Climax vind ik ook bagger zeg. Hier kan zoveel meer uitgehaald worden! Zou er zelf een toffe remix van willen maken 
Stel napraters hier. Vind het op de tekst na een hele sterke nu-style track. Melodie is vet en op een aantal manieren een hoop anders dan wat we in de hardstyle gewend zijn (met name 2e climax), kicks zijn gepast (niet echt hard, maar ook niet afwezig). Hip hop beat stukje klinkt hier een stuk minder dan live op hard bass, hoop dat het door tekort aan sub komt (of de kwaliteit) en niet dat het veel veranderd is.
Al met al vind ik 'm iig netjes. Past binnen de verwachting die je van Headhunterz zou moeten hebben. Vind het gezeik hier wel een beetje overdreven, al kan ik wel begrijpen hoe iemand zich zo erg aan de vocals zou kunnen storen. Denk dat velen ook niet verder kijken dan dat en 'm puur op de vocals wegwerpen als zijnde belachelijk of verschrikkelijk of wat dan ook.
Ik sta iig achter waar Headhunterz mee bezig is. Ookal produceert hij aan de commerciele kant, zorgt hij nog steeds voor diversiteit binnen de scene vind ik. Er wordt weliswaar veel nu-style gemaakt, maar weinig op dezelfde manier als Headhunterz, die (ik zou zeggen) het gat tussen laten we zeggen Digital Age en Psyko Punkz opvult.