Last edited by knotsjebilly on 23 Feb 2011 18:31, edited 2 times in total.
Related topics
- View the latest post: Headhunterz - From Within/The Message Is Hardstyle (SCREL027)
- View the latest post: Firelite & Losty - Message On Read (DWX1886)
- View the latest post: Rebelion - A Message From Beyond
- View the latest post: Stephanie ft. Arianna - The Message (PKB009)
- View the latest post: Requiem - The Message
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
Wat heeft Villain toch een zieke vocal skills 
Eigenlijk valt hij me tegen, ik hou absouluut niet van die hiphop beat eronder....
Maar ik weet niet hoe de rest er tegenover staat!
Maar ik weet niet hoe de rest er tegenover staat!
Tel wrote:Wat heeft Villain toch een zieke vocal skills

Jep, alleen is dit Villain niet.Tel wrote:Wat heeft Villain toch een zieke vocal skills
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik vind het verrassend genoeg echt een vette plaat hoor!
Toen ook lekker op los gegaan moet ik zeggen.
Toen ook lekker op los gegaan moet ik zeggen.
-
A
Hardop gelachen vanaf de tribune.
-
MHardtraxxer
- 403 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Tel wrote:Wat heeft Villain toch een zieke vocal skills
ik hoop dat dit een grap is
Is het heady zelf ja?Parvuz wrote:Jep, alleen is dit Villain niet.Tel wrote:Wat heeft Villain toch een zieke vocal skillsIs Heady zelf. Vind het niet echt een vette track trouwens.
Correctie: Wat heeft Heady toch een zieke vocal skill
ja check twitter van hem.Tel wrote:Is het heady zelf ja?Parvuz wrote:Jep, alleen is dit Villain niet.Tel wrote:Wat heeft Villain toch een zieke vocal skillsIs Heady zelf. Vind het niet echt een vette track trouwens.
![]()
Correctie: Wat heeft Heady toch een zieke vocal skill
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Echt een energie-loos nummer... Was zwaar saai op Hardbass 
Die hele setTimmer wrote:Echt een energie-loos nummer... Was zwaar saai op Hardbass
Alsof ik geabboneert ben op zijn twitterParvuz wrote:ja check twitter van hem.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Nou inderdaad zegMol wrote:Die hele setTimmer wrote:Echt een energie-loos nummer... Was zwaar saai op Hardbass
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Had je gewoon een broodje beenham motte bikke op dat moment zoals ik, lekker pauze ff loere wat voor posters er hangen, kijken waar ze wat lekkers te eten hebben en klaar voor blue!
idd, gooi hem dan gewoon bij yellow ook al is dat voor de tweede keer..zielig voor Tuneboy
ik ga hier toch maar niet over de set lullen
Team YellowiSenSe` wrote:idd, gooi hem dan gewoon bij yellow ook al is dat voor de tweede keer..zielig voor Tuneboy
ik ga hier toch maar niet over de set lullen
-
A
Patat met friet halen, had ik ook gedaanSkedoedelefloeps wrote:Had je gewoon een broodje beenham motte bikke op dat moment zoals ik, lekker pauze ff loere wat voor posters er hangen, kijken waar ze wat lekkers te eten hebben en klaar voor blue!
Ik vond hier echt TOTAAL niks aan, die vocals waren echt schandalig. Ik vind From Within al echt helemaal niks, maar deze is nog erger.
Die heeft op Dial T for TNT na ook niks leuks gedraaid.Tel wrote:Ik vond het zo zielig voor Tuneboy
Ik vind dit net als From Within gewoon weer een goed nummer, van mij hoeven de vocals niet altijd speciaal een diepgaande gedachte te hebben.. zo'n simpele hiphopvocal als in deze track is op zijn tijd ook wel lekker, zolang het maar niet zo kinderachtig wordt als in sommige PP tracks 
Ik ook niet hoor, heb geen twitter. Maar keek op zijn twitter of daar wat stond over die track.Tel wrote:Alsof ik geabboneert ben op zijn twitterParvuz wrote:ja check twitter van hem.