Ik gaf meer een voorbeeld waarom hij zijn mond moest houdenKhadber wrote:Gevorderde luisteraars om het maar zo te zeggen kunnen dit ook prima een leuk nummer vinden_Padam wrote:
Nee, jij vind het niks. Maak nou geen feiten van je eigen mening, misschien vinden beginnende hardstylers dit wel een hartstikke leuk nummer..
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - From Within/The Message Is Hardstyle (SCREL027)
- View the latest post: Firelite & Losty - Message On Read (DWX1886)
- View the latest post: Rebelion - A Message From Beyond
- View the latest post: Stephanie ft. Arianna - The Message (PKB009)
- View the latest post: Requiem - The Message
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ik zeg t toch ook niet als feit. Ik zeg dat het een slechte track is net als from within. Ik zeg niet dat iedereen dat vind of dat ik helemaal gelijk heb_Padam wrote:Nee, jij vind het niks. Maak nou geen feiten van je eigen mening, misschien vinden beginnende hardstylers dit wel een hartstikke leuk nummer.WZY wrote:hij probeert niks, dit is t standaard kunstje die iedereen doet_Padam wrote:Ik vind het helaas niks. From Within vind ik dan wel weer een goeie track. Ik ben blij dat Headhunterz eens wat probeert.![]()
slechte track zeg, net als from within'
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik zeg dat het een slechte track is net als from within
presenteer je t toch als feit
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
ok, ik zal t anders zeggen: het zijn 2 slechte tracks naar mijn meningSkedoedelefloeps wrote:Ik zeg dat het een slechte track is net als from within
presenteer je t toch als feit
tevreden?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
JapWZY wrote:ok, ik zal t anders zeggen: het zijn 2 slechte tracks naar mijn meningSkedoedelefloeps wrote:Ik zeg dat het een slechte track is net als from within
presenteer je t toch als feit![]()
tevreden?
Heb echt heel veel respect voor hoe Headhunterz met muziek bezig is. Maar ik vind deze track net een amateurproductie.
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
ik vind het een top track, als ik om de vocals heenkijk. dat is wel een beetje kut 'they try to diss me' 
Heb nu even The Album van Project one aan, maar wat een wereld van verschil is dat. Hopelijk wordt zijn nieuwe album net zo vet, want dit is niet je van het.. Anders moet ie snel de hulp van Joram weer inroepen 
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
En van dat album was ook alles bout en gejat , headhunterz = lameBezemsteel wrote:Heb nu even The Album van Project one aan, maar wat een wereld van verschil is dat. Hopelijk wordt zijn nieuwe album net zo vet, want dit is niet je van het.. Anders moet ie snel de hulp van Joram weer inroepen
Gelukkig is er nog nooit iets 2x gebruikt in de muziekwereld.H4rdstyleLova wrote:En van dat album was ook alles bout en gejat , headhunterz = lameBezemsteel wrote:Heb nu even The Album van Project one aan, maar wat een wereld van verschil is dat. Hopelijk wordt zijn nieuwe album net zo vet, want dit is niet je van het.. Anders moet ie snel de hulp van Joram weer inroepen
Topic kan dicht.