Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren mee in slaap gevallen, ben nog steeds moe.. dus kan je nagaan hoe hard ik ben los gegaan in me slaap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:20 
 
Hardtraxx Newbie

en nou kan hij er wel mee door he;)

moeten jullie niet afkraken het is en blijft tog heady:P

ik vind het lekker heady ga zo door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reactie hierboven slaat echt nergens op? Heady werd afgekraakt ivm zijn 13 in dozijn tracks (Message is Hardstyle / From Within).. Ik vind nr's van hem die goed in elkaar zitten een toevoeging voor hardstyle, wat dat betrefd ben ik nog steeds fan van hem. Alleen was het een tijdje gewoon heel wat minder. Maar tracks als Stuck in Youre Head, From Within Edit en deze staan wel hoog op het lijstje hoor.

Niet iedereen zelfde beoordelen, mensen veranderen ook makkelijk van mening, al heb ik soms wel het idee dat hier meer mensen zitten die meelopen, dan mensen met een mening. Maar dat is een ander verhaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:29 
 
Hardtraxx Newbie

p-stylez schreef:
Die reactie hierboven slaat echt nergens op? Heady werd afgekraakt ivm zijn 13 in dozijn tracks (Message is Hardstyle / From Within).. Ik vind nr's van hem die goed in elkaar zitten een toevoeging voor hardstyle, wat dat betrefd ben ik nog steeds fan van hem. Alleen was het een tijdje gewoon heel wat minder. Maar tracks als Stuck in Youre Head, From Within Edit en deze staan wel hoog op het lijstje hoor.

Niet iedereen zelfde beoordelen, mensen veranderen ook makkelijk van mening, al heb ik soms wel het idee dat hier meer mensen zitten die meelopen, dan mensen met een mening. Maar dat is een ander verhaal :P



ik vind het geen domme opmerking het is gewoon zo want hij heeft nou een soort van raw track gemaakt en dan is het wel goed zo bedoel ik het en ik vind message is hardstyle wel lekker.
is een aparte sound(vind ik) en wel meerdere nummers.
ik ga me energie er verder niet in steken.

want ik weet hoe het hier gaat.. :cool:

maar je hebt gelijk als je het ook zo wilt bekijken ;)

juust dat zocht ik miss een beetje meelopers:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:49 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat nu als al die mensen gewoon iedere track afzonderlijk beoordeelden en niet beoordeelden op de naam die er voor stond? Want dat is wat de meeste mensen gedaan hebben. Als er vervolgens meerdere tracks negatief beoordeeld worden, dan ligt het aan de tracks, en niet aan de mensen die ze beoordelen. Dat laatste is alleen de gedachte van mensen die alle kritiek, op dingen die ze zelf goed vinden, ontkennen/niks van willen weten. Ze doen het vervolgens af met, ach die moet je niet serieus nemen hij is toch een hater.

Zo kan ik ook wel heel makkelijk redeneren, ach jij vind de laatste tracks van headhunterz goed?
Ach jou moet ik niet serieus nemen, jij bent toch maar een dagjesmens.

Dat is precies dezelfde idiote redenering, alleen de andere kant op. Want ik vind de laatste tracks niet goed, dus doe ik net alsof iedereen die de tracks wel goed vind er geen verstand van heeft. :slow:

Ik vind t trouwens wel kut dat hij dit weer rawstyle noemt. Raw hardstyle is veel harder dan dit, moet hij dit subgenre nu ook weer toegankelijker maken? Het is gewoon mainstream en vergelijkbaar met Zatox. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 10:59 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Wat nu als al die mensen gewoon iedere track afzonderlijk beoordeelden en niet beoordeelden op de naam die er voor stond? Want dat is wat de meeste mensen gedaan hebben. Als er vervolgens meerdere tracks negatief beoordeeld worden, dan ligt het aan de tracks, en niet aan de mensen die ze beoordelen. Dat laatste is alleen de gedachte van mensen die alle kritiek, op dingen die ze zelf goed vinden, ontkennen/niks van willen weten. Ze doen het vervolgens af met, ach die moet je niet serieus nemen hij is toch een hater.

Zo kan ik ook wel heel makkelijk redeneren, ach jij vind de laatste tracks van headhunterz goed?
Ach jou moet ik niet serieus nemen, jij bent toch maar een dagjesmens.

Dat is precies dezelfde idiote redenering, alleen de andere kant op. Want ik vind de laatste tracks niet goed, dus doe ik net alsof iedereen die de tracks wel goed vind er geen verstand van heeft. :slow:

Ik vind t trouwens wel kut dat hij dit weer rawstyle noemt. Raw hardstyle is veel harder dan dit, moet hij dit subgenre nu ook weer toegankelijker maken? Het is gewoon mainstream en vergelijkbaar met Zatox. :thumbdown:


ik zeg ook niet dat je he vet moet vinden maar je kan het ook gewoon beoordelen en niet afkraken wat hier vaak gebeurt;)
mij hoor je niet klagen meer ga ik hierover niet zeggen... want het word tog weer tegen je gebruikt....

IEDEREEN IN HUN WAARDEN LATEN!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Raw track? Dat vind ik het zeker niet! Maar het is wel weer een aardige plaat van heady :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:09 
 
Hardtraxx Newbie

sanderovic schreef:
Raw track? Dat vind ik het zeker niet! Maar het is wel weer een hele dikke plaat van heady :thumbsup:


juust!!!!!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
ik zeg ook niet dat je he vet moet vinden maar je kan het ook gewoon beoordelen en niet afkraken wat hier vaak gebeurt;)
mij hoor je niet klagen meer ga ik hierover niet zeggen... want het word tog weer tegen je gebruikt....

IEDEREEN IN HUN WAARDEN LATEN!!!!!!!!

Dan doen we toch ook? We beoordelen iedere track, of dat nu van headhunterz is of van b-front.
Maar bij beoordelen hoor je naast de positieve kanten ook negatieve kanten te belichten.
Maar als je kritiek hebt op tracks, dan ben je volgens jullie al een hater :')
En als je meerdere tracks achter elkaar slecht vind, dan haat je de artiest er ook bij.
En als iemand eenmaal haat, neem je zijn mening niet meer serieus, want hij vind toch alles van hem slecht.
Zo denken jullie.

Nogmaals, zal ik het eens omdraaien:
Als je positief bent over zijn track, dan ben je een dagjesmens.
Als je positief was over de laatste paar tracks, dan ben je een fanboi en dagjesmens.
En als je eenmaal een fanboi bent, neem ik je mening niet meer serieus, want dan vind je toch alles maar goed waar headhunterz voor staat.

Zo praat jij over ons, maar schijnbaar heb je dat zelf niet door.
Je hebt het over mensen in hun waarde laten, nou begin daar zelf maar eens mee dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Dark Haunter schreef:
ik zeg ook niet dat je he vet moet vinden maar je kan het ook gewoon beoordelen en niet afkraken wat hier vaak gebeurt;)
mij hoor je niet klagen meer ga ik hierover niet zeggen... want het word tog weer tegen je gebruikt....

IEDEREEN IN HUN WAARDEN LATEN!!!!!!!!


Ik snap je standpunt echt niet, je ziet toch wat Lyst schrijft of niet? We beoordelen elke track apart. Je begint zelf over 'omdat ie rauw is vinden jullie het weer wel goed', dan laat jij ons niet in onze waarde lijkt me.

Veel mensen hier op Hardtraxx luisteren elke dag naar Hardstyle, en zoeken originaliteit en unieke sounds in de muziek, waardoor veel tracks van Headhunterz en consorten niet bevallen. Of het dan raw is of niet, daar gaat het niet om.

Het probleem is dat er mensen zijn die amen zeggen tegen mensen als hhz, waardoor we gezeik krijgen als we ook maar één kritiekpuntje hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd mee eens dat het niet raw genoemd moet worden, maar ik vind het wel volledig begrijpelijk dat hij het doet. Hij komt uit de hoek Zatox & PP, die beide door sommige organisaties en fans als raw worden bestempeld. Dan is het natuurlijk waarschijnlijk dat hij iets raws in die stijl maakt ipv iets wat meer op Psycho lijkt of iets van B-Front bijv.

Vind t overigens een hele vette track, klonk op Dreamfields ook erg lekker. Vind de kicks alleen te weinig punch hebben waardoor vooral de 2e climax wat kracht mist. Kwam live op dezelfde manier over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb deze denk ik al zo'n 30 keer geluisterd :loving:
Dat album wordt echt een pareltje, met onder andere The Perfect Weapon, From Within Edit en Doomed.

Hopen dat hij nog meer tracks gaat maken die enigszins lijken op 'raw hardstyle' :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette track! :thumbsup: Naar mijn mening de vetste track van Heady van dit jaar en misschien ook wel vorig jaar. :P Natuurlijk is het niet zo raw als een crypsis ofzo, maar voor zijn doen is dit echt harde shit. :P En ik vind m lekker.
Laat dat album maar komen. Nieuw Headhunterz-tijdperk! :P

Je kan trouwens wel horen dat hij veel naar dubstep luistert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:47 
 
Hardtraxxer

Neilio schreef:
Holy smokes. Kippenvel track!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En als ik de reacties lees zie ik toch iedereen weer tracks in kadertjes plaatsen.... Terwijl niemand hardstyle en rauwe hardstyle als apart genre wilt zien.... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
En als ik de reacties lees zie ik toch iedereen weer tracks in kadertjes plaatsen.... Terwijl niemand hardstyle en rauwe hardstyle als apart genre wilt zien.... :corn:

Auto's heb je toch ook in verschillende soorten, stationwagon, cabrio... En dat valt ook allemaal onder de noemer auto's. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is Headhunterz zelf degene die het Rawstyle noemt, en noemen de meeste mensen hier het of raw hardstyle of een raw track. De aanduiding Raw hoeft toch ook niet gelijk hokjesdenken te zijn? Een hardstyle track kan toch juist wat rauwer zijn of juist niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 11:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

knotsjebilly schreef:
En als ik de reacties lees zie ik toch iedereen weer tracks in kadertjes plaatsen.... Terwijl niemand hardstyle en rauwe hardstyle als apart genre wilt zien.... :corn:

Oja niemand?

Enquete over o.a. onderverdeling onder 450 mensen op alle grote hardstyle fora:
Geen subgenres (21.53%)
Early Hardstyle - Hardstyle (13.57%)
Early Hardstyle - Mainstream Hardstyle - Raw Hardstyle (29.79%)
Mainstream Hardstyle - Raw Hardstyle (8.26%)
Early Hardstyle - Hardstyle - Nustyle (18.58%)
Other.. (8.26%)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
knotsjebilly schreef:
En als ik de reacties lees zie ik toch iedereen weer tracks in kadertjes plaatsen.... Terwijl niemand hardstyle en rauwe hardstyle als apart genre wilt zien.... :corn:

Oja niemand?

Enquete over o.a. onderverdeling onder 450 mensen op alle grote hardstyle fora:
Geen subgenres (21.53%)
Early Hardstyle - Hardstyle (13.57%)
Early Hardstyle - Mainstream Hardstyle - Raw Hardstyle (29.79%)
Mainstream Hardstyle - Raw Hardstyle (8.26%)
Early Hardstyle - Hardstyle - Nustyle (18.58%)
Other.. (8.26%)

En BAM, ben al stil :surrender: haha track zit in ieder geval goed in elkaar, en het is weer eens wat anders van Willem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:01 
 
Artiest

Lyst, in je hok! :lol:
Mijn jongen, we moeten elkaar steunen in het afkicken overal op in te gaan >.< laten we iets minderen in de discussies xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

echt raw is hij niet nee! maar lekker is ie wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geef mij dan maar 13 in dozijn tracks (From Within en Message Is Hardstyle) want dit klinkt echt nergens naar

het is geen raw en ook geen uplifting melody track wat hij normaal maakt, als je de ''haters'' wil gaan dissen moet je ook echt met een raw track komen...

ps: ben geen hhz basher, vind normaal zijn producties wel tof, deze dan toevallig niet :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind de melodie anders nog wel redelijk uplifting, en het is in ieder geval rauwer dan wat hij de laatste tijd gemaakt heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele dag al op repeat
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

Nice one Willem!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks