Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
p-stylez schreef:
Almighty schreef:

Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.

:lol: Klinkt echt hardstikke vals. xd

valser kan het niet idd :P

deze vind ik nog wel leuk van hun:

Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:10 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Citaat:
En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort

Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.

En als nog is hier ook weer niet voor bedoelt. Voorbeeld:

Crypsis draait in Dieka een nummer die je toevallig opneemt. Je weet dat deze nieuw is, maar je kunt er geen naam aan plakken.
Je plaats je track in dit topic. Het is een nieuw nummer maar onbekend, want als je er een naam aan kan koppellen en een officieele bron is mag je er een topic over openen.
In dit topic kunnen mensen dan reageren op dit nummer hoe ze hem vinden klinken of misschien raden van wie het nummer is. Totdat er een bron komt (in dit geval dan Tita, 'vertrouwelijke' bron) en kan er een topic van worden geopent.
Daveytl schreef:
En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan ;)
Kan een keer gebeuren toch.

En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:49 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
En heb ik gezegt dat ik me hieraan irriteer? Nee. Het gaat me er nu om dat jij niet begrijpt waar dit topic voor staat.

Dacht dat het ook bedoeld was voor tracks die je alleen nog maar in shitty kwaliteit kon luisteren, en dus eigenlijk 'nieuw' was. Dit blijkt dus niet zo te zijn, nou is dat in dit geval mijn fout, maar om nou een zin zo te beginnen: ''En ook hier een duidelijke zucht'', vind ik eerlijk gezegd overdreven.
Maar ik snap hem nu :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 20:57 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Piaaa schreef:
Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen :)

Feit is gewoon dat er tegenwoordig zoveel onzin topics worden gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik daar op wijs, ben ik meteen een zeikerd :thumbup:

Daar heb ik geen idee van, volg je niet op de voet sorry, het ging me hier hoofdzakelijk om dit topic even ;)
En nee Daan dat is geen zeiken, sla de Dikke van Dale nog een keer open schatje :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 21:34 

Hardtraxx Elite

De duidelijke zucht is niet persoonlijk bedoelt, maar all round. Want je ziet veel meer tracks die hier geplaatst worden die gewoon een track naam hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 12:09 

Hardtraxxer

Echt waar wat een sneu gedoe, als iemand een nieuwe track post dan kan het mij geen zak schelen waar, want ik ben allang blij dat diegene zo vriendelijk is om het te doen..Ik zou het zelf nooit doen namelijk want op die manier worden veel nummers echt minder verkocht omdat je ze tegen de tijd van de release al wel zat bent. Nouw weet ik dat het niet veel zin heeft als ik dit doe want er zijn genoeg mensen die het wel doen.
Maar om nouw ook nog moeilijk te gaan lopen doen over WAAR je iets moet plaatsen vind ik echt sneu. Want hoeveel werk is het om een topic te verplaatsen? :lol: Echt als je dit forum een beetje stil volgt merk je pas hoeveel nutteloze discussies hier plaatsvinden. Sorry, maar het is zo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 19:19 

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:11 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:

Niet echt een bijzondere track maar J-Town Haghorst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 00:30 

Er is een edit/remix van Keep it Coming op Hard Bass gedraaid. Ik denk van Alphaverb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:08 

Hardtraxxer

pfpff

Nieuw nummer van onze heady, met belabberde vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:04 

Hardtraxxer

:D Wat een dramatisch slechte vocals! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:29 

die intro ook he, die klinkt echt nergens naar xd
message is hard, en the message is hardstyle!!

maarja, wel nice dat ie weer lekker aan het experimenteren is, beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:33 

Artiest

Diageo schreef:

Volgens mij is dat zelf door hem ingesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Trainfreak schreef:
Diageo schreef:

Nee door Villain, zijn eigen vocals klinken wel een stukje beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!

Wat is nou je punt? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:51 

Hardtraxx Addict

Maximum schreef:
KSwoosh schreef:
beter als zatox die beetje blijft hangen bij etzelfde ;) niks tegen zatox though, die is ook heerlijk bezig!

Geen :whistle:

Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:28 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Maximum schreef:
KSwoosh schreef:

Geen :whistle:

Maar snap wel wat hij bedoelt, Headhunterz is tenminste weer aan het experimenteren met steeds andere soorten sounds (vocals, synths, kicks) terwijl bijvoorbeeld Zatox en vooral Psyko Punkz steeds maar hetzelfde blijven doen :P

Zatox heeft net 2 nieuwe platen gemaakt met een totaal andere sound dan de andere nummers, en nog wordt er geklaagd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 00:31 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Zatox heeft net 2 nieuwe platen gemaakt met een totaal andere sound dan de andere nummers, en nog wordt er geklaagd :(

Je ziet mij toch niet klagen? Het was alleen een constatering, en To The Top heeft qua climax ook gewoon een standaard Zatox sound :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 01:59 

Hardtraxxer

Geen nieuwe track maar ben toch benieuwd of hier nog wat mee gaat gebeuren:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 12:45 

Hardtraxxer

Gaat kennelijk Da tweekaz - Voodoo heten.
Klinkt lekker wat ik eruit kan opmaken. Typische Tweekaz trackje weer, maar ik wacht erst op HQ Samples :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 14:29 

Hardtraxx Veteran

twilightforce schreef:

Gaat kennelijk Da tweekaz - Voodoo heten.
Klinkt lekker wat ik eruit kan opmaken. Typische Tweekaz trackje weer, maar ik wacht erst op HQ Samples :thumbup:

Geweldige kerels :lol:
En die nieuwe track klinkt verdomd goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:44 

Hardtraxxer

Jolle schreef:
Trainfreak schreef:
Diageo schreef:

Nee door Villain, zijn eigen vocals klinken wel een stukje beter.

Gast.. die vocals zijn WEL door hem zelf ingesproken, heeft ie zelf op Twitter gezet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

Zatox is aan het experimenteren..
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level

Ik vind het niet heel interessant klinken.

Kick vind ik wel erg veel weghebben van Give it Up, maar het is tenminste een keer wat nieuws van de beste man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:

Gast.. die vocals zijn WEL door hem zelf ingesproken, heeft ie zelf op Twitter gezet

Nadat ik die comment neer heb gezet ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2011 13:42 

Hardtraxxer

Wel lekkere plaat! :thumbup:
Vorige  1 ... 338, 339, 340, 341, 342, 343, 344 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks