Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:49 
 

Vind ja Zatox en Frontliners kicks slechter dan dit? :huh:
voor de rest ben ik het helemaal met je eens :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zoals Skoedel zei
Skip-I-Ball :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Citaat:
1. Er zijn meerdere producers die samples gebruiken van andere tracks/muziekstijlen. (Pollen die een hele Tiësto melo namaakt kan blijkbaar wel?)
2. Is daar iets mis mee? Waarom zeurt niemand over Wildstylez die zijn vocals van b2b ook jat (vocals zijn van een hc nummer).
3. Hij heeft wel meer zelf gemaakt dan alleen de kick.. En al was het dezelfde kick, Zatox kan het wel flikken bij weet ik hoeveel platen zonder gezeur en als HHZ een keer dezelfde kick gebruikt is het slecht!?

Conclusie: Ik snap al het gezeik rond deze track niet!


1. Welke track is la nuit noire dan van gejat ? ik ken geen tiesto track met zo'n melo. En boven dat la nuit noire klinkt goed, dit niet.

2. Vocals jatten is niks mis mee, maar vocals jatten en ze nog cheesier en kinderachtiger maken vind jij goed ?

3. Ik weet niet waar jij je oren en ogen hebt maar ik hoor van meer mensen gezeur over de kicks van frontliner, zatox en brennan heart dan dat ik gezeur over de kicks van headhunterz hoor.

Deze kicks die gaan ook in het rijtje slecht maar ik vind die van frontliner en zatox nogsteeds slechter ( Frontliner verbetert wel laatst )

1. Weet ook niet waar het vandaan komt dat die melodie van een Tiesto track is afgeleid, maar wel exact gekopieerd van een ander trance plaatje :P

2. De vocals zijn dus niet letterlijk gejat zoals je nu zelf al aangeeft.. ze zijn alleen geïnspireerd door een ander nummer (dit wou ik nog even duidelijk maken aan degenen die zeggen dat ze letterlijk gejat zijn)

3. Wat vind je dan zo enorm slecht aan deze kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welk tranceplaatje dan, daar ben ik benieuwd naar. Natuurlijk heeft hij wel veel weg van diverse trance-melodieën, maar dat komt omdat dit een van de melodiestijlen is die ze in trance veel hanteren.

En wat er slecht is aan deze kick? Naast dat ie om de 2x pitcht, is ie zo soft dat ik er compleet voorbij skipte op zoek naar de climax >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crosspost uit ander topic:

Net nu hij weer was gestegen in mijn reputatielijst, daalt hij weer ontiegelijk snel naar beneden. Ik hoopte dat ik het op Hard Bass niet goed hoorde, maar blijkbaar toch wel. Wat een gigantisch kutnummer. Nu al genomineerd voor fail van het jaar! :sick: :sick: :sick: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat punt wat lyst maakte. Ik skipte over de kick omdat ik m niet hoorde.

Live klinkt ie wel iets beter maar nog steeds onder gemiddeld.

Frontliner en zatox hebben allebij inderdaad Skip-i-ball kicks :P
RTS - Poing kun je er bijna mee vergelijken.
En Brennan heeft al n jaar of wat dezelfde holle kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

krijgen we dan volgend jaar op de defqon dvd iemand die zegt:
ja we hebben zojuist de kick van zatox uit de boom gehaald en in het water geschopt? :P

en ik hoorde deze van de wcs op hardbass toen dacht ik tjill, maar nu ik hem zo hoor
valt hij toch echt tegen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die ZeroDB set van Zatox klinkt deze toch wel heel erg dik! Kan er wel van genieten. Dikste pluspunt is die breakbeat + violen in de break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 02:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

scheiten op hardstyle is altijd chill
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 12:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die intro en outro zijn echt wel vet hoor ben ik nu van mening. Maar Die kick in de climax valt helemaal weg, helemaal al in een setje die ik net luisterde... Is het trouwens de eerste keer dat een kick om de 2x pitcht?
Origineel zou het dan wel zijn, maar mooi is wat anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al door die vocals is die verschrikkelijk net als from within en die vocals zijn echt niet zo als die oude tracks van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die vocals boeien mij nooit zo. Van mij part zegt die
I'm Headhunterz the coolest boy on earth. Als het maar een vette track is, maar ja dat kun je dus ook niet zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgensmij maakt het voor 3/4 van die volgers van headhunterz niet eens uit hoe de track klinkt.
Als het maar van headhunterz komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:28 
 
Hardtraxxer

D-Nemacyst schreef:
Volgensmij maakt het voor 3/4 van die volgers van headhunterz niet eens uit hoe de track klinkt.
Als het maar van headhunterz komt.


Indd , check al die fanboys en girls dan slijmen @ youtube reacties :') .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 14:29 
 
Hardtraxxer

Pfff en reacties als '' Headhunterz the best HS dj '' zie je ook vaak zat langskomen :huh: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

this kick through a good system...farrrk...headhunterz makes the best quality kicks...so nobody sit at their comps complaining...

vond ik wel geinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Werkelijk waar als ik die discussies onder yt-videos soms zie, dan vraag ik me af hoe ze elkaar in godsnaam kunnen begrijpen. Wartaal dat ze spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
D-Nemacyst schreef:
Volgensmij maakt het voor 3/4 van die volgers van headhunterz niet eens uit hoe de track klinkt.
Als het maar van headhunterz komt.


Indd , check al die fanboys en girls dan slijmen @ youtube reacties :') .


Mss omdat HHZ een van de weinige is die internationaal bekend is?! En Youtube toch wel een internationaal medium is.. Laat de mensen van Youtube er lekker buiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hmm op GHF en Harderstate zitten mensen van over de hele wereld en die kennen de scene waarschijnlijk nog beter dan jij. Het zijn vooral de mensen die zich alleen aan de oppervlakte van hardstyle bevinden en zich nog niet/nooit verdiept hebben. Onder die mensen is Headhunterz een ware held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Hmm op GHF en Harderstate zitten mensen van over de hele wereld en die kennen de scene waarschijnlijk nog beter dan jij. Het zijn vooral de mensen die zich alleen aan de oppervlakte van hardstyle bevinden en zich nog niet/nooit verdiept hebben. Onder die mensen is Headhunterz een ware held.


Ok :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:36 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Hmm op GHF en Harderstate zitten mensen van over de hele wereld en die kennen de scene waarschijnlijk nog beter dan jij. Het zijn vooral de mensen die zich alleen aan de oppervlakte van hardstyle bevinden en zich nog niet/nooit verdiept hebben. Onder die mensen is Headhunterz een ware held.


Headhunterz is en blijft nog steeds een held onder de mainstream ;)

Headhunterz - Muzikal Revolution
Headhunterz & Brennan Heart - The MF point of Perfection
Headhunterz - Scantraxx Roots :D
Headhunterz - Psychedelic
Nummers van Project One

Ik weet niet wat het nou het punt is om in een keer fans van headhunterz belachelijk te maken. Ieder zijn muziek/smaak. Als jij meer van de theracords (hardere hardstyle) bent fijn. Headhunterz maakt gewoon mainstream muziek dus dan verwacht je ook wat softere/ experimentele hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een bagger plaat is dit :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Panna schreef:

Headhunterz is en blijft nog steeds een held onder de mainstream ;)

Headhunterz - Muzikal Revolution
Headhunterz & Brennan Heart - The MF point of Perfection
Headhunterz - Scantraxx Roots :D
Headhunterz - Psychedelic
Nummers van Project One

Ik weet niet wat het nou het punt is om in een keer fans van headhunterz belachelijk te maken. Ieder zijn muziek/smaak. Als jij meer van de theracords (hardere hardstyle) bent fijn. Headhunterz maakt gewoon mainstream muziek dus dan verwacht je ook wat softere/ experimentele hardstyle :thumbup:


tracks als subsonix aiming 4y brain scar your face speakerfreak enzo dat waren tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Panna schreef:
Lyst schreef:
Hmm op GHF en Harderstate zitten mensen van over de hele wereld en die kennen de scene waarschijnlijk nog beter dan jij. Het zijn vooral de mensen die zich alleen aan de oppervlakte van hardstyle bevinden en zich nog niet/nooit verdiept hebben. Onder die mensen is Headhunterz een ware held.


Headhunterz is en blijft nog steeds een held onder de mainstream ;)

Headhunterz - Muzikal Revolution
Headhunterz & Brennan Heart - The MF point of Perfection
Headhunterz - Scantraxx Roots :D
Headhunterz - Psychedelic
Nummers van Project One

Ik weet niet wat het nou het punt is om in een keer fans van headhunterz belachelijk te maken. Ieder zijn muziek/smaak. Als jij meer van de theracords (hardere hardstyle) bent fijn. Headhunterz maakt gewoon mainstream muziek dus dan verwacht je ook wat softere/ experimentele hardstyle :thumbup:

Een varken heeft een neus. Jij hebt ook een neus, dus je bent een varken. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Panna schreef:
Lyst schreef:
Hmm op GHF en Harderstate zitten mensen van over de hele wereld en die kennen de scene waarschijnlijk nog beter dan jij. Het zijn vooral de mensen die zich alleen aan de oppervlakte van hardstyle bevinden en zich nog niet/nooit verdiept hebben. Onder die mensen is Headhunterz een ware held.


Headhunterz is en blijft nog steeds een held onder de mainstream ;)

Headhunterz - Muzikal Revolution
Headhunterz & Brennan Heart - The MF point of Perfection
Headhunterz - Scantraxx Roots :D
Headhunterz - Psychedelic
Nummers van Project One

Ik weet niet wat het nou het punt is om in een keer fans van headhunterz belachelijk te maken. Ieder zijn muziek/smaak. Als jij meer van de theracords (hardere hardstyle) bent fijn. Headhunterz maakt gewoon mainstream muziek dus dan verwacht je ook wat softere/ experimentele hardstyle :thumbup:

Een varken heeft een neus. Jij hebt ook een neus, dus je bent een varken. :sleep:


Wat is er mis met zijn reactie? Is iedereen, die volgens jou "geen kennis hebben van de scene", te min of zo? Ga eens meningen leren te respecteren.. ipv van iedereen te gaan bashen waar je het niet mee eens bent!
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks