Laten we het hopen want hik heeft nu dus 3 nieuwe solo's toch?..nog eentje erbij en dikke E.P heb jeNando wrote:Klinkt weer ziek! Beter komt die kerel binnenkort met een dikke EP op MiM of zo.
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
The Worst Nightmare, Radical, You Don't Know Shit en Torture, Murder and CannibalismIntervention wrote:Laten we het hopen want hik heeft nu dus 3 nieuwe solo's toch?..nog eentje erbij en dikke E.P heb jeNando wrote:Klinkt weer ziek! Beter komt die kerel binnenkort met een dikke EP op MiM of zo.
Ik heb al een EP van 4 hoor
Dat is TNT - First Match 2011. Staat overigens ook in de beschrijvingsjuul wrote:View on YouTube
Alleen de nieuwe tracks filmt iewootum wrote:Die gast kan toch ook nooit een leuke avond hebben, die filmt werkelijk alles.
Ach het is zijn geld en avond, ik lig er niet van wakker. + wij hebben beeldmateriaalradouan wrote:Alleen de nieuwe tracks filmt iewootum wrote:Die gast kan toch ook nooit een leuke avond hebben, die filmt werkelijk alles.
mooie reactie van b-front toen die mid intro erin klapte
-
FHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Precies! Terecht natuurlijk ookRavenwood wrote: mooie reactie van b-front toen die mid intro erin klapte
Hij doet zoKepro wrote:Reactie?
Meestal ruimen de dj's gewoon hun cd's op zonder mee te gaan met de intro van de volgende dj
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Nu doe je net of B-Front zo lekker gewoon is gebleven en helemaal de bom is jaaaaaaa!!!!Nrgizer wrote:Hij doet zoKepro wrote:Reactie?naar C.R en gaat mee de muziek
![]()
Meestal ruimen de dj's gewoon hun cd's op zonder mee te gaan met de intro van de volgende dj
Leuke reactie ja, maar bij nieuwe tracks zou ik zo'n reactie bij meer wel verwachten
-
D
kijk Chain Reaction weet tenminste wel waar het Concept 'Loudness' voor staat 
Die gast had het inderdaad in de gaten, en dat hebben mijn armen/benen gemerktDarkSymphony wrote:kijk Chain Reaction weet tenminste wel waar het Concept 'Loudness' voor staat
Wát een set
Hoe noemt trouwens die track na Typeface weer?Ravenwood wrote:mooie reactie van b-front toen die mid intro erin klapte
nee alleen het begin van de sets.. en bij thera heeft ie ook nog een deel van het einde gefilmdradouan wrote:Alleen de nieuwe tracks filmt iewootum wrote:Die gast kan toch ook nooit een leuke avond hebben, die filmt werkelijk alles.
-
SHardtraxx Newbie
- 11 posts member since 2011
- last seen Jun 2011
Jow deze heb ik gister opgenomen bij euphoria. staat ie al op hardtraxx??
Tatanka - Africa????
Heerlijk nummer trouwens!
View on YouTube
Tatanka - Africa????
Heerlijk nummer trouwens!
View on YouTube
-
S
staat al op htxx ja