Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Hidden Source wrote:
p-stylez wrote:
Almighty wrote:View on YouTube
Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.
:lol: Klinkt echt hardstikke vals. xd
valser kan het niet idd :P

deze vind ik nog wel leuk van hun:

View on YouTube
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Daveytl wrote:
En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort
Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.
En als nog is hier ook weer niet voor bedoelt. Voorbeeld:
View on YouTube
Crypsis draait in Dieka een nummer die je toevallig opneemt. Je weet dat deze nieuw is, maar je kunt er geen naam aan plakken.
Je plaats je track in dit topic. Het is een nieuw nummer maar onbekend, want als je er een naam aan kan koppellen en een officieele bron is mag je er een topic over openen.
In dit topic kunnen mensen dan reageren op dit nummer hoe ze hem vinden klinken of misschien raden van wie het nummer is. Totdat er een bron komt (in dit geval dan Tita, 'vertrouwelijke' bron) en kan er een topic van worden geopent.
Daveytl wrote:En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan ;)
Kan een keer gebeuren toch.
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.
Dacht dat het ook bedoeld was voor tracks die je alleen nog maar in shitty kwaliteit kon luisteren, en dus eigenlijk 'nieuw' was. Dit blijkt dus niet zo te zijn, nou is dat in dit geval mijn fout, maar om nou een zin zo te beginnen: ''En ook hier een duidelijke zucht'', vind ik eerlijk gezegd overdreven.
Maar ik snap hem nu :innocent:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Maximize wrote:
Piaaa wrote: Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen :)
Feit is gewoon dat er tegenwoordig zoveel onzin topics worden gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik daar op wijs, ben ik meteen een zeikerd :thumbup:
Daar heb ik geen idee van, volg je niet op de voet sorry, het ging me hier hoofdzakelijk om dit topic even ;)
En nee Daan dat is geen zeiken, sla de Dikke van Dale nog een keer open schatje :kiss:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
De duidelijke zucht is niet persoonlijk bedoelt, maar all round. Want je ziet veel meer tracks die hier geplaatst worden die gewoon een track naam hebben ;)
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Echt waar wat een sneu gedoe, als iemand een nieuwe track post dan kan het mij geen zak schelen waar, want ik ben allang blij dat diegene zo vriendelijk is om het te doen..Ik zou het zelf nooit doen namelijk want op die manier worden veel nummers echt minder verkocht omdat je ze tegen de tijd van de release al wel zat bent. Nouw weet ik dat het niet veel zin heeft als ik dit doe want er zijn genoeg mensen die het wel doen.
Maar om nouw ook nog moeilijk te gaan lopen doen over WAAR je iets moet plaatsen vind ik echt sneu. Want hoeveel werk is het om een topic te verplaatsen? :lol: Echt als je dit forum een beetje stil volgt merk je pas hoeveel nutteloze discussies hier plaatsvinden. Sorry, maar het is zo..
S
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
stefaneke wrote:View on YouTube
Niet echt een bijzondere track maar J-Town Haghorst :thumbsup:
S
Er is een edit/remix van Keep it Coming op Hard Bass gedraaid. Ik denk van Alphaverb.
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
pfpff

View on YouTube

Nieuw nummer van onze heady, met belabberde vocals.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
:D Wat een dramatisch slechte vocals! :lol:
G
die intro ook he, die klinkt echt nergens naar xd
message is hard, en the message is hardstyle!!

maarja, wel nice dat ie weer lekker aan het experimenteren is, beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Diageo wrote::D Wat een dramatisch slechte vocals! :lol:
Volgens mij is dat zelf door hem ingesproken
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Trainfreak wrote:
Nee door Villain, zijn eigen vocals klinken wel een stukje beter.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
KSwoosh wrote:beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Wat is nou je punt? :whistle:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Maximum wrote:
KSwoosh wrote:beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Geen :whistle:

Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen :P
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
KickinAzz wrote:
Maximum wrote:
Geen :whistle:

Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen :P
Zatox heeft net 2 nieuwe platen gemaakt met een totaal andere sound dan de andere nummers, en nog wordt er geklaagd :(
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Daveytl wrote:Zatox heeft net 2 nieuwe platen gemaakt met een totaal andere sound dan de andere nummers, en nog wordt er geklaagd :(
Je ziet mij toch niet klagen? Het was alleen een constatering, en To The Top heeft qua climax ook gewoon een standaard Zatox sound :P
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Geen nieuwe track maar ben toch benieuwd of hier nog wat mee gaat gebeuren:

View on YouTube
Hardtraxxer
681 posts member since 2010
last seen May 2014
View on YouTube

Gaat kennelijk Da tweekaz - Voodoo heten.
Klinkt lekker wat ik eruit kan opmaken. Typische Tweekaz trackje weer, maar ik wacht erst op HQ Samples :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
twilightforce wrote:View on YouTube

Gaat kennelijk Da tweekaz - Voodoo heten.
Klinkt lekker wat ik eruit kan opmaken. Typische Tweekaz trackje weer, maar ik wacht erst op HQ Samples :thumbup:
Geweldige kerels :lol:
En die nieuwe track klinkt verdomd goed ^^
Hardtraxxer
334 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Jolle wrote:
Trainfreak wrote:
Nee door Villain, zijn eigen vocals klinken wel een stukje beter.
Gast.. die vocals zijn WEL door hem zelf ingesproken, heeft ie zelf op Twitter gezet
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Zatox is aan het experimenteren..
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level

Ik vind het niet heel interessant klinken.

Kick vind ik wel erg veel weghebben van Give it Up, maar het is tenminste een keer wat nieuws van de beste man.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ebbie wrote:
Gast.. die vocals zijn WEL door hem zelf ingesproken, heeft ie zelf op Twitter gezet
Nadat ik die comment neer heb gezet ja.
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
View on YouTube

Wel lekkere plaat! :thumbup: