Oke.Maximize wrote:Vind het een beetje nutteloos om een track te posten waar al een topic voor is. Nu heb je hem hier staan, in het topic over het nummer zelf, en in t release topic met Inner Creativity erbij.Daveytl wrote:''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
Moderators
Bla bla bla, kijk er dan overheenMaximize wrote:Vind het een beetje nutteloos om een track te posten waar al een topic voor is. Nu heb je hem hier staan, in het topic over het nummer zelf, en in t release topic met Inner Creativity erbij.Daveytl wrote:''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatstPiaaa wrote: Bla bla bla, kijk er dan overheen
kvind vet klinken..benieuwd naar beter preview
-
A
worde je serieus blij van Ukrain Hardstylez xD?
-
A
Dat was eigenlijk zwaar sarcastisch 
Ik dacht ff dat ut serieus wasAlmighty wrote:Dat was eigenlijk zwaar sarcastisch
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed!Tom_InPhase wrote:View on YouTube
-
DHardtraxxer
- 171 posts member since 2011
- last seen Jun 2013
klinkt wel aardig, meer niet.bRt_ wrote:Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed!Tom_InPhase wrote:View on YouTube
en die intro komt me heel erg bekend voor, iemand enig idee waarvan?
ZuchtMaximize wrote:Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatstPiaaa wrote: Bla bla bla, kijk er dan overheen
En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoortDaveytl wrote:''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwenTel wrote:En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoortDaveytl wrote:''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort
En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan
Kan een keer gebeuren toch.
Wat ben jij nu aan t doen danPiaaa wrote: Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen
Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed![/quote]decoupeerzaag wrote:quote="Tom_InPhase"]View on YouTube
klinkt wel aardig, meer niet.
en die intro komt me heel erg bekend voor, iemand enig idee waarvan?[/quote]
Uh.. The R3bels?
Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.
p-stylez wrote:Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.
Zucht terugPiaaa wrote:ZuchtMaximize wrote:Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatstPiaaa wrote: Bla bla bla, kijk er dan overheen
Feit is gewoon dat er tegenwoordig zoveel onzin topics worden gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik daar op wijs, ben ik meteen een zeikerdPiaaa wrote: Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen
Edit: Hardtraxx doet heeel wazig op het moment bij mij
*dubbelpost*
die kicks