Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:47 

Khadber schreef:
Wesz schreef:

Supermooi om er Credible Mix van te maken. Zegt wel weer genoeg over wat ze ervan vonden.

En ik vind dit echt een prima track. Vocals blijven helaas minder, maar de totale mix klinkt zoveel energieker en beter over nagedacht. Nogmaals: gewoon prima.

Ik zie de halve communtiy over elkaar heen struikelen om het hardste statement tegen HHZ, Wildstylez, Scantraxx te geven en tegelijkertijd alleen maar harder en harder willen, waarom in godsnaam? Als het goed in elkaar steekt en het klinkt gewoon prima, wat is er dan mis mee?

Jorea88 schreef:
Ik vind het helemaal geen slechte plaat! Het lijkt wel of HHZ niks meer goed kan doen op dit forum. Iedereen wil alleen maar raw platen horen. Ook krijg ik de indruk dat veel mensen hier Scantraxx aan het uit kotsen zijn.. Maar er zijn genoeg artiesten bij Scantraxx, waaronder Ran-D, Frontliner, Wildstylez, A-Lusion/SI en persoonlijk ook HHZ die goede platen maken. Ik hoop nog steeds dat HHZ terug komt.. Hopelijk na de release van Robotic`s Dream en Club Bizarre krijgt HHZ weer wat meer respect op dit forum.

Ontzettend mee eens. Maarja de mening van "de massa" is dat Scantraxx commercieel is, dus dan mag dat niet. :')

dawasiknie schreef:
Ik word me een partij moe van mensen die nu nog steeds zeuren dat hardstyle harder moet. Onder welke steen lig je dan in godsnaam?
Dit jaar is het aanbod en de variatie enorm toegenomen, een hoop hard spul dat uitkomt en dat ook gepromoot wordt door grote organisaties (B2S met Loudness, Q-dance en AoD op Dominator, Q-dance pres. Fusion etc.) . Wat wil je nou in godsnaam nog meer?
Alsjeblieft haal die kop uit het zand en ga lekker genieten van het grote aanbod harder spul dat er intussen is ipv constant maar af te geven op het gene wat je niet aan staat.

En hier nog zo'n held die de waarheid spreekt als je het mij vraagt. Je hoeft niet op iedere track af te geven die volgens jou gewoon matig is. Echt niet. Je kan ook gewoon het zachtere gedeelte naast je leggen zonder het af te kraken. Dat is in veel gevallen gewoon een betere optie.

Hardstyle is in 2010 zoveel breder geworden met het "volwassen" worden van de hardere stroming inlcuis de ruimte op feesten ervoor. Accepteer dat en kies je favorieten, maar laat aub ook andere mensen van de stijl genieten die jou niet ligt..

:thumbup: Maar nog vind ik het geen leuke plaat :whistle:.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 19:54 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Wesz schreef:

Supermooi om er Credible Mix van te maken. Zegt wel weer genoeg over wat ze ervan vonden.

En ik vind dit echt een prima track. Vocals blijven helaas minder, maar de totale mix klinkt zoveel energieker en beter over nagedacht. Nogmaals: gewoon prima.

Ik zie de halve communtiy over elkaar heen struikelen om het hardste statement tegen HHZ, Wildstylez, Scantraxx te geven en tegelijkertijd alleen maar harder en harder willen, waarom in godsnaam? Als het goed in elkaar steekt en het klinkt gewoon prima, wat is er dan mis mee?

Jorea88 schreef:
Ik vind het helemaal geen slechte plaat! Het lijkt wel of HHZ niks meer goed kan doen op dit forum. Iedereen wil alleen maar raw platen horen. Ook krijg ik de indruk dat veel mensen hier Scantraxx aan het uit kotsen zijn.. Maar er zijn genoeg artiesten bij Scantraxx, waaronder Ran-D, Frontliner, Wildstylez, A-Lusion/SI en persoonlijk ook HHZ die goede platen maken. Ik hoop nog steeds dat HHZ terug komt.. Hopelijk na de release van Robotic`s Dream en Club Bizarre krijgt HHZ weer wat meer respect op dit forum.

Ontzettend mee eens. Maarja de mening van "de massa" is dat Scantraxx commercieel is, dus dan mag dat niet. :')

dawasiknie schreef:
Ik word me een partij moe van mensen die nu nog steeds zeuren dat hardstyle harder moet. Onder welke steen lig je dan in godsnaam?
Dit jaar is het aanbod en de variatie enorm toegenomen, een hoop hard spul dat uitkomt en dat ook gepromoot wordt door grote organisaties (B2S met Loudness, Q-dance en AoD op Dominator, Q-dance pres. Fusion etc.) . Wat wil je nou in godsnaam nog meer?
Alsjeblieft haal die kop uit het zand en ga lekker genieten van het grote aanbod harder spul dat er intussen is ipv constant maar af te geven op het gene wat je niet aan staat.

En hier nog zo'n held die de waarheid spreekt als je het mij vraagt. Je hoeft niet op iedere track af te geven die volgens jou gewoon matig is. Echt niet. Je kan ook gewoon het zachtere gedeelte naast je leggen zonder het af te kraken. Dat is in veel gevallen gewoon een betere optie.

Hardstyle is in 2010 zoveel breder geworden met het "volwassen" worden van de hardere stroming inlcuis de ruimte op feesten ervoor. Accepteer dat en kies je favorieten, maar laat aub ook andere mensen van de stijl genieten die jou niet ligt..

+10000000000000000000000000000000000000x36653564765785785785787587 :)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 20:00 

AFCA schreef:
+10000000000000000000000000000000000000x36653564765785785785787587 :)

Math Error :aww:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Harder hoeft het niet zoals ik een paar posts hierboven al zei, de track is verbeterd maar nog steeds slecht. En zeg nou zelf, allen die vocals zijn al zo slecht dat ik zelf hhz en wz geen respect kan geven voor dit nummer...
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Harder hoeft het niet zoals ik een paar posts hierboven al zei, de track is verbeterd maar nog steeds slecht. En zeg nou zelf, allen die vocals zijn al zo slecht dat ik zelf hhz en wz geen respect kan geven voor dit nummer...

Het gaat me niet zozeer om jou, jij hebt het talent te vinden wat je zelf wil. Ik heb het meer over dit soort reacties:

Citaat:
Scantraxx -69506089059904908540986905804680935783947957348975347895389, alle andere labels +1.

En van dezelfde meneer/mevrouw op youtube:
Citaat:
First it seems you´ve made a come back, with Feedback. But now you make this uninspired typical nu style track, shame on you. Focus on harder tracks or just leave the scene please.

Wildstylez -1

Headhunterz -1

Scantraxx -10

This label is dying.

Nogmaals: tracks hoeven niet hard te zijn. En al vind je van wel, kun je ze prima links laten liggen. Ik ga ook niet bij ieder nummer wat ik niet leuk vind vertellen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 20:47 

Donateur

Dakpan schreef:
dawasiknie schreef:

Niet mee eens. De Blij/Duister, Rauwer/Euforischer verhoudingen zijn naar mijn mening nog steeds niet in balans. De Euforische hardstyle blijft het grootste % van de hedendaagse hardstyle bezetten.

Is toch ook logisch? De melodieuze en toegankelijke hardstyle zal ook altijd meer mensen trekken. 2 jaar geleden had de mainstream-hardstyle volledig de overhand, nu zie je toch steeds duidelijker meer hardere hardstyle komen waar organisaties ook de ruimte voor geven. In hardcore, trance en noem het allemaal op ook precies hetzelfde :) . Mainstream zal altijd en in elk genre groter zijn. Net of dat vroeger in de early-tijd niet zo was.

Down With The Hardstyle is wel een ontzettend kutnummer zeg, zonde van de moeite.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:01 

Hardtraxx Addict

Down with the hardstyle is gewoon voor een ander publiek, als HHZ en WS hun willen berijken , dan moet je ze daar ook gewoon de ruitme voor geven.
Zelf vind ik het geen superplaat maar om het nou af te kraken.. nee.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:11 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
G1LL schreef:

Het gaat me niet zozeer om jou, jij hebt het talent te vinden wat je zelf wil. Ik heb het meer over dit soort reacties:

Citaat:
Scantraxx -69506089059904908540986905804680935783947957348975347895389, alle andere labels +1.

En van dezelfde meneer/mevrouw op youtube:
Citaat:
First it seems you´ve made a come back, with Feedback. But now you make this uninspired typical nu style track, shame on you. Focus on harder tracks or just leave the scene please.

Wildstylez -1

Headhunterz -1

Scantraxx -10

This label is dying.

Nogmaals: tracks hoeven niet hard te zijn. En al vind je van wel, kun je ze prima links laten liggen. Ik ga ook niet bij ieder nummer wat ik niet leuk vind vertellen hoe verschrikkelijk het allemaal wel niet is.

Ik wordt ook moe van dit soort dingen:

Citaat:
fuck nu-style!!!!

Citaat:
This is NUSTYLE and not HARDstyle. You can't deny it, faggots

Wat er ook al gezegd is, het aanbod binnen de scene is een stuk groter geworden. Je hebt genoeg keuze!
Maar ga niet bij iedere pitchkick (wat door veel ook niet gewaardeerd kan worden) of "blije" melodie zeiken over hoe slecht een track is en hoe goed B-front wel niet is.. Ja zijn tracks beuken hard maar het lijkt soms wel of deze jongen al onsterfelijk is verklaard.. Rawstyle god :')
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:18 

Hardtraxx Veteran

Youtube berichten kun je toch niks van afleiden, aparte lui vaak. Maar je hebt wel gelijk, ik bemoei me er gewoon niet zo veel mee. Ik luister gewoon waar ik op het moment zin in heb. En dat is gewoon vaak Fusion, maar een Scantraxx track of tracks van andere labels gaan er ook goed in.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 21:40 

Hardtraxx Addict

Ja, sorry van die 2 domme comments, was toestraks nogal kwaad. :$ Heb ze al verwijderd.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:01 

Hardtraxxer

Aardig nummer die van HHZ & WS zit prima in elkaar maar het heeft niet wat Project 1, Blame it on the music en Stuck in your head had.. :/
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:15 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

:drool:

Bovenstaande twee stonden er nog niet bij.

-----

Fuck The System klinkt goed! Showtek in een hokje plaatsen wordt steeds lastiger, dus wat hun doelstelling betreft hebben ze dat gehaald. In de laatste paar nummers die ze uitbrengen variëren ze steeds meer in combinatie met andere stijlen. Met de remix van die track van Marcel Woods was dat ook al zo (al vond ik die niet zo goed). Zolang je Hardstyle laat varen, zijn het lekkere platen die ze produceren.

Breakbeat Junkie klinkt ook nog netjes, al vind ik de vocals wat minder. Verder klinkt het goed en zit het kwalitatief goed in elkaar. F-Track vind ik niks...

-----

Leuke discussie wordt hier toch weer gevoerd over HHZ, WS en Scantraxx. Zoals een aantal hiervoor ook al hebben gezegd is het al een goed teken dat de variatie in de hardstyle groter wordt. Voor iedereen zit er wat leuks tussen. Het argument dat mainstream (te) groot blijft vind ik niet echt een sterk argument. In elk genre heb je mainstream, welke altijd groter zal zijn. Bij Trance is dat Uplifting, terwijl Tech en Progressive toch ook een flinke aanhang heeft. Bij Rock, R&B, House en zelfs Nederpop heb je die verschillen. Wat mij betreft ook volkomen logisch.

Over DWTH zelf: de track klinkt goed moet ik zeggen. Vocals kun je over twisten, de rest van de track klinkt toch erg netjes. Kwalitatief zit deze track goed in elkaar en hij is zeker beter als beide Defqon anthems van deze heren. Dat mensen deze track niks vinden kan ik begrijpen en respecteer ik ook, maar om dan meteen de producers weer de grond in te trappen gaat ver, té ver. Ik denk dat mensen die deze track niks vinden toch een pluspunt aan de track kunnen zien: geen opwaartste pitchkicks, maar eerder omlaag. Goede ontwikkeling al zeg ik het zelf.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

Hunt schreef:

Deze is best wel tof! Zeker niet hard, maar wel tof. Heb ik steeds vaker met die tracks van ze. Goed teken al zeg ik het zelf.

Mooie post trouwens Hunt :thumbup:.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 22:47 

Hardtraxx Addict

Ik waardeer Showtek ook al een stuk meer nu ze deze weg in zijn geslagen, leuke tracks! :)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:06 

Donateur

Fuck The System :woot: Ik ben blij verrast, lijkt net een of andere smerige Prodigy-track uit de jaren 90. Supervet nummer en ver buiten alle hokjes. Dit soort experimentele dingen moeten ze echt vaker maken, The Bottle-remix vond ik ook al een succes.

En Breakbeat Junkie is een leuk nummer a la Stereophonic. Die vond ik ook al tof en dit nummer kan me ook wel bekoren.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 23:29 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Deze is best wel tof! Zeker niet hard, maar wel tof. Heb ik steeds vaker met die tracks van ze. Goed teken al zeg ik het zelf.

dawasiknie schreef:
Fuck The System :woot: Ik ben blij verrast, lijkt net een of andere smerige Prodigy-track uit de jaren 90. Supervet nummer en ver buiten alle hokjes. Dit soort experimentele dingen moeten ze echt vaker maken, The Bottle-remix vond ik ook al een succes.

En Breakbeat Junkie is een leuk nummer a la Stereophonic. Die vond ik ook al tof en dit nummer kan me ook wel bekoren.

Toch mooi om te zien dat mensen Showtek toch blijven waarderen, ook al kotst een groot deel van de mensen hier Showtek uit. The Bottle vond ik zelf minder, maar komt ook meer omdat ik het origineel ook niet leuk vind. Met deze tracks krijgen ze toch weer waardering!
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 00:12 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Hunt schreef:

Mooie post trouwens Hunt :thumbup:.

Ik vind nog steeds dat je dit geen Hardstyle kan noemen, die kicks zijn echt veelste zacht.
Ik vind het meer een soort hardere trance, mijn smaak is het niet ieder geval.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 02:15 

Hardtraxxer

Nieuwe showteks vind ik lekker. :)
Fts, lekker experimenteel !
Breakbeat junkie, iets meer breakbeat had gemogen :p maar wel lekker!
F-track, minder als de andere twee; had van mij experimenteler en harder gemogen. Toch beter als vorige F-track :p

Showtek is weer lekker bezig (hoewel ik the bottle ivm de origineel niet echt spectaculair vind, slechts harder ;) )
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 04:18 

Hardtraxxer

Wat ik dus wou zeggen, de nieuwe showtek is super origineel en nog is lekker ook!!!!!

Misschien niet de harde hardstyle, maar wel heerlijk 2000 nog iets :yay:
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 07:27 

Die nieuwe B-Fronts zijn echt gruwelijk hard :drool:. Trouwens vannacht ook wat nieuwe Ran-D gehoord. En die nieuwe Donkey Rollers track, klinken gruwelijk!
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 09:39 

Hardtraxxer

DFH schreef:
Aardig nummer die van HHZ & WS zit prima in elkaar maar het heeft niet wat Project 1, Blame it on the music en Stuck in your head had.. :/

Stuck in your head was wat my betreft ook een waardeloos nummer, deed me niks.
vooral als je gaat vergelijken met Blame it on the music/project one.
Down with the hardstyle jaa op de vocals na is het nog niet eens zo heel slecht.
zeker een verbetering van de oude versie.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 10:46 

Hardtraxx Addict

hmm niet echt mijn ding die nieuwe showteksound..
heb t gevoel aldoor dat t net iets mist.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 11:37 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Ik vind dit toch zeker een van de betere producties van HHZ dit jaar (kan natuurlijk ook aan de inbreng van Wildstylez, of het lage niveau van zijn producties dit jaar liggen).

Even wat kleine pluspuntjes voor mij op een rij:
-Geen omhoog pitchende kicks, het gebruik van een kick in de climax die ik een beetje associeer met die van Zatox en Subsonic van HHZ
-Geen blij kermis melodietje, met een vrolijke hoge synth.. maar een wat zwaardere lagere synth
-Vocals die lekker blijven hangen (alhoewel ze misschien niet veel toevoegen aan het nummer, nja zonder vocals zou die te leeg klinken)

:)
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 12:58 

Meer volgt.
Bericht Geplaatst op 09 okt 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)

Bron: HHZ op Hyves
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks