Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
Moderators
zucht, weet ik nog waar wat moet.p-stylez wrote:dit is iets voor WSD topicRoebén wrote:DBSTF
Today we're going to start with a special remix! Today is going to be a long day!
gaat toch over een nieuwe track? en een nieuwe track mag dan weer niet in het WSD topic
jahwol dat moet juist in het WSD topic. (niet in het WSD-Offtopic topic)Roebén wrote:zucht, weet ik nog waar wat moet.p-stylez wrote:dit is iets voor WSD topicRoebén wrote:DBSTF
Today we're going to start with a special remix! Today is going to be a long day!
gaat toch over een nieuwe track? en een nieuwe track mag dan weer niet in het WSD topic
Wie had het dan over het wsd off topic?RobertV wrote:jahwol dat moet juist in het WSD topic. (niet in het WSD-Offtopic topic)Roebén wrote:zucht, weet ik nog waar wat moet.p-stylez wrote: dit is iets voor WSD topic
laat maar... je zal wel uit belgie komenRoebén wrote:Wie had het dan over het wsd off topic?RobertV wrote:jahwol dat moet juist in het WSD topic. (niet in het WSD-Offtopic topic)Roebén wrote: dit is iets voor WSD topic
zucht, weet ik nog waar wat moet.
Jon the Baptist & DJ Chuck-E – The Greatest Show on Earth (Alphaverb Remix)
Jonge, die reactie zegt meer over jou dan over mij hoor.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Laatst was er een nummer in wist je dat.. topic en dat moest hierheen...
Wat een grijs gebied
Wat een grijs gebied
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 27 days ago
Neerstompen dat wijf met d'r gejump!
Nummer klinkt echt saai!
Nummer klinkt echt saai!
In JoS Set is er een interview met AVIO , daar zegt alphaverb dat hij bezig is met luna en een nieuwe track speciaal voor hardbass, en dat ie daar voor de 1e keer werd gedraaid.Maximize wrote:Jon the Baptist & DJ Chuck-E – The Greatest Show on Earth (Alphaverb Remix)
En het is echt een flinke doorstamperPete wrote:In JoS Set is er een interview met AVIO , daar zegt alphaverb dat hij bezig is met luna en een nieuwe track speciaal voor hardbass, en dat ie daar voor de 1e keer werd gedraaid.Maximize wrote:Jon the Baptist & DJ Chuck-E – The Greatest Show on Earth (Alphaverb Remix)
Alphaverb heeft z'n nieuwe track af ws met Dj Luna track: No turning back
Ben benieuwd
Ben benieuwd
View on YouTubeIn HQ
Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voorMaximum wrote:View on YouTubeIn HQ
''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
Vind het een beetje nutteloos om een track te posten waar al een topic voor is. Nu heb je hem hier staan, in het topic over het nummer zelf, en in t release topic met Inner Creativity erbij.Daveytl wrote:''Nieuw/onbekende track topic''Is toch niet onbekend? Is ook al een topic voor
http://www.twitvid.com/BZ7AN
Frequencerz bezig met een nieuwe track!
Frequencerz bezig met een nieuwe track!
Vind die Daimonic echt heel gruwelijk, veel beter en duisterder dan Paranormal Activities. Zit echt emotie in deze melodie.
En brennan heart heeft ook weer een lange break klaarliggen..
http://www.twitvid.com/B3FBK
http://www.twitvid.com/B3FBK
Waar dit nog bij stond, voordat alle meningen alweer klaar liggen...
Something new with Shanokee: ruff peak preview!Don't know if it's gonna be hs!Just love to write music this week