Stukje hadden ze wel weg mogen laten in die MMA Rmx..
Die Profite klinkt weer toppie
Die Profite klinkt weer toppie
Die is niet zo heel nieuw meer.stefaneke wrote:View on YouTube
Dacht ik ffMike-O wrote:Die is niet zo heel nieuw meer.stefaneke wrote:View on YouTube
Lijkt meerder dat Ran-D hem draaiden, ze draaide om ste beurt.p-stylez wrote:B-Front die You & Me draaid?ach.. het is een lekker nummertje
![]()
Van wat ik me herinner is heel het nummer omgegooit. Klink wel vet!p-stylez wrote:die mma remix, is trouwens echt heel vaag.. moet hem beter horen, intro klinkt leuk.. maar in climax is niet veel veranderd geloofi k?
ik vind MMA wel tjill maar van house moet ik niks hebben...Just4Music wrote:Jezus de tering, die house beat is echt om te janken. Het wordt waarschijnlijk wel 2012 voordat we van dit nummer af zijn. Aangezien alle MMA fans vandaag de dag niet vies zijn van house
Gelukkig staan DBSTF daar achter de draaitafels.p-stylez wrote:B-Front die You & Me draaid?ach.. het is een lekker nummertje
die mma remix, is trouwens echt heel vaag.. moet hem beter horen, intro klinkt leuk.. maar in climax is niet veel veranderd geloofi k?
Ik zeg per directe scantraxx-boycot!Wesz wrote:View on YouTube
Betere kwaliteit?
'Everywhere you go, Headhunterz is rapeing the Hardstyle scene you know!'Mannonymous wrote:Ik zeg per directe scantraxx-boycot!Wesz wrote:View on YouTube
Betere kwaliteit?
Als je ergens mensen vindt met een eigen mening is het hier wel. Personen die alleen de namen headhunterz, dbstf, brennan heart kennen en zich verder niet verdiepen in de scene, dat zijn meelopers. En er zijn genoeg mensen hier die HHZ wel waarderen.AFCA wrote:Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
ik respecteer hem, ik waardeer wat hij heeft gedaan qua muziek, alleen ik mag wel kritisch zijn op wat hij nu levert voor muziek toch...AFCA wrote:En natuurlijk weer massaal Headhunterz de grond in boren![]()
Echt vernieuwend joh!
Alleen b-front(En andere dj`s die raw style produceren) is een held op dit forum de rest kan der niks van..
Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
Op het stuk voor de qlimax(soort van house) na is het gewoon een goed nummer..
Waarom is het dan iedere keer als Headhunterz iets nieuws maakt, dat het gelijk de grond in geboord wordt.wootum wrote:Als je ergens mensen vindt met een eigen mening is het hier wel. Personen die alleen de namen headhunterz, dbstf, brennan heart kennen en zich verder niet verdiepen in de scene, dat zijn meelopers. En er zijn genoeg mensen hier die HHZ wel waarderen.AFCA wrote:Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
Tuurlijk, daar is een forum voor! Maar ik vind het gewoon nergens op slaan dat je hier bijna altijd leest dat Headhunterz er niks van kan. En dat alleen de artiesten van de raw kant goed zijn.Skedoedelefloeps wrote:ik respecteer hem, ik waardeer wat hij heeft gedaan qua muziek, alleen ik mag wel kritisch zijn op wat hij nu levert voor muziek toch...AFCA wrote:En natuurlijk weer massaal Headhunterz de grond in boren![]()
Echt vernieuwend joh!
Alleen b-front(En andere dj`s die raw style produceren) is een held op dit forum de rest kan der niks van..
Maarja lekker meelopen met de rest en vooral niet je eigen mening hebben!
Op het stuk voor de qlimax(soort van house) na is het gewoon een goed nummer..