Schijnt een nieuwe TNT remix te zijn van Second Match, komt op het nieuwe album
En zal wel samen met de remixwinnaars van First Match een EP gaan vormen...gok ik zo
Heeeeeeeeeeeerlijke plaat verder
Schijnt een nieuwe TNT remix te zijn van Second Match, komt op het nieuwe album
Bron?E-rik wrote:Schijnt een nieuwe TNT remix te zijn van Second Match, komt op het nieuwe album:woot:
From twitter:
"@djtechnoboy Who said I'm not giving opportunities!? TNT 'Second Match' will be remixed by our new 'protegee': Alberto 'AMAZED' Maccagni! He's good? Yes!"
Er staat niet bij dat die remix al af is en gedraaid op Hard Bass.E-rik wrote:mijn fout, dit schijnt de Second Match Amazed remix te zijn:
Bron:From twitter:
"@djtechnoboy Who said I'm not giving opportunities!? TNT 'Second Match' will be remixed by our new 'protegee': Alberto 'AMAZED' Maccagni! He's good? Yes!"
Dat is inderdaad ook nog een mogelijkheid. Naja, even afwachten dus!dawasiknie wrote:Dan kan het ook nog steeds zo zijn dat Re-match gemaakt is door Amazed
Dat is E-Force - Brutality, voor zover ik weetsjuul wrote:weet iemand al meer over deze track?
View on YouTube
Hij werd vannacht ook nog op reverze gedraaid door a2 en b-front
Dat wordt in de komende weken wel duidelijk gemaaktDarkSymphony wrote:@ Solutio wanneer komt je nieuwe vinyl uit?
Yep vers van de pers, maar wel al een paar maanden geleden uitgebracht ?;)
waarschijnlijk wel want in het origineel zit die melodie niet in. En bob zit idd heel stil in die vid.wootum wrote:Explorers Of The Mind (B-Front Remix)???
Is dat in Madame Tussauds btw
1.29 In-Phase - Unraveling of DreamsKhadber wrote:Schijnt een niuwe In-Phase in te zitten:
View on YouTube