Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 01:01 

Hardtraxx Crew

AFCA schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
AFCA schreef:
En natuurlijk weer massaal Headhunterz de grond in boren :cool:
Echt vernieuwend joh!
Alleen b-front(En andere dj`s die raw style produceren) is een held op dit forum de rest kan der niks van..
Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
Op het stuk voor de qlimax(soort van house) na is het gewoon een goed nummer.. :)

ik respecteer hem, ik waardeer wat hij heeft gedaan qua muziek, alleen ik mag wel kritisch zijn op wat hij nu levert voor muziek toch...

Tuurlijk, daar is een forum voor! Maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat je hier bijna altijd leest dat Headhunterz er niks van kan. En dat alleen de artiesten van de raw kant goed zijn.

Je leest hier nergens dat headhunterz er niks van kan. Iedereen is lovend over zijn producties van een aantal jaren geleden. Alleen de laatste tijd worden zijn nummers niet goed ontvangen. Kan toch, kwestie van smaak. Maar ik geef toe dat sommige idd oordelen aan de hand van een LQ filmpje.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 01:03 

Hardtraxx Elite

En dat alleen Raw de hemel ingeprezen wordt is ook niet helemaal waar. Want AVIO en artiesten als Michel Pollen hebben ook een grote naam op dit forum en produceren ook niet altijd even duister.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 01:08 

Hardtraxxer

Citaat:
Je leest hier nergens dat headhunterz er niks van kan. Iedereen is lovend over zijn producties van een aantal jaren geleden. Alleen de laatste tijd worden zijn nummers niet goed ontvangen. Kan toch, kwestie van smaak. Maar ik geef toe dat sommige idd oordelen aan de hand van een LQ filmpje.

Je moet het niet te letterlijk nemen ;) Maar dan heb ik toch weer een tegen argument, want Psychedelic(Gehele Releas) was in het begin volgens de meeste een absoluten :bomb: Een maand later lees je van diezelfde mensen, dat ze laatste releases van Headhunterz erg vinden tegen vallen. Dat soort dingen snap ik dus totaal niet..

Citaat:
En dat alleen Raw de hemel ingeprezen wordt is ook niet helemaal waar. Want AVIO en artiesten als Michel Pollen hebben ook een grote naam op dit forum en zijn ook niet altijd even duister.

Klopt, maar je bent het toch wel met me eens dat Raw eigelijk standaard goed is en dat daar veel minder kritiek op is op bijvoorbeeld de tracks van de mainstream artiesten(Headhunterz, Wildstylez enz..).
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 01:27 

Hardtraxxer

Nee, ik loop nog niet warm van die remix :( Ik hoop dat het een grap is, maar wtf moet dat stuk house daar.... :nono: :/ Vreselijk, echt vreselijk. Rest van het nummer zit wel goed in elkaar, dat kunnen hhz en ws wel :) Het zijn echt goede producers, niets op aan te merken. Toch is het helemaal niet m'n ding. Hoop ook echt dat dit totaal NIET aanslaat....want als dat wel zo is,, dan zien we over 1 maand ofzo overal van die achterlijke house stukken terug :thumbdown: Vind house sowieso al de meest slechte genre van de laatste jaren omdat het zo ontzettend eentonig en saai is. Maar dat ze dit dan even willen combineren met hardstyle :sick: Slechte ontwikkeling dit. MMA heb ik altijd al slecht gevonden, maar nu ook nog met house erin? Nee :nono: :')
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 05:54 

Vannacht 2x de MMA remix gehoort was zeker wel lekker:P. Alleen jammer van dat house stukje erin.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 09:50 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Echt vernieuwend joh!
Alleen b-front(En andere dj`s die raw style produceren) is een held op dit forum de rest kan der niks van..
Op het stuk voor de qlimax(soort van house) na is het gewoon een goed nummer.. :)

Feit dat je qlimax zegt als je climax aanduidt zegt al genoeg over jou. De members hier weten over het algemeen meer van Hardstyle dan de tegenwoordige gemiddelde luisteraar. Het ontkomt ook niemand dat HHz al een langere periode onder de maat produceert. Vergelijk nou eens Blame it on the music, met down with the hardstyle of deze remix. Of vergelijk Subsonic eens met welke van de 3 ook van de Psychedelic E.P. Alleen een dove die ontkent dat HHz niet achteruit is gegaan.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 10:17 

Hardtraxxer

Zatox - Tanz Electric (The R3bels Remix)

klinkt weer lekker ^^

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 10:40 

Hardtraxx Addict

Ik beoordeel elk nieuw nummer zo objectief mogelijk en de MMA remix spreekt mij gewoon absoluut niet aan. Gezeik dat we alleen maar commentaar hebben op HHZ, is gewoon onzin. Als hij een dikke plaat maakt dan maakt hij een dikke plaat, maar zijn laatste producties zijn in mijn oren gewoon lachwekkend.

Zelfde geldt voor die MMA remix, voor het eerst dat nummer gehoord 2 jaar geleden op Thrillogy, sindsdien is dat nummer op IEDER feest teruggekomen. Op Decibel is hij ook nog gedraaid volgens mij dit jaar. Ik ben dat nummer gewoon helemaal schijtbeu, als dan HHZ en WS met een remix komen waar ook nog een break met een stuk house in zit.. Tsja..Enfin.. Ik kijk al uit naar weer 2 jaar feesten op de MMA remix. :')
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 10:56 

Hardtraxxer

Ik vind die remix echt verschrikkelijk, dat irritante housestukje haalt alle drive eruit. Bovendien is het dus ook nog eens gejat en dus totaal inspiratieloos. Het sluit ook totaal niet aan bij het gevoel van de track. Het is mij echt een raadsel hoe ze op het idiote idee zijn gekomen om dit te doen.. Maakt me geen reet uit wie het gemaakt heeft. Hier moet je ze toch gewoon om uitlachen.
Verder vind ik het wel jammer, want k had wel een aardige remix verwacht eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:28 

Donateur

Inner Creativity is echt een meesterlijk nummer zeg :love: Stukken beter dan Musical Analysis, dat sowieso.

Die Tanz Elektrik-remix is dan weer jammer. Op zich geen verkeerd nummer, jammer dat het eigenlijk meer een mash-up is.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:41 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Vannacht 2x de MMA remix gehoort was zeker wel lekker:P. Alleen jammer van dat house stukje erin.

+1 zoiezo een verbetering op de orginele.
dat house stukje is er leuk in verwerkt vind ik maar is alleen beetje erg commercieel ;)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 11:56 

Hardtraxxer

je kunt hier wel gaan zeggen dat die, die en die de laatste tijd minder leuke platen produceren
dat zeg ik zelf ook. Ikzelf vind MMA een plaat die kapotgedraaid is en gewoon niet meer leuk om voor mn plezier op te zette.
echter, wanneer ik de plaat live hoor en alle mensen om me heen er ook gek van worden, is die plaat opeens ook weer leuk.

dus ga idd niet aan de hand van een LQ filmpje je comment geven.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:31 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:
AFCA schreef:
Echt vernieuwend joh!

Feit dat je qlimax zegt als je climax aanduidt zegt al genoeg over jou. De members hier weten over het algemeen meer van Hardstyle dan de tegenwoordige gemiddelde luisteraar. Het ontkomt ook niemand dat HHz al een langere periode onder de maat produceert. Vergelijk nou eens Blame it on the music, met down with the hardstyle of deze remix. Of vergelijk Subsonic eens met welke van de 3 ook van de Psychedelic E.P. Alleen een dove die ontkent dat HHz niet achteruit is gegaan.

nee, HHZ is een andere weg ingeslagen.. Er zijn idd een aantal mindere nummers uitgebracht, maar die nummers met de NC zijn echt wel lekker platen. Ook deze remix is redelijk niveau, als hij nu Blame it on the muzic zou uitbrengen zou iedereen ook zeggen dat het saai, soft en te melodieus is.. Maar het is heel makkelijk om te zeggen dat HHZ achteruit is gegaan qua producties. Maar wie niet.. B-front gooit overal het bekende "raw sausje" overheen, wat echt alles behalve speciaal meer is. Ik vraag me soms ook af wat mensen hier dan wel luisteren, alleen de nummers tot 2008 ofzo :P..
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:39 

Hardtraxx Veteran

Grappig dat iedereen gelijk B-Front eruit pakt wanneer mensen negatief doen over nustyle. Maar B-Front blijft tot nu toe gewoon orgineel met z'n nummers. Chemical, Sleepwalker, Inner Creativity, Neophobia, geen van allen lijken ze op elkaar. Kunnen ze bij Scantraxx niet zeggen.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 12:53 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Grappig dat iedereen gelijk B-Front eruit pakt wanneer mensen negatief doen over nustyle. Maar B-Front blijft tot nu toe gewoon orgineel met z'n nummers. Chemical, Sleepwalker, Inner Creativity, Neophobia, geen van allen lijken ze op elkaar. Kunnen ze bij Scantraxx niet zeggen.

B-Front produceert tegenwoordig heel creatief, en ook al zijn collabs zijn dik, maar ik krijg soms wel 't gevoel dat mensen nu bij elke B-Front plaat hem maar de hemel in prijzen omdat iedereen dat vind.

OT: Ik vind de remix niet eens zo slecht, wil hem nog wel eens op betere kwaliteit horen.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:03 

Hardtraxx Veteran

wvd schreef:
Dakpan schreef:

B-Front produceert tegenwoordig heel creatief, en ook al zijn collabs zijn dik, maar ik krijg soms wel 't gevoel dat mensen nu bij elke B-Front plaat hem maar de hemel in prijzen omdat iedereen dat vind.

OT: Ik vind de remix niet eens zo slecht, wil hem nog wel eens op betere kwaliteit horen.

B-Front is degene waar veel mensen (waaronder ik) in 2009 op zaten te wachten. Degene met groot talent en creativiteit die aan de lopende band nummers maakt. Dus zijn type tracks zijn allemaal meer dan welkom, maar gelukkig komen er steeds meer van zulke artiesten ik noem; The Machine, Solutio, I's, Arboza, Sasha F. De nustyle heeft gewoon al genoeg muzikale genieen die veel nummers produceren.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:06 

Donateur

Citaat:
nu bij elke B-Front plaat hem maar de hemel in prijzen omdat iedereen dat vind.

Nope. Ik vind Musical Analysis en Haunted niet zo heel veel aan :)
Maar hij is voor mij wel dé producer van 2010. Als je bekijkt hoeveel klappers hij dit jaar heeft gemaakt (ook qua collabs) dan kan je er gewoon niet omheen dat hij een geweldig jaar heeft gehad. En hij heeft vroeg gebruik gemaakt van de vraag naar hardere hardstyle en is mede dankzij de nodige hype wel de nummer 1 artiest aan het worden op dat gebied.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:12 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
wvd schreef:
Dakpan schreef:

B-Front is degene waar veel mensen (waaronder ik) in 2009 op zaten te wachten. Degene met groot talent en creativiteit die aan de lopende band nummers maakt. Dus zijn type tracks zijn allemaal meer dan welkom, maar gelukkig komen er steeds meer van zulke artiesten ik noem; The Machine, Solutio, I's, Arboza, Sasha F. De nustyle heeft gewoon al genoeg muzikale genieen die veel nummers produceren.

Precies, wat hoor ik hier aan toe te voegen.

Die MMA remix, tja, zeker beter dan 't orrigineel, vind dat die intro best lekker klapt als ik alles duidelijk moet maken uit dat filmpje. Die climax is wel te doen denk ik, en van dat house-stukje ga je gewoon huilen, echt. House met hardstyle??? Net zoals die The Vision mix van Took The Night, dat house stukje, bah! Leuk als intro, maar 't voegt niks toe en 't maakt de track alleen maar erger. Leuke EDIT zonder dat house stukje HHZ & WZ? Dan is dit vast een redelijke remix :)
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:32 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
wvd schreef:
Dakpan schreef:

Daar heb je wel gelijk in, maar dan doel ik vooral op de mensen die pas kort meedraaien in de hardstyle scene (zoals ik), die dan toch maar B-Front de hemel in prijzen omdat de "kenners" het ook doen, maar dat verschijnsel zul je altijd houden gok ik zo..
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:40 

Bierkoning

MMA Remix is zeker niet slecht, vooral de kick klinkt goed
maar waarom ze dat house stukje er nou weer in gedaan hebben :/
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:48 

Hardtraxxer

producer van het jaar 2010 is echt wel zatox.. wat die man dit jaar heeft gemaakt is echt top.
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:52 

Hardtraxx Elite

Bezemsteel schreef:
producer van het jaar 2010 is echt wel zatox.. wat die man dit jaar heeft gemaakt is echt top.

Zatox is voor mij juist de onorgineelste producer van het jaar. Voor mij is dat toch The Machine, wat hij allemaal heeft gemaakt dit jaar is allemaal orgineel. En onder zijn allias Sasha F doet hij het zeker heel goed! Animal Side :drool:
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 13:59 

Donateur

Creation EP is het sprekende voorbeeld dat Zatox dit jaar ook erg divers geproduceerd heeft.

The Machine/Sasha F ben ik alles behalve kapot van, spreekt me gewoon niet aan...
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:00 

Tel schreef:
Bezemsteel schreef:

Zatox is voor mij juist de onorgineelste producer van het jaar. Voor mij is dat toch The Machine, wat hij allemaal heeft gemaakt dit jaar is allemaal orgineel. En onder zijn allias Sasha F doet hij het zeker heel goed! Animal Side :drool:

The Machine en Sasha F zijn 2 verschillende personen. Maar als je zegt dat The Machine voor Sasha F produceert dan begrijp ik dat compleet als ik die 2 sounds vergelijk. In Sasha F nummers zitten soms precies dezelfde sreeches enz...

Voor mij is het toch echt B-Front (Inner Creativity), Zatox (Creation), The Machine (State of your Mind), Avio (Roots of Evil), Hardstyle Mafia (Control My Rage EP) en Michel Pollen (Smack waarschijnlijk).
Bericht Geplaatst op 10 okt 2010 14:13 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:

:bomb:
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks