yowan schreef:
Ik wil nou niet allemaal defend the raw gaan doen enzo, maar ik vind de euforische platen van tegenwoordig echt helemaal niks meer. Deze melodie klinkt weer zo random als wat. Waar zijn die melodieën van vroeger gebleven??? Die pakten je meteen..
Ik kan me hier wel in vinden.
Melodieën zijn tegenwoordig veel vaker van die zweef melodieën. Vaak vind ik dit niks, maar Cyber kan hier echt wel iets mee, hij produceert echt heerlijke zweefmelodieplaatjes.
Ik vind deze remix overigens niet zo tof, de melodie in het origineel ligt mij veel beter.