Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 420  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:29 

Donateur

Dit plaatje is gwn ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:33 

Hardtraxx Veteran

ComingHard!RealHard! schreef:
Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)

Je mening is je goed recht :P Ik snap het alleen niet :D Want ik vind die kick juist de allerhardste en ziekste die ik ooit heb gehoord :drool: Verder zijn die screeches wel aardig, maar daar draait t in t nummer niet echt om :P Het is de kick die m zo vet maakt (als je er van houdt) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat een harde track. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:35 

Hardtraxxer

Inno schreef:
ComingHard!RealHard! schreef:
Tja.. Ik vind die kick's echt kut, en het is net of dit nummer achteruit gespoeld word.
(mijn mening)

Je mening is je goed recht :P Ik snap het alleen niet :D Want ik vind die kick juist de allerhardste en ziekste die ik ooit heb gehoord :drool: Verder zijn die screeches wel aardig, maar daar draait t in t nummer niet echt om :P Het is de kick die m zo vet maakt (als je er van houdt) :D

Ik hou er niet van.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:49 

Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
Van The Machine zelf ^^

Waar, wat, hoe en wanneer heb je dat dan van hem gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:52 

Hardtraxx Addict

wel apart ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Tel schreef:
Van The Machine zelf ^^

Waar, wat, hoe en wanneer heb je dat dan van hem gehoord?

Yesh, we hebben toen een praatje met em gemaakt op Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:28 

Hardtraxx Elite

Wat klinkt psycho toch vet! Vind die kick juist super vet gedaan :woot: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 20:36 

Ik kan van die kicks die onder Psycho zitten wel waarderen. Net zoals bij Night After van Noisecontrollers, klapt er live zooo gruwelijk hard op ^^.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 00:47 

Hardtraxx Elite

*haalt oude koe uit de sloot*
@ AFCA wat is de replay value van de hhz plaatjes van het afgelopen jaar? 0,0 als je 't mij vraagt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 08:49 

Hardtraxx Addict

Psycho wat een kicks tering die gaan wel hard hé!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:17 

Hardtraxx Veteran

Hidden Source schreef:
Titatovenaar schreef:
Chris One - Psycho HQ

Die track is zo verdomd hard! :worship: :bomb:

jezus man die kicks zijn echt ziekelijk hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:22 

Aan het typen...

Het klinkt wel vet, maar de kicks komen niet echt over hier op dit geluidssysteem.

Wat doen trouwens frontliner en zatox in die lineup? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wat doen trouwens frontliner en zatox in die lineup? :huh:

frontliner snap ik idd helemaal niet. Als ie als eerste draait is het wel ok :)
Kennelijk vindt men zatox rauw, blindheid vanwege de track raw style denk ik. Het is wel fijn beukwerk, maar echt rauwe hardstyle durf ik het niet te noemen. Voor avio geldt hetzelfde imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:38 

Donateur

Wat ze doen? Misschien voor meer variatie op een avond zorgen...
Edit: ik vind Avio wat dat betreft nog wel de meest misplaatste act die avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:43 

Aan het typen...

ok avio misschien ook niet, maar ik kan me geen set voor de geest halen, waar in frontliner raw hardstyle draait. En deze loudness staat volgens mij duidelijk in het teken van de raw hardstyle. Als er ooit weer een qlubtempo komt, dan hoort een dbstf toch ook niet in die lineup.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:48 

Donateur

Platen als First Cut, Magic, Godz Powerrr, Greenhouse, Time, Warphole enz. zijn toch vrij hard lijkt mij. Als ie dat aanvult met z'n vrolijke energieke tracks heb je misschien niet de allerhardste set maar wel eentje met een hoop kracht en energie.

Avio en Zatox zijn gewoon mainstream-hardstyle met een hard randje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:56 

Aan het typen...

dawasiknie schreef:
Platen als First Cut, Magic, Godz Powerrr, Greenhouse, Time, Warphole enz. zijn toch vrij hard lijkt mij. Als ie dat aanvult met z'n vrolijke energieke tracks heb je misschien niet de allerhardste set maar wel eentje met een hoop kracht en energie.

Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 09:59 

line-up van Loudness is erg vet :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:04 

Donateur

Citaat:
Los van het feit dat ik die platen ook niet echt hard vind, de co-ops met b-front misschien, maar die staat ook al in de lineup, dus dat voegt niets toe. Zijn het al helemaal geen rauwe platen. Frontliner ligt voor mij echt aan de linkerkant van de mainstream, als raw-hardstyle aan de rechterkant zou grenzen.

Zijn toch heel veel mensen die regelmatig naar hardstyle luisteren, inclusief ondergetekende, die hem aan de rechterkant zien.
Wil je nu serieus zeggen dat Frontliner met bovengenoemd reportoire aan dezelfde kant staat als Brennan heart, DBSTF of Headhunterz? Alsjeblieft zeg... 'T is geen raw-hardstyle (net of er voorschriften voor raw-hardstyle zijn...) maar ook geen Qlimax-dagjesmensen hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:06 

Artiest

dawasiknie schreef:
Citaat:

Zijn toch heel veel mensen die regelmatig naar hardstyle luisteren, inclusief ondergetekende, die hem aan de rechterkant zien.
Wil je nu serieus zeggen dat Frontliner met bovengenoemd reportoire aan dezelfde kant staat als Brennan heart, DBSTF of Headhunterz? Alsjeblieft zeg... 'T is geen raw-hardstyle (net of er voorschriften voor raw-hardstyle zijn...) maar ook geen Qlimax-dagjesmensen hardstyle.

Bevestigd maar weer dat het "rawhardstyle" een kromme term is waarbij je een lijn niet kunt trekken maargoed. Frontliner kan ook een plaat van andere producers dr opleggen dus waar ligt het probleem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:09 

Donateur

Het probleem is dat ie dat de laatste tijd nooit doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 10:24 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
wootum schreef:
AFCA schreef:
Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!

Als je ergens mensen vindt met een eigen mening is het hier wel. Personen die alleen de namen headhunterz, dbstf, brennan heart kennen en zich verder niet verdiepen in de scene, dat zijn meelopers. En er zijn genoeg mensen hier die HHZ wel waarderen.

Waarom is het dan iedere keer als Headhunterz iets nieuws maakt, dat het gelijk de grond in geboord wordt.
En dan wel massaal door iedereen, en het vreemde is al zie je een nummer van hem op een aftermovie of dvd zie je de hele zaal springen.
Het lijkt wel of alleen Raw Style hier wordt gewaardeerd.

Vind zelf persoonlijk Raw Style gewoon veel vetter de laatste tijd, en voorheen producde HHZ gewoon goed en toen hoorde je niemand er over, maar nu wil hij mee mensen trekken en bekend worden in Amerika en begint hij met house te draaien op de main op Defqon en gaat hij house nummers in hardstyle verwerken, wat hij denk ook doet om een groter publiek te trekken en dat gaat ten koste van de echte fans en dat stoort mij en ik denk dat ik dan ook wel namens meer mensen spreek. (Ook had hij Noisecontrollers - Shreek nooit zo mogen verneuken) En nogmaals, ik heb respect voor zijn oudere producties en als hij gewoon is weer zon soort nummer zou maken dan stamp ik die iet de grond in vol met kritiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

Ik vind Frontliner niet tot de raw kant horen, misschien ook niet tot de rechterkant van mainstream, maar zijn tracks zijn over het algemeen wel hard vergeleken met andere mainstream hardstyle. Vind 'm eigenlijk tot dezelfde categorie als Zatox of Avio horen, 'melodieus hard'.

Het gaat er straks gewoon aan liggen wat voor set ie draait. Hij heeft aangetoond hele gevarieerde sets te draaien. Op IQ heeft het echt lekker gebeukt, op Bassleader heeft ie hit na hit gedraaid, en afgelopen weekend in een discotheek heeft hij een echte discotheek set neergezet (beetje :sick: dus - maar toont wel aan dat hij z'n sets afstemt op het publiek). Op een feest als Loudness verwacht ik wel van 'm dattie iets lekkers neerzet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 12:56 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:

die platen met b-front zijn dus totaal niet raw
zatox en avio ook niet raw
iedereen heeft gewoon zijn eigen stijltje
meer is er niet over te zeggen
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks