Ik word me een partij moe van mensen die nu nog steeds zeuren dat hardstyle harder moet. Onder welke steen lig je dan in godsnaam? Dit jaar is het aanbod en de variatie enorm toegenomen, een hoop hard spul dat uitkomt en dat ook gepromoot wordt door grote organisaties (B2S met Loudness, Q-dance en AoD op Dominator, Q-dance pres. Fusion etc.) . Wat wil je nou in godsnaam nog meer? Alsjeblieft haal die kop uit het zand en ga lekker genieten van het grote aanbod harder spul dat er intussen is ipv constant maar af te geven op het gene wat je niet aan staat.
+1... Qlubtempo (+Qlub Underground evt.) of vergelijkbaar concept als vervanger van Houseqlassics en het kan niet beter imo
Ik word me een partij moe van mensen die nu nog steeds zeuren dat hardstyle harder moet. Onder welke steen lig je dan in godsnaam? Dit jaar is het aanbod en de variatie enorm toegenomen, een hoop hard spul dat uitkomt en dat ook gepromoot wordt door grote organisaties (B2S met Loudness, Q-dance en AoD op Dominator, Q-dance pres. Fusion etc.) . Wat wil je nou in godsnaam nog meer? Alsjeblieft haal die kop uit het zand en ga lekker genieten van het grote aanbod harder spul dat er intussen is ipv constant maar af te geven op het gene wat je niet aan staat.
Niet mee eens. De Blij/Duister, Rauwer/Euforischer verhoudingen zijn naar mijn mening nog steeds niet in balans. De Euforische hardstyle blijft het grootste % van de hedendaagse hardstyle bezetten.
Niet mee eens. De Blij/Duister, Rauwer/Euforischer verhoudingen zijn naar mijn mening nog steeds niet in balans. De Euforische hardstyle blijft het grootste % van de hedendaagse hardstyle bezetten.
zijn ook nog altijd meer mensen die daar van houden dan van het duistere, dus opzich wel vrij logisch
Vind die track van Showtek niet echt vernieuwend, maar gewoon een totaal ander genre. Probeert Prodigy-achtig te zijn maar klinkt er imo niet vol of rauw genoeg voor.
Hij was hier dus al gepost, ik begin hier echt van te huilen.. diversiteit in de muziek, melodiƫn, softere kicks etc etc etc allemaal prima, maar dit... ik weet niet wat ik d'r mee moet..
Dat Showtek nummertje is rampzalig als hardstyle, doet dus een onvermijdelijke gooi naar hard dance.
Showtek valt niet echt in een hokje te plaatsen tegenwoordig. Ze gaan echt alle kanten op, waarschijnlijk kijken waar ze het beste scoren. Vind het opzich wel een grappig nummer, je kan iig wel duidelijk horen waar hun roots liggen
Dat Showtek nummertje is rampzalig als hardstyle, doet dus een onvermijdelijke gooi naar hard dance.
Showtek valt niet echt in een hokje te plaatsen tegenwoordig. Ze gaan echt alle kanten op, waarschijnlijk kijken waar ze het beste scoren. Vind het opzich wel een grappig nummer, je kan iig wel duidelijk horen waar hun roots liggen
Wie zegt dat de worp aankomt bij hard dance . Maar ben het wel eens met je.
Supermooi om er Credible Mix van te maken. Zegt wel weer genoeg over wat ze ervan vonden.
En ik vind dit echt een prima track. Vocals blijven helaas minder, maar de totale mix klinkt zoveel energieker en beter over nagedacht. Nogmaals: gewoon prima.
Ik zie de halve communtiy over elkaar heen struikelen om het hardste statement tegen HHZ, Wildstylez, Scantraxx te geven en tegelijkertijd alleen maar harder en harder willen, waarom in godsnaam? Als het goed in elkaar steekt en het klinkt gewoon prima, wat is er dan mis mee?
Jorea88 schreef:
Ik vind het helemaal geen slechte plaat! Het lijkt wel of HHZ niks meer goed kan doen op dit forum. Iedereen wil alleen maar raw platen horen. Ook krijg ik de indruk dat veel mensen hier Scantraxx aan het uit kotsen zijn.. Maar er zijn genoeg artiesten bij Scantraxx, waaronder Ran-D, Frontliner, Wildstylez, A-Lusion/SI en persoonlijk ook HHZ die goede platen maken. Ik hoop nog steeds dat HHZ terug komt.. Hopelijk na de release van Robotic`s Dream en Club Bizarre krijgt HHZ weer wat meer respect op dit forum.
Ontzettend mee eens. Maarja de mening van "de massa" is dat Scantraxx commercieel is, dus dan mag dat niet.
dawasiknie schreef:
En hier nog zo'n held die de waarheid spreekt als je het mij vraagt. Je hoeft niet op iedere track af te geven die volgens jou gewoon matig is. Echt niet. Je kan ook gewoon het zachtere gedeelte naast je leggen zonder het af te kraken. Dat is in veel gevallen gewoon een betere optie.
Hardstyle is in 2010 zoveel breder geworden met het "volwassen" worden van de hardere stroming inlcuis de ruimte op feesten ervoor. Accepteer dat en kies je favorieten, maar laat aub ook andere mensen van de stijl genieten die jou niet ligt..