Daveytl wrote:En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort
Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.
En als nog is hier ook weer niet voor bedoelt. Voorbeeld:
This embedded player is not showing. Your browser or network may be blocking it.View on YouTube
Crypsis draait in Dieka een nummer die je toevallig opneemt. Je weet dat deze nieuw is, maar je kunt er geen naam aan plakken.
Je plaats je track in dit topic. Het is een nieuw nummer maar onbekend, want als je er een naam aan kan koppellen en een officieele bron is mag je er een topic over openen.
In dit topic kunnen mensen dan reageren op dit nummer hoe ze hem vinden klinken of misschien raden van wie het nummer is. Totdat er een bron komt (in dit geval dan Tita, 'vertrouwelijke' bron) en kan er een topic van worden geopent.
Daveytl wrote:En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan

Kan een keer gebeuren toch.
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.