Dit plaatje is gwn ziek 
Je mening is je goed rechtComingHard!RealHard! wrote: Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)
Je mening is je goed rechtComingHard!RealHard! wrote: Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)
Ik hou er niet van..Inno wrote:Je mening is je goed rechtComingHard!RealHard! wrote: Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)Ik snap het alleen niet
Want ik vind die kick juist de allerhardste en ziekste die ik ooit heb gehoord
Verder zijn die screeches wel aardig, maar daar draait t in t nummer niet echt om
Het is de kick die m zo vet maakt (als je er van houdt)
Waar, wat, hoe en wanneer heb je dat dan van hem gehoord?Tel wrote:Van The Machine zelf
Yesh, we hebben toen een praatje met em gemaakt op Dominator.Maximize wrote:Waar, wat, hoe en wanneer heb je dat dan van hem gehoord?Tel wrote:Van The Machine zelf
jezus man die kicks zijn echt ziekelijk hardHidden Source wrote:Die track is zo verdomd hard!Titatovenaar wrote:Chris One - Psycho HQ
View on YouTube![]()
frontliner snap ik idd helemaal niet. Als ie als eerste draait is het wel okLyst wrote: Wat doen trouwens frontliner en zatox in die lineup?
Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.dawasiknie wrote:Platen als First Cut, Magic, Godz Powerrr, Greenhouse, Time, Warphole enz. zijn toch vrij hard lijkt mij. Als ie dat aanvult met z'n vrolijke energieke tracks heb je misschien niet de allerhardste set maar wel eentje met een hoop kracht en energie.
Avio en Zatox zijn gewoon mainstream-hardstyle met een hard randje.
Zijn toch heel veel mensen die regelmatig naar hardstyle luisteren, inclusief ondergetekende, die hem aan de rechterkant zien.Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.
Bevestigd maar weer dat het "rawhardstyle" een kromme term is waarbij je een lijn niet kunt trekken maargoed. Frontliner kan ook een plaat van andere producers dr opleggen dus waar ligt het probleem?dawasiknie wrote:Zijn toch heel veel mensen die regelmatig naar hardstyle luisteren, inclusief ondergetekende, die hem aan de rechterkant zien.Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.
Wil je nu serieus zeggen dat Frontliner met bovengenoemd reportoire aan dezelfde kant staat als Brennan heart, DBSTF of Headhunterz? Alsjeblieft zeg... 'T is geen raw-hardstyle (net of er voorschriften voor raw-hardstyle zijn...) maar ook geen Qlimax-dagjesmensen hardstyle.
Vind zelf persoonlijk Raw Style gewoon veel vetter de laatste tijd, en voorheen producde HHZ gewoon goed en toen hoorde je niemand er over, maar nu wil hij mee mensen trekken en bekend worden in Amerika en begint hij met house te draaien op de main op Defqon en gaat hij house nummers in hardstyle verwerken, wat hij denk ook doet om een groter publiek te trekken en dat gaat ten koste van de echte fans en dat stoort mij en ik denk dat ik dan ook wel namens meer mensen spreek. (Ook had hij Noisecontrollers - Shreek nooit zo mogen verneuken) En nogmaals, ik heb respect voor zijn oudere producties en als hij gewoon is weer zon soort nummer zou maken dan stamp ik die iet de grond in vol met kritiek.AFCA wrote:Waarom is het dan iedere keer als Headhunterz iets nieuws maakt, dat het gelijk de grond in geboord wordt.wootum wrote:Als je ergens mensen vindt met een eigen mening is het hier wel. Personen die alleen de namen headhunterz, dbstf, brennan heart kennen en zich verder niet verdiepen in de scene, dat zijn meelopers. En er zijn genoeg mensen hier die HHZ wel waarderen.AFCA wrote:Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
En dan wel massaal door iedereen, en het vreemde is al zie je een nummer van hem op een aftermovie of dvd zie je de hele zaal springen.
Het lijkt wel of alleen Raw Style hier wordt gewaardeerd.
die platen met b-front zijn dus totaal niet rawLyst wrote:Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.dawasiknie wrote:Platen als First Cut, Magic, Godz Powerrr, Greenhouse, Time, Warphole enz. zijn toch vrij hard lijkt mij. Als ie dat aanvult met z'n vrolijke energieke tracks heb je misschien niet de allerhardste set maar wel eentje met een hoop kracht en energie.
Avio en Zatox zijn gewoon mainstream-hardstyle met een hard randje.