Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is het eerste nummer sinds hele lange tijd waarbij ik in de lach schoot. Ongelofelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals vind ik wat minder. Mid-intro vind ik in tegenstelling tot anderen wel erg sterk klinken. De beat die hij in de break heeft verwerkt vind ik ook erg heel lekker klinken, het rolt wel lekker.

Minpuntje is zoals eerder misschien gezegd de wat stuiterende bass in de climax.

Overall echt geen slechte track als je het mij vraagt. Zal hoogtwaarschijnlijk een van de weinige positieve mensen zijn in de storm van kritiek die de naam met zich meebrengt, maar goed.

PNXRMX schreef:
Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.


Kan ik me heel goed in vinden eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Gangsterdwerg schreef:
KLopt dit is ook echt een extreem triest nummer maar ombrello is ook een slechte track (ondanks dat hij origineel is, maar origineel maakt niet meteen goed). Ombrello bouwt 50 seconden naar iets op met alleen maar percussie en de kick die dan komt is zeg maar een tikje zonder enige vorm van bass. echt oersaai.

Doed. :lol:

Wat een kansloze reactie. Luister dan bij de full version van Ombrello naar die kick op 50 seconden. Serieus als je dat hard vindt dan spoor je niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vocals zijn me echt net iets te cheesy, terwijl ik dat bij from within totaal niet had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Catatonic Overload schreef:
Gangsterdwerg schreef:
KLopt dit is ook echt een extreem triest nummer maar ombrello is ook een slechte track (ondanks dat hij origineel is, maar origineel maakt niet meteen goed). Ombrello bouwt 50 seconden naar iets op met alleen maar percussie en de kick die dan komt is zeg maar een tikje zonder enige vorm van bass. echt oersaai.

Doed. :lol:

Wat een kansloze reactie. Luister dan bij de full version van Ombrello naar die kick op 50 seconden. Serieus als je dat hard vindt dan spoor je niet.

Beetje droog van dat Ombrello Maledetto gebeuren hoor. Een kick hoeft toch geen muur van geluid te vormen om lekker te zijn? Ik vind O.M. toch wel een van de beste platen van de afgelopen tijd.

effe on:
Moet zeggen dat dat stomme melodietje in mn hoofd blijft zitten. K weet nog niet of dat positief of negatief is. Tijd zal het leren i guess..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die vocals klinken nu gewoon amateuristisch. als ik de platen van Headhunterz van 2007, 2008 luister krijg een harde, maar dit is wel echt te slecht (geen woorden voor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 01:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dat er in dit nummer tenminste wel weer zo'n typisch ouderwets agressief Headhunterz sfeertje ligt (zoals in Scantraxx Rootz, Forever Az One, etc.) wat ik lang in zijn nummers gemist heb.. zoals ik al zei valt de climax wel enorm tegen en kunnen de vocals stukken beter ja (alhoewel ze wel lekker blijven hangen en ik mezelf er best voor aan zie dat ik ze live mee zou schreeuwen), maar ik vind de intro echt heerlijk! En heb zo'n gevoel dat Headhunterz toch wel weer een beetje (in ieder gevalt probeert) de hardere kant uit wil gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 07:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Agh heeft het YT volk weer spul dat ze kunnen rippen met youtube downloader!

Thumb up if you agree!!111!!!!!111

Edit:

Hoe durft HHz trouwens te zingen dat die raw is? Beetje apart als je naar echt rauwe artiesten kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 09:00 
 

Anders is die niet koel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
Anders is die niet koel :cool:

En genoeg aandacht krijgt hij, want ondertussen zijn het alweer zeven pagina's topic over zijn liedje :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 12:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kick vind ik in tegenstelling tot sysfv en from within wel ok, melo is ook ok.
basslijn in de climax 'springt' te veel naar mijn mening.
vocals zijn veeeel te cheesy.
hiphop is wel origineel maar niet mijn smaak.
heady kan beter (hoop ik)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt een dieptepunt dit, heb lang niet meer een track van hem zoooooooo slecht gevonden, deze emoticon lijkt me nu gewoon wel op z'n plaats --> :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opvallend trouwens dat dit topic 7 pagina's heeft en de meeste maar 2. :P Achja, Headhunterz komt weer met wat nieuws, dan kan je dat ook verwachten op dit forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat er hier nog 7 pagina's aan vuil wordt gemaakt, vind de track niets, kijk er dus ook niet naar om. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het anders wel een vette intro hebben, iig origineler dan vele andere intro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 15:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zat serieus gisteren op de fiets en toen zat ik het deuntje te neuriën :P. Vind het ook eigenlijk best wel lekker klinken allemaal alleen er zit totaal niks in de kick, zo jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het best lekker klinken, maar ik had een andere kick gedaan. Zou daarnaast ook wel nice zijn als er een instrumental mix zou komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 22:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een paar keer luisteren vind ik het wel een goeie plaat! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2011 22:24 
 
Hardtraxxer

Gewoon een lekker nummertje,

Edite; Best verslaafd nummer :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 01:20 
 
Hardtraxx Newbie

Nairobi schreef:
die vocals klinken nu gewoon amateuristisch.


Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 01:42 
 
Hardtraxxer

Almighty schreef:
Hardop gelachen vanaf de tribune.


haha ja echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 02:13 
 
Hardtraxx Newbie

Erg vette vocal heeft Willem hier neer gezet.
Meer commercieel dan ooit te voren, maar zeer catchy.

Vind de track overall erg vet.
Teveel mensen gaan tegenwoordig voor de 'verzonnen' "raw-style".

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 02:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik snap ook niet dat ie de vocals niet door villain ofzo laat doen, kan ie zelf niet horen dat dit nergens naar klinkt >.<

snikon schreef:
Teveel mensen gaan tegenwoordig voor de 'verzonnen' "raw-style".


Dat vind ik idd mooier, maar melodische/euphorische tracks luister ik ook gewoon graag, maar dit is gewoon 7 kleuren stront, heeft niks met "raw" of wat dan ook te maken, het klinkt gewoon nergens naar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2011 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snikon schreef:
Erg vette vocal heeft Willem hier neer gezet.
Meer commercieel dan ooit te voren, maar zeer catchy.

Vind de track overall erg vet.
Teveel mensen gaan tegenwoordig voor de 'verzonnen' "raw-style".

:)


Commercieel? >.<
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks