Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 08:52 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wie gaat er nu op de tribune zitte bijn zo'n vet feest :nono:
Almighty schreef:
Hardop gelachen vanaf de tribune.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 11:17 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik was zelfs het stadion uitgelopen bij team green als ik er was geweest :sick: En bijna al die nieuwe leden praten over een (paar) jaar ook wel weer anders. Zo gaat het al jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 12:29 
 

tim510 schreef:
wie gaat er nu op de tribune zitte bijn zo'n vet feest :nono:
Almighty schreef:
Hardop gelachen vanaf de tribune.

Ook ik moet plassen, eten, drinken, even rusten, socializen, naar de show kijken (stond vooraan, dan krijg je weinig mee) en Team Green boeide mij toch niet, en was blij toe. Slechtste set v/d avond



Was jij er dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 14:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik was zelfs het stadion uitgelopen bij team green als ik er was geweest :sick: En bijna al die nieuwe leden praten over een (paar) jaar ook wel weer anders. Zo gaat het al jaren.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 15:32 
 

Lyst schreef:
Ik was zelfs het stadion uitgelopen bij team green als ik er was geweest :sick: En bijna al die nieuwe leden praten over een (paar) jaar ook wel weer anders. Zo gaat het al jaren.

Daar in tegen heeft team blue het toch weer dik goed gemaakt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Onder filmpje van deze op Hardbass gereageerd op youtube. Gelijk van die 14jarige headhunterz fanbois die op mij reageren :') Youtubevolk :') :')

You say Lady Gaga I say Sarah Maria. - You say Hannah Montana I say Showtek - You say Owl City I say Noisecontrollers. - You say Jonas Brothers I say Alpha twins - You say Taylor Swift I say Headhunterz - 80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, thumb this up. Don't let the spirit of Hardstyle die...

:') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:

1. Klopt
2. Klopt
3. Nee, duidelijk een andere kick

Tja, smaken verschillen denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2011 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een rottrack :sick: hier is gewoon werkelijk niks aan xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Maximum schreef:
Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:

1. Klopt
2. Klopt
3. Nee, duidelijk een andere kick

Tja, smaken verschillen denk ik :P


Haha was ook het einige pund met een vraagteken er achter, wist het namelijk niet zeker.. vond het zelf al niet namelijk, maar ik hoor het meedere roepen en het is nou niet dat ik die track graag luister :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tim510 schreef:
wie gaat er nu op de tribune zitte bijn zo'n vet feest :nono:
Almighty schreef:
Hardop gelachen vanaf de tribune.


ook wij zijn mensen, ook wij hebben behoeften aan rust, eten, drinken en een lege blaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:


1. Er zijn meerdere producers die samples gebruiken van andere tracks/muziekstijlen. (Pollen die een hele Tiësto melo namaakt kan blijkbaar wel?)
2. Is daar iets mis mee? Waarom zeurt niemand over Wildstylez die zijn vocals van b2b ook jat (vocals zijn van een hc nummer).
3. Hij heeft wel meer zelf gemaakt dan alleen de kick.. En al was het dezelfde kick, Zatox kan het wel flikken bij weet ik hoeveel platen zonder gezeur en als HHZ een keer dezelfde kick gebruikt is het slecht!?

Conclusie: Ik snap al het gezeik rond deze track niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik wel waardelose track dit is geen hardstyle meer momop
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 12:26 
 
Hardtraxx Addict

Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:


1. Er zijn meerdere producers die samples gebruiken van andere tracks/muziekstijlen. (Pollen die een hele Tiësto melo namaakt kan blijkbaar wel?)
2. Is daar iets mis mee? Waarom zeurt niemand over Wildstylez die zijn vocals van b2b ook jat (vocals zijn van een hc nummer).
3. Hij heeft wel meer zelf gemaakt dan alleen de kick.. En al was het dezelfde kick, Zatox kan het wel flikken bij weet ik hoeveel platen zonder gezeur en als HHZ een keer dezelfde kick gebruikt is het slecht!?

Conclusie: Ik snap al het gezeik rond deze track niet!


1. De melodie van La Nuit Noire is niet kopieer-plak werk, dit is gewoon helemaal overgenomen
2. B2B is volgens mij van een house nummer (weet niet zeker) en je hebt verschil in goede vocals en slechte vocals, dit slaat gewoon echt helemaal nergens op natuurlijk. De vocals 'Hard is the message and the message is hardstyle' geven mij gewoon een te kinderlijk gevoel, en daarmee bedoel ik dat het geen lekker sfeer mee geeft die vocals in hardstyle moet doen. Lekker uplifting of agressief, maar dit is gewoon kinderlijk
3. Zatox zijn kick vonden de meeste in t begin lekker, maar is te vaak gebruikt. Deze kick is in maar 2 platen gebruikt, dus het heeft niet met herhaling te maken, maar dat de kick gewoon slecht is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 13:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Almighty schreef:
Onder filmpje van deze op Hardbass gereageerd op youtube. Gelijk van die 14jarige headhunterz fanbois die op mij reageren :') Youtubevolk :') :')

You say Lady Gaga I say Sarah Maria. - You say Hannah Montana I say Showtek - You say Owl City I say Noisecontrollers. - You say Jonas Brothers I say Alpha twins - You say Taylor Swift I say Headhunterz - 80% of teens these days listen to the same crappy pop over and over again. If you're one of the 20% who still listens to real music, thumb this up. Don't let the spirit of Hardstyle die...

:') :') :') :')


Hier kan ik zoo slecht tegen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 13:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
ik wel waardelose track dit is geen hardstyle meer momop

Ga eens een keer je mening onderbouwen ipv met een mening in slecht Nederlands te komen die niet eens onderbouwd is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh, laat die gasten op youtube gewoon.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen geen fan van Headhunterz zijn, maar er klaarblijkelijk wel veel van verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 14:43 
 

Ik ben zeker geen fan maar van HHZ laatste tijd.
Ben stiekem toch wel steeds benieuwt met wat voor tracks hij gaat komen omdat hij erg vette nummers heeft gemaakt maar hij heeft mij tot nu toe nog niet kunnen verassen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Jorea88 schreef:
Maximum schreef:
Alles ff op een rijtje:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. De melo is dus helemaal van 'The Game - My Bitch' nagemaakt!
2. De vocals zijn een parodie op een hardcore nummer en zelf iets verandert!
3. En datgene wat hij zelf heeft gemaakt (de kick) is gewoon hetzelfde uit 'From Within'?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe dacht hij in gods naam dat dit een goede track had kunnen worden? :huh:


1. Er zijn meerdere producers die samples gebruiken van andere tracks/muziekstijlen. (Pollen die een hele Tiësto melo namaakt kan blijkbaar wel?)
2. Is daar iets mis mee? Waarom zeurt niemand over Wildstylez die zijn vocals van b2b ook jat (vocals zijn van een hc nummer).
3. Hij heeft wel meer zelf gemaakt dan alleen de kick.. En al was het dezelfde kick, Zatox kan het wel flikken bij weet ik hoeveel platen zonder gezeur en als HHZ een keer dezelfde kick gebruikt is het slecht!?

Conclusie: Ik snap al het gezeik rond deze track niet!


1. De melodie van La Nuit Noire is niet kopieer-plak werk, dit is gewoon helemaal overgenomen
2. B2B is volgens mij van een house nummer (weet niet zeker) en je hebt verschil in goede vocals en slechte vocals, dit slaat gewoon echt helemaal nergens op natuurlijk. De vocals 'Hard is the message and the message is hardstyle' geven mij gewoon een te kinderlijk gevoel, en daarmee bedoel ik dat het geen lekker sfeer mee geeft die vocals in hardstyle moet doen. Lekker uplifting of agressief, maar dit is gewoon kinderlijk
3. Zatox zijn kick vonden de meeste in t begin lekker, maar is te vaak gebruikt. Deze kick is in maar 2 platen gebruikt, dus het heeft niet met herhaling te maken, maar dat de kick gewoon slecht is.


Hoe wil je het bij La Nuit Noire dan wel noemen?? Kopieer-ikpasdesynthwataan-voorderestblijftdemelohetzelfde-maarhetisnietovergenomen-plak werk? De vocals van b2b ken ik van State of Emergency - Back to The Basics. En ook al zijn de vocals van een house-nummer.. zijn ze alsnog gejat. Dat jij de vocals nu kinderachtig vindt, is jou mening maar het was niet het punt waar het om ging. En je derde punt.. Welke kick is maar in 2 platen gebruikt? De kick van From Within' is toch echt een andere als die van deze plaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 15:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welke melodie is La Nuite Noir op gebaseerd dan? Adagio for strings gaat toch echt heel anders hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarbij komt ook nog dat hier alles is gejat, en bij andere tracks alleen vocals, of ze maken een melo die op een ander nummer lijkt.
Ik vond deze stiekem nog best wel leuk @ Hardbass, maar thuis is het echt een drama :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Daarbij komt ook nog dat hier alles is gejat, en bij andere tracks alleen vocals, of ze maken een melo die op een ander nummer lijkt.
Ik vond deze stiekem nog best wel leuk @ Hardbass, maar thuis is het echt een drama :yawn:

jij zegt het! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 15:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Joh, laat die gasten op youtube gewoon.

Ik blijf het bijzonder vinden dat mensen geen fan van Headhunterz zijn, maar er klaarblijkelijk wel veel van verwachten.

Hier één. Iets met behaalde resultaten in het verleden... z'n laatste nummers zijn allemaal ver beneden maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik begin deze plaat (met name de intro) met de dag meer te waarderen, ik vind het in dit geval echt heerlijk hoe die opzwepende vocals en hoge toontjes in combinatie met een redelijk harde pitchkick klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:29 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Citaat:
1. Er zijn meerdere producers die samples gebruiken van andere tracks/muziekstijlen. (Pollen die een hele Tiësto melo namaakt kan blijkbaar wel?)
2. Is daar iets mis mee? Waarom zeurt niemand over Wildstylez die zijn vocals van b2b ook jat (vocals zijn van een hc nummer).
3. Hij heeft wel meer zelf gemaakt dan alleen de kick.. En al was het dezelfde kick, Zatox kan het wel flikken bij weet ik hoeveel platen zonder gezeur en als HHZ een keer dezelfde kick gebruikt is het slecht!?

Conclusie: Ik snap al het gezeik rond deze track niet!


1. Welke track is la nuit noire dan van gejat ? ik ken geen tiesto track met zo'n melo. En boven dat la nuit noire klinkt goed, dit niet.

2. Vocals jatten is niks mis mee, maar vocals jatten en ze nog cheesier en kinderachtiger maken vind jij goed ?

3. Ik weet niet waar jij je oren en ogen hebt maar ik hoor van meer mensen gezeur over de kicks van frontliner, zatox en brennan heart dan dat ik gezeur over de kicks van headhunterz hoor.

Deze kicks die gaan ook in het rijtje slecht maar ik vind die van frontliner en zatox nogsteeds slechter ( Frontliner verbetert wel laatst )
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks