Dit is een nieuwe track van Stereotuners!katamaran wrote:Inderdaad, hier klinken die pitchkicks nou helemaal verrot. Wat klinkt dit slecht, waar zijn die goede solo-tracks van hem gebleven! Alleen I Saw It was de laatste tijd degelijk._dp_ wrote:Zelfde soort kippevel als iemand met zijn nagels over het schoolbord gaat dan, wat een vreselijk nummer zeg.Daveytl wrote: In ieder geval een kippenvel-track
Doet me qua melodie wel weer denken aan NC - Gaia. Net als Just A Track, dat is al helemaal een rip-off. Ik kan echt niet luisteren naar tracks die qua melodie veel weg hebben van een ''jonge klassieker/klassieker''
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
Moderators
-
LHardtraxxer
- 71 posts member since 2009
- last seen Jun 2014
-
MHardtraxxer
- 181 posts member since 2010
- last seen 27 days ago
[/quote]
Dit is een nieuwe track van Stereotuners![/quote]
Leon, ouwe Melodicz´er!
Erger jij je ook al aan die eindeloze kut discussies hier? Haha..dat nummer klapt waarschijnlijk 5x harder als de kut kwaliteit van dat Youtube filmpje! 
Dit is een nieuwe track van Stereotuners![/quote]
Leon, ouwe Melodicz´er!
My fault, dacht ergens te lezen dat het zeker een track van Frontliner wasLeon wrote:Dit is een nieuwe track van Stereotuners!
Minispark wrote:Erger jij je ook al aan die eindeloze kut discussies hier?
-
A
Dit is een nieuwe track van Stereotuners![/quote]Minispark wrote:
Leon, ouwe Melodicz´er!
olol u mad?
Welk nummer is dat laatste deuntje ook weer?
DiavoloTiMOTHYb wrote:Welk nummer is dat laatste deuntje ook weer?
Door je foute reactie kwam ik op de juiste track; paranoid. Dankup-stylez wrote:DiavoloTiMOTHYb wrote:Welk nummer is dat laatste deuntje ook weer?
Is Bioweapon. Ik geloof dat de track Bass Power heet. Staat al een topic hier ergens over.AFCA wrote:View on YouTube
dat is al een oud nummer toch? heb ik al is eerder gehoord, wist nameijk de melodie al gelijk en ik wist ook dat er gezang kwam.. niet nieuw dus maar kan zo 1,2,3 niet zeggen welk nr het is.. volgens mij wel van Toneshifterz of Bioweapon
Okee ik herkende hem niet, dus dacht hij nieuw was!wootum wrote:Dat is Bioweapon - Bass Power.
Wel een lekker nummer iedergeval
View on YouTube
Zeer lage kwaliteit.
Zeer lage kwaliteit.
Is dat niet gewoon Rebirth Of The Sun? En daarna On The Go
On the Go is duidelijk het grootste deel aanwezig ja.wootum wrote:Is dat niet gewoon Rebirth Of The Sun? En daarna On The Go
Eerste zou ik niet zo plaatsen, daarentegen ken ik Rebirth Of The Sun ook niet zo goed, dus wie weet is het em wel.
-
A
Haha Mini-Qlimax met al die breekstaafjes en fluordingenKhadber wrote:View on YouTube
Zeer lage kwaliteit.
Dat is toch gewoon Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)?
Wesz wrote:Dat is toch gewoon Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)?
Deepack heeft de Deepack Remix ge-edit met een Deepack kick?dawasiknie wrote:Een edit met Deepack-kick ja