Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 21 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Climax vind ik ook bagger zeg. Hier kan zoveel meer uitgehaald worden! Zou er zelf een toffe remix van willen maken :)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Stel napraters hier. Vind het op de tekst na een hele sterke nu-style track. Melodie is vet en op een aantal manieren een hoop anders dan wat we in de hardstyle gewend zijn (met name 2e climax), kicks zijn gepast (niet echt hard, maar ook niet afwezig). Hip hop beat stukje klinkt hier een stuk minder dan live op hard bass, hoop dat het door tekort aan sub komt (of de kwaliteit) en niet dat het veel veranderd is.

Al met al vind ik 'm iig netjes. Past binnen de verwachting die je van Headhunterz zou moeten hebben. Vind het gezeik hier wel een beetje overdreven, al kan ik wel begrijpen hoe iemand zich zo erg aan de vocals zou kunnen storen. Denk dat velen ook niet verder kijken dan dat en 'm puur op de vocals wegwerpen als zijnde belachelijk of verschrikkelijk of wat dan ook.

Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
ff quote uit ander topic
jezus wat een bouttrack, heb hier echt geen goed woord voor over sorry
hij had iig nog de vocals door villain ofzo kunnen laten inzingen wat die klinken helemaal nergens naar
en nee, ik bash hhz niet, dit is gewoon te slecht voor woorden
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
View on YouTube
Hardtraxx Crew
30634 posts member since 2010
last seen 21 minutes ago
Ik vind dit zooo'n ontiegelijk slecht nummer, nog erger dan From Within. Vocals klinken totaal niet, melodie is gewoon veelste simpel en ik vind het amateuristisch klinken. En over de kicks in de climax zal ik maar niet beginnen. Ik weet het, niet alles hoeft even hard te zijn, maar dit vind ik gewoon echt helemaal niks.
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
View on YouTube
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Tering wat slecht. :sick:
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Eindelijk een HQ.
Ik vind hem niet HEEL ERG slecht, vind hem nog steeds aardig maar na wat vaker luisteren begin ik het toch meer leuk te vinden hehe :P
Hardtraxxer
226 posts member since 2010
last seen Dec 2012
vind em wel lekker klinken :)
Hardtraxxer
66 posts member since 2009
last seen Feb 2012
Dikke track, klinkt lekker fris en zit een lekker apart gevoel in !! (Y)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Hij klinkt iets beter dan die op Hardbass klonk, maar nog steeds vreselijk. :cry:
Hardtraxxer
290 posts member since 2010
last seen Oct 2014
PNXRMX wrote:Stel napraters hier. Vind het op de tekst na een hele sterke nu-style track. Melodie is vet en op een aantal manieren een hoop anders dan wat we in de hardstyle gewend zijn (met name 2e climax), kicks zijn gepast (niet echt hard, maar ook niet afwezig). Hip hop beat stukje klinkt hier een stuk minder dan live op hard bass, hoop dat het door tekort aan sub komt (of de kwaliteit) en niet dat het veel veranderd is.

Al met al vind ik 'm iig netjes. Past binnen de verwachting die je van Headhunterz zou moeten hebben. Vind het gezeik hier wel een beetje overdreven, al kan ik wel begrijpen hoe iemand zich zo erg aan de vocals zou kunnen storen. Denk dat velen ook niet verder kijken dan dat en 'm puur op de vocals wegwerpen als zijnde belachelijk of verschrikkelijk of wat dan ook.

Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.
Deze man snapt het!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Ik vind de vocals echt niks, maar de rest van de plaat vind ik misschien wel het beste wat HHZ laatste tijd heeft laten horen.
Hardtraxxer
660 posts member since 2010
last seen Jun 2016
Beginpost aangepast ;), Toch vind ik het zeker positief dat headhunterz zijn oude vocals weer oppakt!! Die hakkelende meldoie stoort me meer, Het had in mijn ogen dus meer kunnen zijn!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ben ik dan de enige die hoort dat de bass niet synchroon loopt met de kicks? De tail en punch vormen niet eens een geheel. >.<
De kicks in de intro zijn inderdaad nog wel normale kicks, maar in de climax dacht ik dat het de opbouwende kicks waren, dus ik bleef maar doorspoelen, maar toen was de climax alweer voor bij en bleek dat die slappe punch met veel te late en ook nog eens om de 2 pitchende bass, de kicks voor moesten stellen. Verder is helft van de track zonder enige vorm van bassline wat alle tempo uit de track haalt, is de melodie weer eens ergens anders vandaan gehaald en dan heb ik het nog niet eens over de vocals gehad... :/
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Vind de melodie en de intro wel goed te doen opzich. Kicks in de climax zijn idd erg matig en de vocals ronduit irritant.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
vind het toch geen HEEL slecht nummer, maar ook niet echt goed
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
ik vind het echt waardeloos die intro klinkt voor geen meter zelfde als de climax
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
die wat dit een vet nummer vinden moeten verbannen worden naar een eiland haha :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Protoss wrote:ik vind het echt waardeloos die intro klinkt voor geen meter zelfde als de climax
Want?

Ik moet zeggen dat de climax me toch tegenvalt, vooral omdat de kicks als ze omhoog pitchen wel lijken weg te vallen ofzo :/

De intro vind ik wel lekker, prima harde volle pitchkicks met een energievol en agressief hoog melodietje erbij :P
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Têahring wat een fett nummâhh! :worship:
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
markextrae wrote:die wat dit een vet nummer vinden moeten verbannen worden naar een eiland haha :thumbdown:

Is een beetje onzin, iedereen mag toch mooi vinden wat ie zelf vind. Vindt deze reactie een beetje kort door de bocht.
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
die kick klinkt nergens na in de climax. intro kick is veel beter.
de vocals zijn nog gayer dan 2 dudes die zoenen roze maandag op de Tilburgse kermis
Intro klinkt vrij leeg.
en de melodie pakt mij totaal niet.
nop dit gaat hem weer niet worden hhz. Blijven maar rustig wachten tot je een nieuwe track hebt en dan zien we wel weer verder. -.-
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 4 days ago
[quote="Lyst"]Ben ik dan de enige die hoort dat de bass niet synchroon loopt met de kicks? De tail en punch vormen niet eens een geheel. >.<
De kicks in de intro zijn inderdaad nog wel normale kicks, maar in de climax dacht ik dat het de opbouwende kicks waren, dus ik bleef maar doorspoelen, maar toen was de climax alweer voor bij en bleek dat die slappe punch met veel te late en ook nog eens om de 2 pitchende bass, de kicks voor moesten stellen. Verder is helft van de track zonder enige vorm van bassline wat alle tempo uit de track haalt, is de melodie weer eens ergens anders vandaan gehaald en dan heb ik het nog niet eens over de vocals gehad... :/[/quote]

Nu ik er echt op let ja, met name de bass valt wel (erg) op.
Hardtraxxer
79 posts member since 2009
last seen Feb 2012
misschien had ie het nummer beter soft massage kunnen noemen :$