Citaat:
Feit dat je qlimax zegt als je climax aanduidt zegt al genoeg over jou. De members hier weten over het algemeen meer van Hardstyle dan de tegenwoordige gemiddelde luisteraar. Het ontkomt ook niemand dat HHz al een langere periode onder de maat produceert. Vergelijk nou eens Blame it on the music, met down with the hardstyle of deze remix. Of vergelijk Subsonic eens met welke van de 3 ook van de Psychedelic E.P. Alleen een dove die ontkent dat HHz niet achteruit is gegaan.
Het feit dat jij over 1 spelfout al een conclusie over iemand heeft zegt al heel veel over jou. Ik ben al 3 jaar bezig met Hardstyle en ben al een heel tijdje op dit forum, en kijk elke dag een aantal keer. Alleen reageer ik niet zo als de meeste andere leden op alles. Ik reageer pas als ik met iets volledig niet mee eens ben.
Ik vind dat je de Hardstyle van nu eigenlijk niet kan vergelijken met die van toen. Het is allemaal zo anders geworden, dat ben je wel met me eens toch? Tuurlijk waren de platen(Blame It On The Music enz..) werelds, maar dit kwam volgens mij omdat ze enorm vernieuwend waren. Maar toen ik Psychedelic bijvoorbeeld luisterden vind/vond ik hem ook geniaal, en dat vonden vele anderen op dit forum ook.(Zie Releas topic van Psychedelic). En vind jij het niet vreemd dat er 2 maanden later wordt gezet dat zijn producties laatste tijd erg tegen vallen?