Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Toch weet ik bijna zeker dat Zatox hem hiermee geholpen heeft.
Die house elementen klinken haast hetzelfde ofniet..

boeit ook niet!
fijne plaat Willem, en bedankt :)
fijn om eens weer een plaat van hem te horen die lekker doorbeukt zonder al téveel pingeltjes tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 03:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahaha, ik mag Willem wel. Ben het zeker niet eens met al zijn muzikale keuzes en ook deze track is niet perfect, maar dit is wel een hele mooie middelvinger, geheel op zijn eigen manier.

PS de intro is fucking vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jammer dat die die lap tekst in het begin niet weg heeft gehaald (blijkt uit HWS 3). Zit er niet op te wachten zo lang
een beetje gelul aan te horen. Maar het blijft een vette track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

intro is echt gaaf, vocals zijn irritant, en na de intro is het niet meer zo interessant vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit ben ik niet gewend van kleine Willem! :woot:

Hele gave track met een hele dikke intro. :drool: Intro is vaag welke me doet denken aan 'Huh?' van Wildstylez.
De melodie is dan weer wat minder, had wel een beetje rauwer gemogen. ;)

Wel een goede plaat dus. Hopelijk houdt kleine Willem deze stijl een beetje aan! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat :drool: Is hier gepost toen ik op vakantie was en heb er gewoon overheen gekeken, Shame on me :cry: Vind de vocals wel hilarisch :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 08:48 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Ik lees dit forum elke dag vanaf mijn werk maar heb nog nooit de neiging gehad om te reageren. Nu wel. Want ik lach me kapot om sommige reacties. Zoals een enkeling al heeft gezegd, Hardstyle = Hardstyle. Niets meer en niets minder. Het enige waar je binnenin de Hardstyle scene echt onderscheid tussen kunt maken is Hardstyle en Early Hardstyle, that's it. Er is niets anders. Vind je een plaat niet hard genoeg, dan is dat jammer voor je. Maar ga niet roepen dat hij niet "raw" genoeg is, en dan vooral het woordje "rauw" word ik persoonlijk schijtziek van. Als je iets wilt dat rauw is dan haal je een biefstuk bij de supermarkt, die zal wel rauw genoeg zijn denk ik, of een doosje "rauwe" eieren.

En dat bepaal jij? Ik lach net zo goed om reacties als die van jou. Hardstyle=Hardstyle (PUNTTT!!! want ik heb geen argumenten). En raw betekent meer dan alleen rauw. Het heeft ook betekenissen als ruw, onbewerkt en grof. En jammer genoeg voor jou hebben de organisaties het subgenre al opgepakt. Zo zijn er raw hardstyle feesten als Loudness en heeft zelfs partyflock al een raw hardstyle tag, wat zeg ik zelfs Headhunterz gebruikt de term. Ik vind de naam ook niet waarvan je zegt wow, maar ben wel blij dat er splitsing binnen het hardstyle genre plaats vind.

Citaat:
Het gaat zich er gewoon om, vind je een plaat niks, goed zo, even goede vrienden, post je je "kritiek" op de plaat hier, of waarom je hem niks vind, daarom is er ook juist een forum. Echter de mensen die bij voorbaat al negatief reageren op een plaat van Headhunterz hebben ook totaal geen eigen mening, lopen mee met anderen of hebben hun vooroordeel al bij voorbaat klaar. Jammer is dat, zulke gasten moeten gewoon hun mond houden OF de plaat beluisteren en een eigen mening vormen aan de hand daarvan. Nu moet ik ook eerlijk toegeven dat ik dat in dit topic niet echt heb gezien dus dat vind ik dan wel weer een pluspunt en moet ik eigenlijk dan ook niks over zeggen :P

Ik weet niet welk topic jij hebt gelezen, maar ik denk dat dit topic juist het perfecte voorbeeld is van het omgekeerde. Iedereen beweert altijd dat Headhunterz gehaat wordt en al zijn platen bij voorbaat al slecht zijn. Terwijl de mensen de platen gewoon individueel beoordelen en oprecht de laatste paar/tig platen van Headhunterz slap/niet van zijn niveau vonden. Dat is hier duidelijk te zien, want vrijwel alle reacties zijn positief. En ook de kritiek die er nog is kun je jezelf in vinden, het is niet zo dat het uit de lucht gegrepen is. Het is de conclusie die jullie er aan verbinden, mensen vinden headhunterz vet en zien een groep mensen op hardtraxx kritiek hebben op elke headhunterz plaat die uitkomt. Dan ligt het natuurlijk niet aan de platen van Headhunterz, maar aan die achterlijke mensen op hardtraxx die geen eigen mening hebben en allemaal headhunterz haters zijn. Juist.

Citaat:
Deze plaat is gewoon monsterlijk goed, meer heb ik er niet over te zeggen. Ik moet ook eerlijk zijn, enkele van zijn voorgaande platen vond ik ook niet veel aan. Het enige echte minpunt aan deze plaat vind ik het woordje "rawstyle" dat Headhunterz gebruikt, want zoals gezegd, Hardstyle is Hardstyle, en dat is ook wat deze plaat is, niets meer en niets minder. En ik snap ook wel dat mensen daarom erover in discussie gaan of aangeven dat de plaat niet "raw" is, maar ik heb het ook genoeg in andere topics gelezen. Dit is gewoon pure Hardstyle. Het is ook geen "raw Hardstyle" zoals ik ook al voorbij heb zien komen. Dat bestaat gewoon niet. Er moet eens gestopt worden met Hardstyle platen in hokjes te stoppen.

Monsterlijk goed, oke dat mag je vinden. Probeer nu eens zo kritisch al je kunt naar de plaat te kijken en als een echte azijnpisser mij vertellen wat de slechte punten zijn aan de track. Ik ben daar wel benieuwd naar, ik doe dat ook altijd bij de platen die ik vet vind. Des te minder dingen die ik kan vinden, des te meer weet ik dat ik het echt vet vind en niet over een jaar weer vergeten ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 09:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Zal dus wel nooit worden want ik heb altijd genoeg te doen.


Wat doet u hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over de plaat houden aub. Deze discussie is prima ergens anders te voeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hoeveel platen heeft hij nou waarin de lyrics over hem en hem alleen gaan?? :P

maar wel dikke plaat heur :) Kick in climax mag wel wat harder na mijn smaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2011 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Over de plaat houden aub. Deze discussie is prima ergens anders te voeren.

Jammer dat ik nog wel eens zie dat wanneer er eindelijk een volwassen, inhoudelijke, interessante discussie ontstaat, de Hardtraxx crew weer bekrompen moet doen en zegt dat het niet geheel in het topic past.

Als crew zou je het belangrijk moeten vinden dat er goede gesprekken ontstaan. Natuurlijk is het over het algemeen ook belangrijk dat dat op de juiste plaatsen gebeurt, maar je moet je prioriteiten stellen. Probeer je een vet forum te runnen, of probeer je een administratie-ambtenaar te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 09:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
En ik vind het altijd zo jammer hier dat mensen worden afgeschoten omdat ze een plaat goed vinden of niet. Ik vind bijvoorbeeld Rockin ur Mind of Loopmachine ook een vette plaat, krijg er ook vaak genoeg kippenvel van. Echter ben ik nu minderwaardig in de ogen van sommige personen hier, omdat het volgens sommigen niet mogelijk is om kippenvel te krijgen van zulke tracks, omdat het maar "standaard trackjes" zijn. Jammer dat sommigen niet kunnen begrijpen dat smaken verschillen.

Je maakt er echt een heel groot probleem van, als jij kippevel van Loopmachine of Rocking ur Mind krijgt moet je dat zelf weten (er is zelfs een topic voor). Er zal niemand zijn die dan boos op je wordt lijkt mij, en anders wijs je ze toch gewoon op je eigen smaak. Het komt op mij over alsof je je eigen mening (nog niet hebt durven) niet durft te geven.

Vind Hhz zelf ook een topproducer als je kijkt naar al zijn releases. Ben het dan ook niet (altijd) eens met het eeuwige gezeur op hem, wat trouwens veel vaker onder YouTube filmpjes gebeurd dan hier. Daarnaast denk ik wel dat opbouwende kritiek richting een producer wél zin heeft. Met deze track kun je ook weer zien dat hij in elk geval inzicht heeft in de scene en dat het hem interesseert.

Over de term raw/rauw (dat is dus een letterlijke vertaling) heb je verder echt alleen maar onzin opgeschreven dus dat laat ik verder maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hardist schreef:
Doe ook maar :thumbup:

Dan moet ik bij deze Lyst toch echt gelijk geven; Ik lach net zo goed om reacties als die van jou. Hardstyle=Hardstyle (PUNTTT!!! want ik heb geen argumenten).

Je hebt vrij weinig argumenten en bij een klein beetje tegengas heb je geen zin meer om je mening te onderbouwen. Wat een aanwinst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2011 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er waren al wel wat topics waar dat eventueel zou kunnen, maar dit volstaat ook wel gok ik:
algemeen/discussie-onderverdeling-hardstyle-t18178.html

Houd het graag hier over de track zelf in plaats van of het nou 100% raw is en of er wel of niet een onderverdeling mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2011 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekker nummer en een heerlijke steek onder water naar alle haters van de afgelopen tijd!!
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks