Nego schreef:
Mensen zijn hier "te" verwent wat dat betreft want helaas wel jammer is. Het gebeurd echter in elke scene... dingen gaan en dingen komen weer. Ik vermoed dat er langzaam wel dingen gaan veranderen maargoed.
Ik voel me hier anders niet echt verwend, denk dat het hier ook niet veel mee te maken heeft. Heeft er meer mee te maken dat het voor ons bereikbaarder is dan als ik het buitenland (het discotheek/feest gebeuren).
En tuurlijk gaan er dingen veranderen, hardstyle (en de meeste andere genres) wordt commercieler. Iedereen kan tegenwoordig nummers luisteren en downloaden, en dit enkel door wat toetsen in te drukken en een keer met je muis heen en weer te gaan. Het gevaarlijke (volgens mij) hiervan is dat mensen lui worden, wat oppervlakkigheid met zich meebrengt.
Die oppervlakkigheid is de boosdoener niet het verwend zijn. De liefhebbers hebben geen probleem met 5 euro, het zijn de mensen die geen zin hebben om verder te kijken, of het niet nodig vinden om verder te kijken omdat ze internet hebben.