revbass schreef:
Wat een smerige schijt track. Je moet het 'm wel nageven, die Hoofdjagerz, het lukt hem eigenhandig hardstyle op een steeds lager niveau te brengen.
Muziek is vooral gebaseerd op smaak en dat moet je respecteren.
Als dit de smaak van Willlem is en hij dit leuk vind, dan moet hij dat zo maken..
Maar om die artiest zo de grond in te trappen vind ik niet getuigen van respect en intelligentie..
Is het niet jou smaak, ok, maar laat de artiest in zijn waarde..
Iedere artiest maakt wat hij/zij mooi vind, staat het je niet aan dan maak je zelf wat he..