Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:
Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor ;)

''Nieuw/onbekende track topic''


Vind het een beetje nutteloos om een track te posten waar al een topic voor is. Nu heb je hem hier staan, in het topic over het nummer zelf, en in t release topic met Inner Creativity erbij.

Oke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om maar even wat van mezelf te posten :$
http://www.twitvid.com/0JHNG
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 15:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat klinkt lekker hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:
Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor ;)

''Nieuw/onbekende track topic''


Vind het een beetje nutteloos om een track te posten waar al een topic voor is. Nu heb je hem hier staan, in het topic over het nummer zelf, en in t release topic met Inner Creativity erbij.

Bla bla bla, kijk er dan overheen :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Bla bla bla, kijk er dan overheen :kiss:


Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatst :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Om maar even wat van mezelf te posten :$
http://www.twitvid.com/0JHNG

kvind vet klinken..benieuwd naar beter preview :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:45 
 


Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

worde je serieus blij van Ukrain Hardstylez xD?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 17:57 
 

Dat was eigenlijk zwaar sarcastisch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dat was eigenlijk zwaar sarcastisch :P


Ik dacht ff dat ut serieus was :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Tom_InPhase schreef:

Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 20:23 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Tom_InPhase schreef:

Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed!


klinkt wel aardig, meer niet.
en die intro komt me heel erg bekend voor, iemand enig idee waarvan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Piaaa schreef:
Bla bla bla, kijk er dan overheen :kiss:


Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatst :thumbup:

Zucht :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor ;)

''Nieuw/onbekende track topic''

En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:
Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor ;)

''Nieuw/onbekende track topic''

En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort

Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
En ook hier een duidelijk zucht. Dit topic is dus bedoelt voor nieuwe track die JUIST onbekend zijn. Oftewel Tba's enzovoort

Ja, weet ik wel, maar is toch een nieuwe track die nog niet in HQ te beluisteren was voor de meesten.
En als het je toch irriteert, kijk er overheen en erger je er niet aan ;)
Kan een keer gebeuren toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen :)

Wat ben jij nu aan t doen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

decoupeerzaag schreef:
quote="Tom_InPhase"]

Had hem bij COTHS al gehoord! Klonk goed![/quote]

klinkt wel aardig, meer niet.
en die intro komt me heel erg bekend voor, iemand enig idee waarvan?[/quote]
Uh.. The R3bels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Almighty schreef:

Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Wat is dit lelijk, had toh wel wat harder of rauwer verwacht met zo'n naam... Maar sowieso, wat een slechte melodie, hele slechte mastering geloof ik ook.


:lol: Klinkt echt hardstikke vals. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Maximize schreef:
Piaaa schreef:
Bla bla bla, kijk er dan overheen :kiss:


Wat is dan het nut van een topic, als je het overal meerdere keren plaatst :thumbup:

Zucht :corn:


Zucht terug :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Jamie feit is gewoon, dat sommige gasten hier kunnen zeiken als echte vrouwen :)


Feit is gewoon dat er tegenwoordig zoveel onzin topics worden gemaakt dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als ik daar op wijs, ben ik meteen een zeikerd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edit: Hardtraxx doet heeel wazig op het moment bij mij :P *dubbelpost*
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2011 19:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:

Laatste track voor hun album
YES YES YES :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

die kicks :woot: :')
Vorige  1 ... 337, 338, 339, 340, 341, 342, 343 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks