Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:15 
 
Hardtraxxer

ik heb zijn tracks altijd wel goed gevonden.
alleen bleef hij veel te lang met dezelfde sounds werken en begon vervolgens te vervelen
maar... leuk dat hij ook laat zien dat hij nog andere dingen kan ;)
en F U 2 the haters, echt nice :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kap nou eens met dat gejank dat je geen respect krijgt........ dat weten we nu wel, niet elk nummer hoeft daar over te gaan.
Wat betreft de track: primaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

matige track vocals kinderachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldige track.
Heb het kippenvel werkelijk overal :love:

Kan dit soort vocals ook wel waarderen, moest gelijk lachen :lol:
Wil deze graag een keer live horen!


Sowieso vind ik dat Headhunterz altijd al hele leuke platen heeft gemaakt.
Ik kan dus niet spreken van 'op de weg terug' omdat ik zijn nummers altijd al wel leuk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat dit :). Raw wil ik het niet noemen, maar die intro is me toch geniaal. Melodie is ook gewoon vet, alleen bevat de climax wel wat slappe kicks.

Klasse plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GT500eleanor schreef:
Omdat Heady melodieuze hardstyle maakt, kraken ze hem af! Wat een niveau! Laat hem lekker z'n ding doen terwijl jij naar andere dj's luistert :/ Wie zou niet lichtgeirriteerd raken als mensen over je lopen te zeiken, alleen maar omdat je je ding doet? :thumbdown: Kom op zeg! Nu lees ik alleen maar goede reacties, op een paar na. Zie je hoe snel dit omslaat...?

OT: De track is lekker!! Vooral de introtekst vind ik super! Leuk idee, zo weet je ook dat ie de haters niet serieus neemt., Toch wil hij zichzelf bewijzen en omdat het en uitdaging is natuurlijk! Als je trouwens goed luistert naar de introtekst, maakt ie de haters belachelijk. :thumbsup:

Krijg zo het idee dat dit topic een pagina of 20 aan crap gaat scoren! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde 'm van het weekend live, die intro gaat egt lekker, die apparta 'triestige' synths daarin zijn egt vet live. Die vocals vond ik nu ook niet echt speciaal en de climax is ook niet echt speciaal. Maar die intro is egt wel lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 22:56 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

@ Pithune

Je snapt me denk ik niet helemaal, ik zeg niet dat ie een rauwe track maakt omdat anderen dat willen, ik begrijp dat ie zelf divers genoeg is en het dus ook leuk vind om een rauwe track te maken, alleen vind ik die uitdagende vocals zo overbodig, als je zo graag een punt wil maken hoef je dat soort teksten niet te gebruiken, maar dan moet je gewoon een goeie rauwe track maken en zo al die zeikerds de mond snoeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:06 
 

heeerlijk hard nummertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:14 
 
Donateur

Wat mij erg aanspreekt van deze track, en ook de track samen met zatox, het gebruik van de transformers achtige sounds, robotic soundz
Maakt het uniek en geeft het een vette vibe. Gecombineerd met dubstep invloeden is dit top. Denk dat zatox en mr heady head het er goed over gehad hebben om deze weg samen in te slaan :)
Daarnaast waren ze al een beetje begonnen toen bh en hhz dubstep achtige track begonnen point of perfection.

Vind dit gewoon lekkere ruige kick, ramt lekker door, erg duister dark achitg (b-front etc.) is het ook niet. Denk dat hij daar ook niet naar op zoek is. Wel lekker rauw geluid vind ik. Maar te doen voor vele denk ik.
Zoals ik hou wel van ruige kick, maar lekkere sounds en aparte flow erin. Ben namelijk minder van dat raw hardstyle wat b-front maakt.

Dus dit waardeer ik zeer :)

Top mr. heady head! Ruige kick werkt toch, zie ineen een topic van headhunterz waar meer als 60 procent een keer positief reageerd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het de goede kant op gaan, kicks hadden inderdaad wat harder gemogen.

En wat betreft From Within/TMIH dat was gewoon niks IMO, vooral de melo's in TMIH, weet niet of het aan mij ligt maar die waren volgens mij gewoon vet vals. En de re-edit of wat het ook was van From Within is ook well leker.

Dus jah is zien of de kwaliteit nu weer langzaam de goede richting op gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:25 
 
Artiest

Pommer schreef:
@ Pithune

Je snapt me denk ik niet helemaal, ik zeg niet dat ie een rauwe track maakt omdat anderen dat willen, ik begrijp dat ie zelf divers genoeg is en het dus ook leuk vind om een rauwe track te maken, alleen vind ik die uitdagende vocals zo overbodig, als je zo graag een punt wil maken hoef je dat soort teksten niet te gebruiken, maar dan moet je gewoon een goeie rauwe track maken en zo al die zeikerds de mond snoeren.

tja.. kan t aan de ene kant wel begrijpen... als mensen headhunterz lezen hebben ze toch vooroordelen over hoe het klinkt. met die vocals laat 'ie wel merken dat het van hem af komt :)
daarnaast zou ik al 't gehaat ook op gegeven moment niet meer pikken, vergeet niet dat 't ook maar een mens is. laat 'm maar op zo'n manier de mond snoeren. als de vocals maar niet in de track zelf zitten want dan ga ik cutten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hem overigens op Dreamfields gehoord, waar die het erg goed deed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als die de vocals yes oh my god er uit haald is die goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hehe, best een lekker plaatje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had het wat rawer verwacht, maar toch echt een vette track ! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind het een aardig gaaf nummer.
Snap alleen totaal niet waarom hij nu weer van die minachtende teksten moet gebruiken voor de 'in zijn ogen' zogenaamde haters.
Hij neemt ze niet serieus, maar wijt er wel een nummer aan om ze te kunnen bekoren. Beetje tegenstrijdig ook.

Dat soort teksten net als Hate it or love it moet hij mee ophouden. Dat heeft een bepaalde mate van arrogantie in zich en werkt haat in de hand ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 00:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik hoop dat al dat gelul in het begin van het filmpje niet in de track komt, die crap geven ze maar op een briefje mee als je die track koopt maar laat het er aub uit! De track zelfs klinkt wel aardig, soieso een grote vooruitgang op z'n blije hardstyle.
De mid-intro ofzo is wel wat afgekeken van Skrillex - Scary monster and nice sprites door dat typische 'wroauw-geluidje' en natuurlijk dat 'Yes, oh my god!'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 01:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! Kicks vind ik persoonlijk wel lekker ^^ Bovendien zit deze plaat goed in elkaar. Ben het met meerdere eens, dat het niet echt ' Raw' is. Desalniettemin een lekker nummer. Ben wel bang dat deze snel gaat vervelen als ik hem vaak hoor. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 01:37 
 
Hardtraxxer

+1 Headhunterz altijd eigenlijk maar deze is wel echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 04:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo hé! deze klapt er lekker op! de vocals zijn naar mijn mening net iets te lang, had wel wat korter kunnen worden verteld... wel lachen hoe hij er mee omgaat :)

benieuwd hoe deze live gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:47 
 
Artiest

Gister gewoon repeat gedraait, heerlijk plaatje. Toen een tijd niet geluisterd en voor het slapen gaan nog even opzetten. De sfeer erin vind ik echt ongekend, dit is dus precies waarom HHZ een kunsenaar is en een Krusaders ofzo niet. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 08:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Vind dit gewoon lekkere ruige kick, ramt lekker door, erg duister dark achitg (b-front etc.) is het ook niet. Denk dat hij daar ook niet naar op zoek is. Wel lekker rauw geluid vind ik. Maar te doen voor vele denk ik.
Zoals ik hou wel van ruige kick, maar lekkere sounds en aparte flow erin. Ben namelijk minder van dat raw hardstyle wat b-front maakt.

Dus dit waardeer ik zeer :)

Top mr. heady head! Ruige kick werkt toch, zie ineen een topic van headhunterz waar meer als 60 procent een keer positief reageerd :)

Ruige kick? Laat me niet lachen xd Ik vind de rest van de track best goed, maar de kick is echt om te huilen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 09:12 
 
Donateur

ruiger dan we gewent zijn van hhz, en het om nou te zeggen dat het een happy slappy kick ik nou ook weer te ver gaan, in mijn ogen vind ik dit meer raw dan normaal. Ook al kan het idd harder. Maar goed de eeuwige discussie wat een raw kick kunnen we ook wel gaan starten, iedereen heeft toch zn andere mening xd. Zodoende. Jij mag lachen :) in mijn ogen is het een aardige raw kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Miss een non-vocal editje? Dikke intro, had wel wat lompere kicks verwacht. Vind de melo in de climax ook wel lekker. De vocals vind ik toch echt kak :/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks