Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.
En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort
Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.
En als nog is hier ook weer niet voor bedoelt. Voorbeeld:
Crypsis draait in Dieka een nummer die je toevallig opneemt. Je weet dat deze nieuw is, maar je kunt er geen naam aan plakken. Je plaats je track in dit topic. Het is een nieuw nummer maar onbekend, want als je er een naam aan kan koppellen en een officieele bron is mag je er een topic over openen. In dit topic kunnen mensen dan reageren op dit nummer hoe ze hem vinden klinken of misschien raden van wie het nummer is. Totdat er een bron komt (in dit geval dan Tita, 'vertrouwelijke' bron) en kan er een topic van worden geopent.
Daveytl schreef:
En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan Kan een keer gebeuren toch.
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.
Dacht dat het ook bedoeld was voor tracks die je alleen nog maar in shitty kwaliteit kon luisteren, en dus eigenlijk 'nieuw' was. Dit blijkt dus niet zo te zijn, nou is dat in dit geval mijn fout, maar om nou een zin zo te beginnen: ''En ook hier een duidelijke zucht'', vind ik eerlijk gezegd overdreven. Maar ik snap hem nu
Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen
Feit is gewoon dat er tegenwoordig zoveel onzin topics worden gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik daar op wijs, ben ik meteen een zeikerd
Daar heb ik geen idee van, volg je niet op de voet sorry, het ging me hier hoofdzakelijk om dit topic even En nee Daan dat is geen zeiken, sla de Dikke van Dale nog een keer open schatje
De duidelijke zucht is niet persoonlijk bedoelt, maar all round. Want je ziet veel meer tracks die hier geplaatst worden die gewoon een track naam hebben
Echt waar wat een sneu gedoe, als iemand een nieuwe track post dan kan het mij geen zak schelen waar, want ik ben allang blij dat diegene zo vriendelijk is om het te doen..Ik zou het zelf nooit doen namelijk want op die manier worden veel nummers echt minder verkocht omdat je ze tegen de tijd van de release al wel zat bent. Nouw weet ik dat het niet veel zin heeft als ik dit doe want er zijn genoeg mensen die het wel doen. Maar om nouw ook nog moeilijk te gaan lopen doen over WAAR je iets moet plaatsen vind ik echt sneu. Want hoeveel werk is het om een topic te verplaatsen? Echt als je dit forum een beetje stil volgt merk je pas hoeveel nutteloze discussies hier plaatsvinden. Sorry, maar het is zo..
die intro ook he, die klinkt echt nergens naar message is hard, en the message is hardstyle!!
maarja, wel nice dat ie weer lekker aan het experimenteren is, beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Wat is nou je punt?
Geen
Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen
beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Wat is nou je punt?
Geen
Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen
Zatox heeft net 2 nieuwe platen gemaakt met een totaal andere sound dan de andere nummers, en nog wordt er geklaagd