Naar aanleiding van het 'hoe heet deze track?' topicSkedoedelefloeps wrote:View on YouTube
wist niet zo snel of die al te vinden was, iig wou ik m weer eens delen met jullie zo in HQ
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Sub Zero Project - Back To The Moment
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
Moderators
Durf ik hier naar te luisteren?
Helaas wel, gadverdamme, ik krijg steeds meer een hekel aan die Scandinavische maloten
Helaas wel, gadverdamme, ik krijg steeds meer een hekel aan die Scandinavische maloten
-
A
Vette track hoor
Dat stijltje bevalt me wel, het nummer dat geremixt wordt hoort er alleen totaal niet bij
.
Desondanks vind ik 'm wel leuk:).
Desondanks vind ik 'm wel leuk:).
Enjoy the clubChukkels wrote:Durf ik hier naar te luisteren?
Oxbow wrote:Enjoy Join the clubChukkels wrote:Durf ik hier naar te luisteren?
En de zoveelste klassieker wat letterlijk verneukt word 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Zit weer lekker veel energie in! Man maakt wel leuke melodieënDiedjuhh wrote:View on YouTube
Nieuwe Frontliner, hij gaat achteruit in mijn ogen.. saaie track
Tja, de klassieker zelf blijft gewoon het zelfde als hiervoor, maar zat er ook niet echt op te wachten.Kepro wrote:En de zoveelste klassieker wat letterlijk verneukt word
Weet niet of hij er al stond:
View on YouTube
View on YouTube
Wat een geil nummer van Mean Machine
Als die zo doorgaan ben ik echt blij.
Wat gaat iedereen trouwens hard los op dat filmpje
Als ze al bewegen, staan ze alleen maar te huppelen.
Als die zo doorgaan ben ik echt blij.
Wat gaat iedereen trouwens hard los op dat filmpje
Als ze al bewegen, staan ze alleen maar te huppelen.
B-Front remix van Feelings
Alleen die vocals zijn een minpuntje. Die kicks zijn geniaal, alleen had ik hier graag een pitchkick gehoord
Alleen die vocals zijn een minpuntje. Die kicks zijn geniaal, alleen had ik hier graag een pitchkick gehoord
-
A
Imo geen ene kloot aanDaveytl wrote:B-Front remix van Feelings
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
is toch duidelijk dat dit the prophet is? schiet mij maar lek als het niet zo is...het is trouwens erg slecht, alleen melodie doet me nog wel iets.. maar de rest is zum kotzen.
Nogmaals: ik zoek een bronp-stylez wrote:is toch duidelijk dat dit the prophet is? schiet mij maar lek als het niet zo is...
Luister het is goed leg elites/my worship en dit nummer naast elkaar en je hoort 0 verschil. Maargoed, ik begrijp best dat je een bron wilt hebben, maarja die is er niet 
Ik ben ook niet doof hoorp-stylez wrote:Luister het is goed leg elites/my worship en dit nummer naast elkaar en je hoort 0 verschil. Maargoed, ik begrijp best dat je een bron wilt hebben, maarja die is er niet
Wat klinkt dit dramatisch afgewerkt, mag toch niet hopen dat dit van The Prophet is. Eerder iets van Wasted Pinguinzz ofzo.
-
RHardtraxxer
- 471 posts member since 2009
- last seen Feb 2017
Wasted Pinguinzz geloof ik al helemaal niet,
Die gasten hebben de laatste tijd goeie nummers en totaal andere style
Die gasten hebben de laatste tijd goeie nummers en totaal andere style