Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:25 
 
Hardtraxxer

Climax vind ik ook bagger zeg. Hier kan zoveel meer uitgehaald worden! Zou er zelf een toffe remix van willen maken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stel napraters hier. Vind het op de tekst na een hele sterke nu-style track. Melodie is vet en op een aantal manieren een hoop anders dan wat we in de hardstyle gewend zijn (met name 2e climax), kicks zijn gepast (niet echt hard, maar ook niet afwezig). Hip hop beat stukje klinkt hier een stuk minder dan live op hard bass, hoop dat het door tekort aan sub komt (of de kwaliteit) en niet dat het veel veranderd is.

Al met al vind ik 'm iig netjes. Past binnen de verwachting die je van Headhunterz zou moeten hebben. Vind het gezeik hier wel een beetje overdreven, al kan ik wel begrijpen hoe iemand zich zo erg aan de vocals zou kunnen storen. Denk dat velen ook niet verder kijken dan dat en 'm puur op de vocals wegwerpen als zijnde belachelijk of verschrikkelijk of wat dan ook.

Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ff quote uit ander topic
Citaat:
jezus wat een bouttrack, heb hier echt geen goed woord voor over sorry
hij had iig nog de vocals door villain ofzo kunnen laten inzingen wat die klinken helemaal nergens naar
en nee, ik bash hhz niet, dit is gewoon te slecht voor woorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=vu-yncrEJQk&feature=feedu[/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:48 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit zooo'n ontiegelijk slecht nummer, nog erger dan From Within. Vocals klinken totaal niet, melodie is gewoon veelste simpel en ik vind het amateuristisch klinken. En over de kicks in de climax zal ik maar niet beginnen. Ik weet het, niet alles hoeft even hard te zijn, maar dit vind ik gewoon echt helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tering wat slecht. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk een HQ.
Ik vind hem niet HEEL ERG slecht, vind hem nog steeds aardig maar na wat vaker luisteren begin ik het toch meer leuk te vinden hehe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind em wel lekker klinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dikke track, klinkt lekker fris en zit een lekker apart gevoel in !! (Y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij klinkt iets beter dan die op Hardbass klonk, maar nog steeds vreselijk. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Stel napraters hier. Vind het op de tekst na een hele sterke nu-style track. Melodie is vet en op een aantal manieren een hoop anders dan wat we in de hardstyle gewend zijn (met name 2e climax), kicks zijn gepast (niet echt hard, maar ook niet afwezig). Hip hop beat stukje klinkt hier een stuk minder dan live op hard bass, hoop dat het door tekort aan sub komt (of de kwaliteit) en niet dat het veel veranderd is.

Al met al vind ik 'm iig netjes. Past binnen de verwachting die je van Headhunterz zou moeten hebben. Vind het gezeik hier wel een beetje overdreven, al kan ik wel begrijpen hoe iemand zich zo erg aan de vocals zou kunnen storen. Denk dat velen ook niet verder kijken dan dat en 'm puur op de vocals wegwerpen als zijnde belachelijk of verschrikkelijk of wat dan ook.

Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.


Deze man snapt het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:30 
 
Artiest

Ik vind de vocals echt niks, maar de rest van de plaat vind ik misschien wel het beste wat HHZ laatste tijd heeft laten horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beginpost aangepast ;), Toch vind ik het zeker positief dat headhunterz zijn oude vocals weer oppakt!! Die hakkelende meldoie stoort me meer, Het had in mijn ogen dus meer kunnen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 19:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ben ik dan de enige die hoort dat de bass niet synchroon loopt met de kicks? De tail en punch vormen niet eens een geheel. >.<
De kicks in de intro zijn inderdaad nog wel normale kicks, maar in de climax dacht ik dat het de opbouwende kicks waren, dus ik bleef maar doorspoelen, maar toen was de climax alweer voor bij en bleek dat die slappe punch met veel te late en ook nog eens om de 2 pitchende bass, de kicks voor moesten stellen. Verder is helft van de track zonder enige vorm van bassline wat alle tempo uit de track haalt, is de melodie weer eens ergens anders vandaan gehaald en dan heb ik het nog niet eens over de vocals gehad... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind de melodie en de intro wel goed te doen opzich. Kicks in de climax zijn idd erg matig en de vocals ronduit irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vind het toch geen HEEL slecht nummer, maar ook niet echt goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik vind het echt waardeloos die intro klinkt voor geen meter zelfde als de climax
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxxer

die wat dit een vet nummer vinden moeten verbannen worden naar een eiland haha :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Protoss schreef:
ik vind het echt waardeloos die intro klinkt voor geen meter zelfde als de climax

Want?

Ik moet zeggen dat de climax me toch tegenvalt, vooral omdat de kicks als ze omhoog pitchen wel lijken weg te vallen ofzo :/

De intro vind ik wel lekker, prima harde volle pitchkicks met een energievol en agressief hoog melodietje erbij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Têahring wat een fett nummâhh! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 21:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

markextrae schreef:
die wat dit een vet nummer vinden moeten verbannen worden naar een eiland haha :thumbdown:



Is een beetje onzin, iedereen mag toch mooi vinden wat ie zelf vind. Vindt deze reactie een beetje kort door de bocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die kick klinkt nergens na in de climax. intro kick is veel beter.
de vocals zijn nog gayer dan 2 dudes die zoenen roze maandag op de Tilburgse kermis
Intro klinkt vrij leeg.
en de melodie pakt mij totaal niet.
nop dit gaat hem weer niet worden hhz. Blijven maar rustig wachten tot je een nieuwe track hebt en dan zien we wel weer verder. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[quote="Lyst"]Ben ik dan de enige die hoort dat de bass niet synchroon loopt met de kicks? De tail en punch vormen niet eens een geheel. >.<
De kicks in de intro zijn inderdaad nog wel normale kicks, maar in de climax dacht ik dat het de opbouwende kicks waren, dus ik bleef maar doorspoelen, maar toen was de climax alweer voor bij en bleek dat die slappe punch met veel te late en ook nog eens om de 2 pitchende bass, de kicks voor moesten stellen. Verder is helft van de track zonder enige vorm van bassline wat alle tempo uit de track haalt, is de melodie weer eens ergens anders vandaan gehaald en dan heb ik het nog niet eens over de vocals gehad... :/[/quote]

Nu ik er echt op let ja, met name de bass valt wel (erg) op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2011 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

misschien had ie het nummer beter soft massage kunnen noemen :$
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks