Profeet & bezopen vissoort

nee harde tweelingen klinkt lekkerHard Twins wrote:Profeet & bezopen vissoort![]()
![]()
![]()
maar het nummer komt inderdaad erg slap over..
nee harde tweelingen klinkt lekkerHard Twins wrote:Profeet & bezopen vissoort![]()
![]()
![]()
Ja want een Pinguin is een vis.Hard Twins wrote:Profeet & bezopen vissoort![]()
![]()
![]()
Ja dat is zo, omdat: Jan appels ging plukken bij de lilapaarse lantarenpaal en toen kwamen de gelegeiten en die zeiden dat hij een nieuwe hybride auto moest kopen omdat het beter is voor het milieukatamaran wrote:Ja want een Pinguin is een vis.Hard Twins wrote:Profeet & bezopen vissoort![]()
![]()
![]()
amenMannonymous wrote:Ja dat is zo, omdat: Jan appels ging plukken bij de lilapaarse lantarenpaal en toen kwamen de gelegeiten en die zeiden dat hij een nieuwe hybride auto moest kopen omdat het beter is voor het milieukatamaran wrote:Ja want een Pinguin is een vis.Hard Twins wrote:Profeet & bezopen vissoort![]()
![]()
![]()
![]()
nieuwe second identityNikkel wrote:Niemand die bij deze plaat aan A-Lusion denkt?
Klinkt als een nieuwe Frontlinerlenniiii wrote:View on YouTube Track op 1:44
Zelfde soort kippevel als iemand met zijn nagels over het schoolbord gaat dan, wat een vreselijk nummer zeg.Daveytl wrote: In ieder geval een kippenvel-track
Inderdaad, hier klinken die pitchkicks nou helemaal verrot. Wat klinkt dit slecht, waar zijn die goede solo-tracks van hem gebleven! Alleen I Saw It was de laatste tijd degelijk._dp_ wrote:Zelfde soort kippevel als iemand met zijn nagels over het schoolbord gaat dan, wat een vreselijk nummer zeg.Daveytl wrote: In ieder geval een kippenvel-track
Dacht ik ook, maar ik zou zeker even opletten met dat album, want dat klonk live toch wel tof!RobertV wrote:Good & Evil vind ik de laatste goede solo van hem... de laatste tijd hoor ik veel nieuwe tracks van frontliner maar er is er eigenlijk niet 1 die me echt aanspreekt.
View on YouTubeRicardo1991 wrote:D-Block & S-Te-Fan - Letz Dance (Silver Nikan Mix)
View on YouTube
Letterlijke ROFL toen ik de comments onder het filmpje las, wat een ACHTERLIJK volk daar op youtubeRicardo1991 wrote:D-Block & S-Te-Fan - Letz Dance (Silver Nikan Mix)
View on YouTube
Alles behalve de kicks =Thund3R wrote:Best onbekende mensen voor sommigen maar wat hebben deze heren een heerlijk stukje hardstyle neergezet!
View on YouTube
De kicks mag inderdaad wel aan gesleuteld worden, maar verder nette track!Daveytl wrote:Alles behalve de kicks =Thund3R wrote:Best onbekende mensen voor sommigen maar wat hebben deze heren een heerlijk stukje hardstyle neergezet!
View on YouTubeMaar die kicks
![]()