Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:14 

Hardtraxxer

Citaat:
Feit dat je qlimax zegt als je climax aanduidt zegt al genoeg over jou. De members hier weten over het algemeen meer van Hardstyle dan de tegenwoordige gemiddelde luisteraar. Het ontkomt ook niemand dat HHz al een langere periode onder de maat produceert. Vergelijk nou eens Blame it on the music, met down with the hardstyle of deze remix. Of vergelijk Subsonic eens met welke van de 3 ook van de Psychedelic E.P. Alleen een dove die ontkent dat HHz niet achteruit is gegaan.

Het feit dat jij over 1 spelfout al een conclusie over iemand heeft zegt al heel veel over jou. Ik ben al 3 jaar bezig met Hardstyle en ben al een heel tijdje op dit forum, en kijk elke dag een aantal keer. Alleen reageer ik niet zo als de meeste andere leden op alles. Ik reageer pas als ik met iets volledig niet mee eens ben.
Ik vind dat je de Hardstyle van nu eigenlijk niet kan vergelijken met die van toen. Het is allemaal zo anders geworden, dat ben je wel met me eens toch? Tuurlijk waren de platen(Blame It On The Music enz..) werelds, maar dit kwam volgens mij omdat ze enorm vernieuwend waren. Maar toen ik Psychedelic bijvoorbeeld luisterden vind/vond ik hem ook geniaal, en dat vonden vele anderen op dit forum ook.(Zie Releas topic van Psychedelic). En vind jij het niet vreemd dat er 2 maanden later wordt gezet dat zijn producties laatste tijd erg tegen vallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:23 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Tel schreef:
Bezemsteel schreef:
producer van het jaar 2010 is echt wel zatox.. wat die man dit jaar heeft gemaakt is echt top.

Zatox is voor mij juist de onorgineelste producer van het jaar. Voor mij is dat toch The Machine, wat hij allemaal heeft gemaakt dit jaar is allemaal orgineel. En onder zijn allias Sasha F doet hij het zeker heel goed! Animal Side :drool:

The Machine en Sasha F zijn 2 verschillende personen. Maar als je zegt dat The Machine voor Sasha F produceert dan begrijp ik dat compleet als ik die 2 sounds vergelijk. In Sasha F nummers zitten soms precies dezelfde sreeches enz...

The Machine maakt alleen de solo platen van Sasha F. Dit is heel goed te horen in Hardstyle Matters. En als er een collab is waar Sasha F bij staat, heeft de andere producer hem gemaakt. Voorbeeld: Crypsis & Sasha F - Get Hit is door Crypsis gemaakt, Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees is door Chris One gemaakt, Degos & Re-Done vs Sasha F - Retribution is door Degos & Re-Done gemaakt en The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul is door The Machine gemaakt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

wat voegt die hele Sasha F dan toe aan de scene? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:42 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
wat voegt die hele Sasha F dan toe aan de scene? :P

ja dat zat ik me net ook te bedenken :P
haal dan gewoon de naam sasha f weg bij die collabs
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:44 

Donateur

Zal wel labelowner zijn ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:47 

Aan het typen...

AFCA schreef:

Waarom is het dan iedere keer als Headhunterz iets nieuws maakt, dat het gelijk de grond in geboord wordt.
En dan wel massaal door iedereen, en het vreemde is al zie je een nummer van hem op een aftermovie of dvd zie je de hele zaal springen.
Het lijkt wel of alleen Raw Style hier wordt gewaardeerd.

Ik neem aan dat je weet dat in zowel de dvd als aftermovie beelden geknipt en geplakt worden onder andere nummers? Bovendien filmen ze altijd de mensen die losgaan, zou een beetje dom zijn om een stilstaand publiek in de aftermovie te zetten. Daarnaast denk ik dat er weinig mensen die nu kritisch zijn naar een headhunterz set gaan. Maar als je het klapvee van de massa als maatstaf wilt nemen of iets goed is, dan laat je in principe je eigen mening afhangen van die van de massa.

Voor mij is The Machine ook producer van het jaar, daarna geck-o :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:12 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
AFCA schreef:

Waarom is het dan iedere keer als Headhunterz iets nieuws maakt, dat het gelijk de grond in geboord wordt.
En dan wel massaal door iedereen, en het vreemde is al zie je een nummer van hem op een aftermovie of dvd zie je de hele zaal springen.

Ik neem aan dat je weet dat in zowel de dvd als aftermovie beelden geknipt en geplakt worden onder andere nummers? Bovendien filmen ze altijd de mensen die losgaan, zou een beetje dom zijn om een stilstaand publiek in de aftermovie te zetten. Daarnaast denk ik dat er weinig mensen die nu kritisch zijn naar een headhunterz set gaan. Maar als je het klapvee van de massa als maatstaf wilt nemen of iets goed is, dan laat je in principe je eigen mening afhangen van die van de massa.

Voor mij is The Machine ook producer van het jaar, daarna geck-o :drool:

Maar er zijn alleen maar dvd's van uber commerciele feesten waar al gauw 60% dagjesvolk komt.. Die mensen weten niet eens hoe ze moeten losgaan, dus vind je het gek dat ze moeten knippen in de dvd. En al die "kritische" mensen gaan ook gewoon naar alle grote Q feesten om vervolgen alleen maar te klagen hoe commercieel alles is. Dat zijn geen kritische mensen meer maar beroepszeikerds :sick: . Enfin ik ga nu eens lekker op het terras zitten ipv me hier druk over te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:14 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
AFCA schreef:

Ja oke, daar heb je gelijk in. Maar als je filmpjes kijkt van gewoon bezoekers, zie je ze ook losgaan. En het laatste wat je zegt is precies wat hier gebeurd. De helft van de leden heeft geen eigen mening en gaan met de massa van dit forum mee, namelijk raw-style is altijd helemaal geweldig en de main-stream Hardstyle is 9 van de 10 keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:35 

Hardtraxxer

Citaat:
The Machine maakt alleen de solo platen van Sasha F. Dit is heel goed te horen in Hardstyle Matters. En als er een collab is waar Sasha F bij staat, heeft de andere producer hem gemaakt. Voorbeeld: Crypsis & Sasha F - Get Hit is door Crypsis gemaakt, Sasha F & Chris One - Drop 2 Your Knees is door Chris One gemaakt, Degos & Re-Done vs Sasha F - Retribution is door Degos & Re-Done gemaakt en The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul is door The Machine gemaakt. ;)

Kan ik hier enige geloofwaardige bron voor krijgen? (dat Sasha F niks produceert)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:51 

Hardtraxx Elite

Van The Machine zelf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:56 

Hardtraxxer

Dat wist ik niet, ik vond hem altijd wel lekkere nummers maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 15:59 

Artiest

tiiisch schreef:

Hier een wat langer filmpje van de MMA remix

Vind ik eigenlijk wel vet klinken!

Pon De Floor stukje leuk verwerkt, verder het origineel wat meer power gegeven lijkt het.
Origineel vond ik ook altijd al erg leuk maar die miste kracht.

Ik denk dat veel mensen het hier niet kunnen uitstaan omdat ze het gewoon veel te vaak gehoord hebben :P
Zelf luister ik niet zo veel naar mainstream hardstyle maar ik vind deze goed te pruimen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 16:04 

Hardtraxx Elite

Tel schreef:
Van The Machine zelf ^^

Op discogs staat verder niets over the machine bij de releases van sasha f. Wel raar dat het daar niet bij staat want over het algemeen is discogs altijd wel compleet met dat soort dingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 16:07 

Hardtraxx Addict

vind de vocals wel beter gelukt bij de rmx is al een stuk minder irritant :P Maar verder vind ik die house break echt om te walgen. Heb zon hekel aan dat nummer :sick: Maar ik had wel iets beter verwacht, maar eerst nog maar ff een Hq afwachten. Qua melo vind ik m ook wat tegenvallen is vrijwel hetzelfde, k had daar graag nog wat meer variatie gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:12 

Hardtraxx Addict

Hoe kun je nou The Machine als beste producer van het jaar aanprijzen? Die man heeft dit jaar pas 1 release ofzo gehad, en zijn werk hoor je echt niet vaak terug. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:19 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Hoe kun je nou The Machine als beste producer van het jaar aanprijzen? Die man heeft dit jaar pas 1 release ofzo gehad, en zijn werk hoor je echt niet vaak terug. :')

Vind hem samen met B-Front ook de producer van het jaar hoor. Het heet PRODUCER van het jaar, niet RELEASER van het jaar he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:22 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:53 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Hidden Source schreef:

Vind hem samen met B-Front ook de producer van het jaar hoor. Het heet PRODUCER van het jaar, niet RELEASER van het jaar he...

Naja als het aan mij ligt is de producer van het jaar degene die kwaliteit en het aantal releases op een hoog niveau heeft. Maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:58 

Hardtraxx Elite

Chris One - Psycho HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Chris One - Psycho HQ

Bommetje! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:08 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
Chris One - Psycho HQ

Die track is zo verdomd hard! :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:09 

Hardtraxxer

Mij kan Chris One niet bekoren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:16 

Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:

:huh:

Psycho :drool: :bomb: Ziekste plaat ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:28 

Hardtraxx Elite

Dit wordt echt een super gods gruwelijk feest! Al mijn meeste favorietere artiesten bij elkaar! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:28 

Hardtraxxer

Inno schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:

:huh:

Psycho :drool: :bomb: Ziekste plaat ooit

Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)
Vorige  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks