Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 420  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:25 

Artiest

Parvuz schreef:
Dakpan schreef:
Scantraxx blijft echt maar dieper in aanzien zakken, terwijl labels als Fusion, TiLLT en Theracords blijven stijgen. Wordt tijd dat Dov z'n ogen ook eens opent.

Ze luisteren bij Scantraxx niet meer naar wat hun 'fans' vinden. Ik neem aan dat merendeel vind dat deze track onder de maat is voor Scantraxx. Waar blijven de echt goede platen? :(

En dat baseer je wat je op internet leest zeker? De internet helden ala 1% van de mensen welke je op een evenement ziet.

Ik vind het nog steeds een goeie plaat, wellicht was een non vocal mix inderdaad wel leuk geweest maar zit wederom goed in mekaar.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:26 

Hardtraxxer

Vind die plaat eigenlijk nog best klinken, :thumbup:
Om gelijk te zeggen dat scantraxx onder de maat is , is wel beetje erg denk

achja we blijven echte nederlanders , Dus nooit eens een keer tevreden
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:28 

Aan het typen...

TheDizZorder schreef:
alle muziek die wij luisteren worden gemaakt in het genre HARDSTYLE

want alles een nieuw naampie krijgt ken je de naam hardstyle net zo goed wegtiefen!

Happystyle
    Rawstyle
    NuStyle
    earlystyle
    Italianstyle

dus laat hardstyle maar zitten dan

Volgens jouw redenering kunnen ze trance, hiphop, pop, rock, metal, hardcore, house en vrij wel ieder genre weggooien, want dat zijn allemaal genres met substromingen. Sommigen met wel wel meer dan 50. :aww:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
Parvuz schreef:
Dakpan schreef:
Scantraxx blijft echt maar dieper in aanzien zakken, terwijl labels als Fusion, TiLLT en Theracords blijven stijgen. Wordt tijd dat Dov z'n ogen ook eens opent.

Ze luisteren bij Scantraxx niet meer naar wat hun 'fans' vinden. Ik neem aan dat merendeel vind dat deze track onder de maat is voor Scantraxx. Waar blijven de echt goede platen? :(

En dat baseer je wat je op internet leest zeker? De internet helden ala 1% van de mensen welke je op een evenement ziet.

Ik vind het nog steeds een goeie plaat, wellicht was een non vocal mix inderdaad wel leuk geweest maar zit wederom goed in mekaar.

Als je nagaat hoeveel negatieve reacties ze al hebben gehad op deze track een hele tijd terug, dan vind ik het niet echt snugger om hem toch uit te brengen. En tuurlijk zullen er een hoop reacties komen van mensen die eigenlijk het recht niet hebben om er wat over te zeggen, maar als Scantraxx zijnde mag je toch wel gaan nadenken over de track als je zo veel negatieve reacties al hebt gehad. Of zit ik nu verkeerd?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:32 

Hardtraxx Addict

Down with the hardstyle is geen slecht nummer, qlimax is wel wat simpel/standaart. Vind de vocals wel dik :P
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:33 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Dakpan schreef:

Waar blijven de echt goede platen? :(

Niet op Scantraxx. ^^
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:35 

Artiest

kan me nog herinneren dat HHZ origineel tijd geleden op youtube zette, geen goed woord stond er onder, iedereen zat het af te kraken.
Toch wel triest want zo slecht is het helemaal niet, ik vind dat Scantraxx en HHZ vaak niet t respect krijgen dat ze verdienen, sluit niet uit dat ik labels als Fusion en Tillt en artiesten als Zany en Max enforcer beter bezig vind zijn dan Scantraxx, maar alsnog, het verdient meer respect dan vaak wordt gegeven.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:36 

Hardtraxx Veteran

Pff die Down With The Hardstyle, ik ben bang dat ze hier ook erg veel kritiek op gaan krijgen. Als ze die vocals eruit hadden gesloopt en een andere naam verzonnen hadden was ie al een stuk beter. Wel een hele dikke + dat er geen hoge pitchkicks in zitten maar juist kicks die omlaag pitchen.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 14:56 

Hardtraxxer

Ik vind het helemaal geen slechte plaat! Het lijkt wel of HHZ niks meer goed kan doen op dit forum. Iedereen wil alleen maar raw platen horen. Ook krijg ik de indruk dat veel mensen hier Scantraxx aan het uit kotsen zijn.. Maar er zijn genoeg artiesten bij Scantraxx, waaronder Ran-D, Frontliner, Wildstylez, A-Lusion/SI en persoonlijk ook HHZ die goede platen maken. Ik hoop nog steeds dat HHZ terug komt.. Hopelijk na de release van Robotic`s Dream en Club Bizarre krijgt HHZ weer wat meer respect op dit forum.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:08 

Artiest

JolleNL schreef:
Pff die Down With The Hardstyle, ik ben bang dat ze hier ook erg veel kritiek op gaan krijgen. Als ze die vocals eruit hadden gesloopt en een andere naam verzonnen hadden was ie al een stuk beter. Wel een hele dikke + dat er geen hoge pitchkicks in zitten maar juist kicks die omlaag pitchen.

Denk je uberhaupt dat men zich druk maakt over wat hier op internet wordt geschreven? Het is slechts een heel beperkt groepje mensen.

In NL is men zelden tevreden over iets. De hele markt is hier al verzadigd etc etc. Mocht je het niet beseffen nodig ik je graag een keer uit om mee te gaan naar het buitenland :)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:12 

Hardtraxx Veteran

Nego schreef:
JolleNL schreef:

Denk je uberhaupt dat men zich druk maakt over wat hier op internet wordt geschreven? Het is slechts een heel beperkt groepje mensen.

Deed 'men' dat maar eens, dan zou die hele scene er beter op worden. Maar kan me nog iets herinneren over een Heatzone track die na veel aandacht op t internet van Stanley z'n tube is afgehaald?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:16 

Artiest

Dakpan schreef:
Nego schreef:
JolleNL schreef:

Deed 'men' dat maar eens, dan zou die hele scene er beter op worden. Maar kan me nog iets herinneren over een Heatzone track die na veel aandacht op t internet van Stanley z'n tube is afgehaald?

Ja dat had stanley zelf gedaan :). Jij vergeet blijkbaar een ding en dat is dat de markt niet alleen hetgeen is wat jij hier op internet leest.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:19 

Aan het typen...

De scene een markt noemen zegt al genoeg over jouw visie op muziek :x
De mensen op het forum zijn inderdaad maar 1% van de hele scene, maar de rest van de scene zijn vrijwel alleen maar schaapjes die zich nooit verdiept hebben noch kritisch zijn. Het is leuk dat je daar geld kunt verdienen, maar het zegt helemaal niets over de kwaliteit van je muziek.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:27 

Hardtraxx Crew

Ik vind hem opzich nie heel verkeerd klinken, beter dan ik verwacht had. Wildstylez kick is wel leuk, alleen de vocals is 10x niks.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:28 

Artiest

Lyst schreef:
De mensen op het forum zijn inderdaad maar 1% van de hele scene, maar de rest van de scene zijn vrijwel alleen maar schaapjes die zich nooit verdiept hebben noch kritisch zijn. Het is leuk dat je daar geld kunt verdienen, maar het zegt helemaal niets over de kwaliteit van je muziek.

De scene is altijd een markt aangezien er muziek verkocht wordt. Voor een schilder is er ook een markt en die doet het ook niet voor het geld.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:33 

Aan het typen...

Nego schreef:
Lyst schreef:

De scene is altijd een markt aangezien er muziek verkocht wordt. Voor een schilder is er ook een markt en die doet het ook niet voor het geld.

Het gaat mij erom dat jij je luisteraars als markt ziet in plaats van liefhebbers van je muziek.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:37 

Artiest

Het is dan toch ook markt? En het kunnen altijd liefhebbers zijn van muziek. Ik snap best dat je die dingen los ziet maar kijk dr eens via een combinatie naar.

Men blijft maar roepen dat hardstyle harder en harder moet maar als je naar het buitenland gaat willen ze het juist niet. Daar trekken ze dat helemaal niet.

Het feit dat hier in nederland de markt op slot zit werkt dat inderdaad ook niet mee. Mooi voorbeeldje van het op slot zitten van de markt.

Zet Zany hier neer in Discotheek X met 5 euro entree.. (500 mensen binnen). Zet Zany elders in buitenland neer voor 20 euro entree. Uitverkocht met 1000 man.

Mensen zijn hier "te" verwent wat dat betreft want helaas wel jammer is. Het gebeurd echter in elke scene... dingen gaan en dingen komen weer. Ik vermoed dat er langzaam wel dingen gaan veranderen maargoed.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

DWTH: Ongelofelijke kuttekst. Kicks zijn wel beter dan normaal. Klinkt als een middelmatige Showtek track met betere kicks. Niet wat ik wil horen maar ook niet dat mn oren er spontaan zelfmoord van plegen.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:53 

Aan het typen...

Natuurlijk is er een markt, dat ontken ik ook niet. Maar het feit dat je als artiest je fans als een markt ziet en beschrijft, gaat er bij mij gewoon niet in.

Voor mij maakt het ook niet uit of er 500 man komen die 5 euro betalen of 1000 die 20 euro betalen. Het gaat er om dat mensen voor jouw muziek komen. En als je het dan toch als markt wilt bekijken, in Nederland is er veel meer concurrentie. Dus als er 500 mensen naar jouw komen, dan hebben ze een keuze gemaakt tussen meerdere artiesten waar ze ook heen konden. Bovendien hebben ze jouw al tig keer gezien, maar toch komen ze. Dat zijn in theorie liefhebbers, mensen die speciaal voor je muziek komen. In de praktijk zijn het vooral mensen die toevallig in de buurt wonen of nauwelijks verdiept hebben in hardstyle. In het buitenland is men al blij als er überhaupt een artiest komt. Hetzelfde geldt voor de early scene nu, wij zijn blij als er iemand een early-achtige track maakt, wij zijn hier positief over. Terwijl het qua kwaliteit eigenlijk bij lange na niet kan tippen aan andere early tracks. Zodra het aanbod laag is, wordt je lat van wat goed is, naar beneden bijgesteld. Als het aanbod hoog ligt zijn mensen niet opeens verwend, maar dan kunnen ze echt zeggen wat ze vinden, omdat er immers genoeg aanbod is.

Er wordt zo hard geschreeuwd dat hardstyle harder moet, omdat de artiesten telkens weer proberen de muziek nog toegankelijker te maken. Terwijl de huidige scene dat helemaal niet wil. Toch wordt het gedaan, omdat de kritiek van liefhebbers er niet toe doet als er geld te halen valt bij een veel grotere groep. En als kleine groep moet je gewoon hard schreeuwen, wil je uberhaupt nog een beetje aandacht vinden.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:56 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
Mensen zijn hier "te" verwent wat dat betreft want helaas wel jammer is. Het gebeurd echter in elke scene... dingen gaan en dingen komen weer. Ik vermoed dat er langzaam wel dingen gaan veranderen maargoed.

Ik voel me hier anders niet echt verwend, denk dat het hier ook niet veel mee te maken heeft. Heeft er meer mee te maken dat het voor ons bereikbaarder is dan als ik het buitenland (het discotheek/feest gebeuren).

En tuurlijk gaan er dingen veranderen, hardstyle (en de meeste andere genres) wordt commercieler. Iedereen kan tegenwoordig nummers luisteren en downloaden, en dit enkel door wat toetsen in te drukken en een keer met je muis heen en weer te gaan. Het gevaarlijke (volgens mij) hiervan is dat mensen lui worden, wat oppervlakkigheid met zich meebrengt.

Die oppervlakkigheid is de boosdoener niet het verwend zijn. De liefhebbers hebben geen probleem met 5 euro, het zijn de mensen die geen zin hebben om verder te kijken, of het niet nodig vinden om verder te kijken omdat ze internet hebben.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 15:59 

Hardtraxx Elite

Jongens dit is het new tracks topic :D

Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:05 

Hardtraxx Elite

Heart of darkness klinkt wel vet :) .
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:06 

Hardtraxx Elite

hij heeft tips van The Machine gehad. (ik zeg dus niet dat de track door The Machine is gemaakt he!)
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:09 

Hardtraxx Elite

wat voor tips :) ?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2010 16:10 

Donateur

Ik word me een partij moe van mensen die nu nog steeds zeuren dat hardstyle harder moet. Onder welke steen lig je dan in godsnaam?
Dit jaar is het aanbod en de variatie enorm toegenomen, een hoop hard spul dat uitkomt en dat ook gepromoot wordt door grote organisaties (B2S met Loudness, Q-dance en AoD op Dominator, Q-dance pres. Fusion etc.) . Wat wil je nou in godsnaam nog meer?
Alsjeblieft haal die kop uit het zand en ga lekker genieten van het grote aanbod harder spul dat er intussen is ipv constant maar af te geven op het gene wat je niet aan staat.
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 420  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks